Het helpt wel dat we ooit een zwaar christelijk land waren natuurlijk. Tegenwoordig lukt die ene wet van jezelf bewaren voor het huwelijk toch wat minder.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:58 schreef Crack_ het volgende:
Ik snap ook niet waarom je seks zou moeten hebben op je huwelijksnacht hoor. Je hebt toch gewoon seks wanneer je daar zin in hebt? Al is het 'n week na je huwelijk, wat maakt het uit
ja ik dacht misschien weet ze het niet omdat ze zo vragend deedquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Bedankt voor deze wijze les Jhali, dit was mij nog niet bekend![]()
![]()
.
Tuincentrum?quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso die cadeau`s![]()
Volgens mij gebeurt dat echt alleen in Amerika of zo![]()
Hier geeft iedereen gewoon geld of een bon voor het tuincentrum volgens mij
quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja?quote:
Gekkiequote:Op dinsdag 24 december 2013 01:01 schreef Jhali het volgende:
[..]
ja ik dacht misschien weet ze het niet omdat ze zo vragend deed
Ja, soms ja. En die andere keren danquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Kinderen lijken soms wel koel. Een jochie.
Hoezoquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:02 schreef Ezell het volgende:
Vind het een beetje raar om nu al te zeggen of wel of niet trouwen/kinderen wil hoor.
Geld is ook precies wat je nodig hebt om dat dagje carnaval te betalenquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso die cadeau`s![]()
Volgens mij gebeurt dat echt alleen in Amerika of zo![]()
Hier geeft iedereen gewoon geld of een bon voor het tuincentrum volgens mij
maar is dat echt serieus je enige redenquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
een iemand zoals ik is al erg genoeg voor de wereld
Katholieken vinden jochies ook wel koel.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Kinderen lijken soms wel koel. Een jochie.
ohhhhhhh bra bra powquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Katholieken vinden jochies ook wel koel.
Ja preciesquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gekkie.
[..]
Ja, soms ja. En die andere keren dan.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Katholieken vinden jochies ook wel koel.
ik heb ook nog no fucking cluequote:Op dinsdag 24 december 2013 01:02 schreef Ezell het volgende:
Vind het een beetje raar om nu al te zeggen of wel of niet trouwen/kinderen wil hoor.
Neem zo'n dondersteenquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Waarom geen kinderen? Ik weet 't nog niet.
Ja, mij ook maar goed.quote:
Zij is vast zo'n type die denkt hele duidelijke hints te geven en dan boos wordt dat haar vriend het niet begrijptquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:03 schreef Crack_ het volgende:
Jhali is echt overdreven romantisch. Zou er moe van worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |