ik zou me doodgenegeerd voelen bij jouquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:03 schreef Crack_ het volgende:
Jhali is echt overdreven romantisch. Zou er moe van worden.
Echt? Ga maar sparenquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, mij ook maar goed.
Ik wil een huis afhuren in Toscane en dan iedereen over laten vliegen voor een trouw-weekend.
Jij denkt meteen weer aan seks met kinderen manquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat? Jij bent toch niet katholiek?
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:03 schreef Jhali het volgende:
[..]
ik zou me doodgenegeerd voelen bij jou
ja, lijkt mij ook kut. veel minder vrijheid. en je krijg kinderen ga nog van die dingen houden ook. gaan ze puberen en yolo'en doet je pijn krijg je ruzie om. nee niet mijn wereldje.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:02 schreef Jhali het volgende:
[..]
maar is dat echt serieus je enige reden
noem eens een voorbeeldquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zij is vast zo'n type die denkt hele duidelijke hints te geven en dan boos wordt dat haar vriend het niet begrijpt
Ik ga trouwen met een Chinees, die zijn rijk en betalen je hele bruiloft volgens Ezellquote:
tjacka wij voelen elkaar goed aanquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja, lijkt mij ook kut. veel minder vrijheid. en je krijg kinderen ga nog van die dingen houden ook. gaan ze puberen en yolo'en doet je pijn krijg je ruzie om. nee niet mijn wereldje.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij denkt meteen weer aan seks met kinderen man
en gevne drankquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ga trouwen met een Chinees, die zijn rijk en betalen je hele bruiloft volgens Ezell
Ooh, je hebt het al uitgestippeld. Nouja, misschien moet je die reis naar Japen switchen naar een reis naar China?quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ga trouwen met een Chinees, die zijn rijk en betalen je hele bruiloft volgens Ezell
nouja, ik kan niet echt een onderscheid maken tussen chinezen en japanners. jij wel?quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ooh, je hebt het al uitgestippeld. Nouja, misschien moet je die reis naar Japen switchen naar een reis naar China?
nou, zoals je laatst zei dat je scheten of boeren laat als er romantische situaties zijn omdat je daar niet tegen kanquote:
Dat je met een bepaald iets zit EN DAT JE HET MAAR NIET SNAPT DAT IK ER NIET OVER BEGIN. DAMN MOET IK ECHT ALLES AAN JE VERTELLEN VOOR JE IETS WEET?quote:
Dit is tevens Fok-it zijn openingszin overigens.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ooh, je hebt het al uitgestippeld. Nouja, misschien moet je die reis naar Japen switchen naar een reis naar China?
of een reis naar een andere Chineesquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, duidelijkquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
nouja, ik kan niet echt een onderscheid maken tussen chinezen en japanners. jij wel?
Ik laat eigenlijk altijd boeren en scheten, dat is het meer.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:05 schreef Jhali het volgende:
[..]
nou, zoals je laatst zei dat je scheten of boeren laat als er romantische situaties zijn omdat je daar niet tegen kanik zou na 2 keer echt boos worden denk ik
ouders betalen bruiloft en bruidspaar krijgt tienduizenden euro'squote:Op dinsdag 24 december 2013 01:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
*dure drankquote:
Japanners verzinnen shit, chinezen maken hetquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
nouja, ik kan niet echt een onderscheid maken tussen chinezen en japanners. jij wel?
hahaahhaquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
of een reis naar een andere Chinees
Kruistocht in `blauwe' spijkerbroek
zullen we keertje trouwen ezell daarna scheiden tochquote:
quote:
HOEDANquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, duidelijk.
[..]
Ik laat eigenlijk altijd boeren en scheten, dat is het meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |