Dan heb ik dat dus van mijn vaderquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:09 schreef Jhali het volgende:
[..]
wat dat betreft heb ik wel een beetje de twentse mentaliteit (), gewoon straight up zeggen waar het op staat, als ik dingen wil gaan raden speel ik wel een potje hints met je
over hints gesproken, nog plannen voor oud en nieuw?sorry moest
ik ga naar amsterdamquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:09 schreef Jhali het volgende:
[..]
wat dat betreft heb ik wel een beetje de twentse mentaliteit (), gewoon straight up zeggen waar het op staat, als ik dingen wil gaan raden speel ik wel een potje hints met je
over hints gesproken, nog plannen voor oud en nieuw?sorry moest
je oud en nieuw plannen boeien me geen reet maar ik wilde even die referentie makenquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan heb ik dat dus van mijn vader
En ja, zit in Rotterdam bij ara
quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:10 schreef Jhali het volgende:
[..]
je oud en nieuw plannen boeien me geen reet maar ik wilde even die referentie maken![]()
oh ik snap hem nuquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:10 schreef Jhali het volgende:
[..]
je oud en nieuw plannen boeien me geen reet maar ik wilde even die referentie maken![]()
begin er dan niet overquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Tevens, ik wil niet aan mijn ex denken echt.
Daarom is het mijn ex
haha ze zijn kanjer vies man rook deze avond pakje uit pure noodquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee. daardoor ben ik verslaafd geworden.
okquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Daarom is het mijn ex
Mijn ex was gister jarig.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Daarom is het mijn ex
welkequote:Op dinsdag 24 december 2013 01:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
haha ze zijn kanjer vies man rook deze avond pakje uit pure nood
geen idee, onthoud wel zulke dingen maar shit dat ik moet weten voor school ho maarquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
oh ik snap hem nu
Tering waarom onthou je dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |