Ik kan niet zoeken op meiden jonger dan 18. Anders was ik niet uit wanhoop hier komen posten natuurlijkquote:Op maandag 23 december 2013 22:40 schreef danzazlol het volgende:
Tinder, hotornot, (snolly)hollywood of lokale bar/discotheek.
Slotje.
Heb het dan over paarden, K3, en pijpen.quote:Op maandag 23 december 2013 22:47 schreef Theuntje1 het volgende:
Het betreft meer het gespreksonderwerp
Ik ben by far te intelligent voor die chicks
Waar 80% van de mannen gewoon bestaat uit mannen als TSquote:Op maandag 23 december 2013 22:45 schreef Cucumissativus het volgende:
Ga volgende zomer naar Lloret ofzo, daar moet het echt wel lukken.
Om volgend jaar naast ze op de brommer te kunnen zitten.quote:Op maandag 23 december 2013 22:59 schreef Erno-BE het volgende:
Waarom zou je als 18+ 15jarige meisjes willen fixen en niet voor iemand van je eigen leeftijd gaan? (serieuze vraag)
Brommers, bahquote:Op maandag 23 december 2013 23:01 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Om volgend jaar naast ze op de brommer te kunnen zitten.
Ik versier liever een negenjarig meisje.quote:Op maandag 23 december 2013 22:39 schreef Theuntje1 het volgende:
Toen ik 15 was dacht ik altijd: wanneer ik 18+ ben ga ik zo makkelijk 15 jarige meisjes fixen he.
Maar nu ben ik 18+ en weet ik niet hoe het moet![]()
Klacht: geen jonge meisjes kunnen fixen
Ik ken een meisje van tien die van me wint met schaken (mijn nichtje), maar inderdaad het is nogal zeldzaam, meisjes van die leeftijd die intelligent zijn.quote:Op maandag 23 december 2013 22:47 schreef Theuntje1 het volgende:
Omdat meiden van 18+ saai, bazig en lelijk zijn. Meestal dan.quote:Op maandag 23 december 2013 22:59 schreef Erno-BE het volgende:
Waarom zou je als 18+ 15jarige meisjes willen fixen en niet voor iemand van je eigen leeftijd gaan? (serieuze vraag)
quote:
Nee, ze krijgen dan een voorkeur en daar pas jij niet in.quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:48 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Omdat meiden van 18+ saai, bazig en lelijk zijn. Meestal dan.
Dit.quote:Op dinsdag 24 december 2013 03:02 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Nee, ze krijgen dan een voorkeur en daar pas jij niet in.
Als je een paar jaar jonger was geweest dan had je TS kunnen helpen. Je ziet er best goed uit ondanks dat je redelijk oud bent.quote:
18 is het nieuwe 40?quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:10 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Als je een paar jaar jonger was geweest dan had je TS kunnen helpen. Je ziet er best goed uit ondanks dat je redelijk oud bent.
18 is het nieuwe 50, tegenwoordig hebben ze dan al meer pikken gezien dan een gemiddeld koorknaapje.quote:
Dat blijkt niet uit dit topic gek genoegquote:Op maandag 23 december 2013 22:47 schreef Theuntje1 het volgende:
quote:Op maandag 23 december 2013 22:47 schreef Theuntje1 het volgende:
Wil jij ook al mn pik likken ofzo met je rare opmerkingenquote:Op dinsdag 24 december 2013 10:10 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Als je een paar jaar jonger was geweest dan had je TS kunnen helpen. Je ziet er best goed uit ondanks dat je redelijk oud bent.
Nee.quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:09 schreef Keukendrol het volgende:
Ff een vraag hier. Jongen 17, meisje 14 kan dat?
Als zij eerder 15 wordt dan dat de jongen 18 wordt misschien nogquote:Op dinsdag 24 december 2013 12:09 schreef Keukendrol het volgende:
Ben je zo'n omgebouwde freak?quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:45 schreef vera166 het volgende:
[..]
Wil jij ook al mn pik likken ofzo met je rare opmerkingen
Ik vroeg me hetzelfde af.quote:Op dinsdag 24 december 2013 03:05 schreef Elfletterig het volgende:
Wat een raar geneuzel over 15-jarige meisjes hier. TS schrijft duidelijk dat hij 15 jarige meisjes wil. Kennelijk heeft hij een verjaardagscadeau voor ze, of zo...
Waarom zou dat een probleem zijn?quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:09 schreef Keukendrol het volgende:
Gezien je pohi kom je vanwege gecreëerde omstandigheden niet op plekken waar er wel veel leuke rondhuppelen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:48 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Omdat meiden van 18+ saai, bazig en lelijk zijn. Meestal dan.
Ik vind het zo zonde dat jij met jouw Fobo niet van penissen houdt. Een gemis voor dit forumquote:Op dinsdag 24 december 2013 11:45 schreef vera166 het volgende:
Wil jij ook al mn pik likken ofzo met je rare opmerkingen
Hij helpt je aan een liefdespartner voor het spel der beminning.quote:
Ik heb zo een gevoel dat wij elkaar begrijpenquote:Op dinsdag 24 december 2013 13:14 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Waarom zou dat een probleem zijn?
Ik ben 20 en 16-jarige meisjes zijn best leuk, alleen kan ik hun niet bereiken.
Ja wil je mijn 30 cm in je kont voelen?quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:41 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Ben je zo'n omgebouwde freak?
alsof er ook maar 1 fokker is waar voor ik op mn rug ga liggenquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:00 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik vind het zo zonde dat jij met jouw Fobo niet van penissen houdt. Een gemis voor dit forum
Voor mij wel.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:59 schreef vera166 het volgende:
[..]
Ja wil je mijn 30 cm in je kont voelen?
[..]
alsof er ook maar 1 fokker is waar voor ik op mn rug ga liggennee.
Ik ben eigenlijk meer een top, maar voor jou wil ik het best een keertje proberen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:59 schreef vera166 het volgende:
[..]
Ja wil je mijn 30 cm in je kont voelen?
[..]
Je hebt nog nooit een foto van mij gezien joh.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:59 schreef vera166 het volgende:
Wat denk jij wel nietquote:
Neequote:Op dinsdag 24 december 2013 15:00 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk meer een top, maar voor jou wil ik het best een keertje proberen.
Maakt niks uitquote:Op dinsdag 24 december 2013 15:00 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je hebt nog nooit een foto van mij gezien joh.
Wel jammer dat zo'n goed uitziende vrouwelijke user als jij zo'n hoge Ph graad in haar kut heeft gekregen vanwege Fok!quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:01 schreef vera166 het volgende:
Maakt niks uitookal zou je eruit zien als Usher
Jouw oordeel neem ik even niet mee in mijn inventarisatie, maar je begrijpt vast wel waarom.quote:Op dinsdag 24 december 2013 13:14 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Waarom zou dat een probleem zijn?
Ik ben 20 en 16-jarige meisjes zijn best leuk, alleen kan ik hun niet bereiken.
Je hebt pas swag als je in mijn kelder ligt te creperenquote:
Jij vindt dat hier super leuke mannen op het forum zitten enzo? Die allemaal ontzettend aardig doen enzquote:Op dinsdag 24 december 2013 15:03 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wel jammer dat zo'n goed uitziende vrouwelijke user als jij zo'n hoge Ph graad in haar kut heeft gekregen vanwege Fok!
Ik meende dat het credo was "Klootzakken zijn geil." Probeer jij hiermee het gevestigde wereldbeeld van Fok! omver te werpen?quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:05 schreef vera166 het volgende:
Jij vindt dat hier super leuke mannen op het forum zitten enzo? Die allemaal ontzettend aardig doen enz???
Ja. Ik ben nogal raar en gestoord en vandaar dat ik daar niet op geil. Ik haat klootzakken en kots met plezier op ze.quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:11 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik meende dat het credo was "Klootzakken zijn geil." Probeer jij hiermee het gevestigde wereldbeeld van Fok! omver te werpen?
Ik grijp altijd naar mijn kruis en knijp er vervolgens zachtjes in. Dan is het alleen maar een kwestie van knipogen en zeggen: "Dit is alleen bestemd voor 18 jaar en ouder." En dan neem ik een slok van mijn sterke drank.quote:
Ik grijp altijd naar haar kruis, voor de rest doe ik exact hetzelfde.quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:13 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik grijp altijd naar mijn kruis en knijp er vervolgens zachtjes in. Dan is het alleen maar een kwestie van knipogen en zeggen: "Dit is alleen bestemd voor 18 jaar en ouder." En dan neem ik een slok van mijn sterke drank.
Minderjarige chicks diggen die ze pas mogen als meerderjarige.
Op je verjaardagskaars laten blazen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:15 schreef DemonRage het volgende:
Wat moet je met 15 meisjes die jarig zijn?
Ik denk dat het ook wel aan het type jongen of meisje of een groot leeftijdspersoon een probleem. Een meisje van 17 kan erg volwassen zijn, terwijl een jongen van 24 totaal nog niet volwassen is. Dan is het leeftijdsverschil nog niet zo probleem.quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:01 schreef finsdefis het volgende:
18 gaat nog wel. Een vriend van mij, die 23 is, heeft laatst echter een of ander meidje van 15 uitgepollepeld na een avondje stappen. Gaat toch wel ver/diep
Klopt. Maar zoals ik hem ken - als best serieuze gast (maar net uit met z'n ex..) - en zoals ik haar op Facebook zie.. Ik hoop dat 'ie nu niet ineens een verliefde puber achter z'n reet aan heeftquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:09 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook wel aan het type jongen of meisje of een groot leeftijdspersoon een probleem. Een meisje van 17 kan erg volwassen zijn, terwijl een jongen van 24 totaal nog niet volwassen is. Dan is het leeftijdsverschil nog niet zo probleem.
Vraagje, is jouw vriend geestelijk gehandicapt?quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:12 schreef vera166 het volgende:
[..]
Ja. Ik ben nogal raar en gestoord en vandaar dat ik daar niet op geil. Ik haat klootzakken en kots met plezier op ze.
pics?quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:20 schreef iketurnerjr het volgende:
[..]
Vraagje, is jouw vriend geestelijk gehandicapt?
Want hij heeft echt een mongolenkop.
een kwaaaaaaaaaaaaaaaaak kwak kwak kwak kwakquote:
quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:32 schreef iketurnerjr het volgende:
[..]
In de userfoto topic zag ik het voorbij komen, ik schrok me dood
Het is gewoon een mongool
Want ze heeft een basische doos?quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:03 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wel jammer dat zo'n goed uitziende vrouwelijke user als jij zo'n hoge Ph graad in haar kut heeft gekregen vanwege Fok!
Onzin.quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:01 schreef vera166 het volgende:
Maakt niks uitookal zou je eruit zien als Usher
Laten we samen naar Thailand gaanquote:Op dinsdag 24 december 2013 02:44 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ik versier liever een negenjarig meisje.![]()
Maar sommige vijftienjarige meisjes kunnen ook leuk zijn.![]()
Helaas mag je nergens ter wereld leuke jonge meisjes versieren.![]()
![]()
Dus blijf ik maar - net als mijn mede-FOK!kers - maagd voor altijd.Hopelijk heb ik meer succes in het Hiernamaals wanneer ik als maagd bij Petrus aanklop aan de Hemelpoort.
Wauw veertje.quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:05 schreef vera166 het volgende:
[..]
Je hebt pas swag als je in mijn kelder ligt te creperen
[..]
Jij vindt dat hier super leuke mannen op het forum zitten enzo? Die allemaal ontzettend aardig doen enz???
Meisjes van 15 hebben tieten, dat is voor een pedo niet interessant. TS is gewoon een gezonde man die op jonge vrouwen valt. Alleen in de maatschappelijke betekenis van het woord is hij pedo, maar als de regering besluit dat de volwassenleeftijd omhoog gaat naar 25 komen er ineens heel veel pedo's bij.quote:
18&15 is idd gwn normaal.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:10 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Meisjes van 15 hebben tieten, dat is voor een pedo niet interessant. TS is gewoon een gezonde man die op jonge vrouwen valt. Alleen in de maatschappelijke betekenis van het woord is hij pedo, maar als de regering besluit dat de volwassenleeftijd omhoog gaat naar 25 komen er ineens heel veel pedo's bij.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:10 schreef Adomas het volgende:
Dus je bent in feite op zoek naar 15 meisjes die toevallig jarig zijn? Succes.
Dan worden ze bazig en willen ze allerlei luxe en stomme speeltjes uit China zoals de nieuwste mobiele telefoon en zijn ze super materialistisch en mag ik gaan werken zodat vrouwlief thuis kan zitten voor RTL4 en zij kan 'shoppen' met haar vriendinnen en met allerlei troep thuis komt, waar ik dan keihard voor moet werken.quote:Op dinsdag 24 december 2013 03:02 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Nee, ze krijgen dan een voorkeur en daar pas jij niet in.
Hebben we deze clown weer.quote:Op woensdag 25 december 2013 01:13 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Dan worden ze bazig en willen ze allerlei luxe en stomme speeltjes uit China zoals de nieuwste mobiele telefoon en zijn ze super materialistisch en mag ik gaan werken zodat vrouwlief thuis kan zitten voor RTL4 en zij kan 'shoppen' met haar vriendinnen en met allerlei troep thuis komt, waar ik dan keihard voor moet werken.
Dan maar eenzaam alleen.
Ik kan bevestigen dat K3 die paarden pijpen een goed onderwerp is om het ijs te breken bij 15 jarige sletjes. Zeker als ze zelf ook van paarden houden maar nog niet aan die fantasie hebben durven toegevenquote:Op maandag 23 december 2013 22:51 schreef Cucumissativus het volgende:
[..]
Heb het dan over paarden, K3, en pijpen.
Pardon?quote:Op woensdag 25 december 2013 03:00 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ik kan bevestigen dat K3 die paarden pijpen een goed onderwerp is om het ijs te breken bij 15 jarige sletjes. Zeker als ze zelf ook van paarden houden maar nog niet aan die fantasie hebben durven toegeven
Paard doet 15 jarig meisje terwijl K3 op de achtergrond speelt?quote:Op woensdag 25 december 2013 03:03 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Paard
15-jarig meisje
K3
=
(Invullen)
Ik sla het er anders wel uit.quote:Op woensdag 25 december 2013 03:04 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Paard doet 15 jarig meisje terwijl K3 op de achtergrond speelt?
Ik volg je niet...
O... ok... Ik ga nu slapenquote:Op woensdag 25 december 2013 03:06 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Ik sla het er anders wel uit.
Appelmoes in de boom met een radio achterstevoren op de tafel gezet wanneer de schutting omvalt en de pudding trilt pannekoek.quote:Op woensdag 25 december 2013 03:08 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
O... ok... Ik ga nu slapen![]()
Doei...
Hoe vaak heb je haar al misbruikt? Of hoe jij het zal noemen: op haar avances ingegaan.quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:47 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ik ken een meisje van tien die van me wint met schaken (mijn nichtje), maar inderdaad het is nogal zeldzaam, meisjes van die leeftijd die intelligent zijn.
![]()
Maar goed, mijn nichtje is dan ook Fries en heeft dus een bovengemiddelde intelligentie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TS haat een week iedere avond over zichzelf kotsen en niet neuken.quote:Op maandag 23 december 2013 22:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waar 80% van de mannen gewoon bestaat uit mannen als TS
haha ik vond dit wel echt een goeie grap hoor, bravoquote:Op woensdag 25 december 2013 10:53 schreef borbit het volgende:
[..]
TS haat een week iedere avond over zichzelf kotsen en niet neuken.
Zoofiel.quote:Op woensdag 25 december 2013 03:00 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ik kan bevestigen dat K3 die paarden pijpen een goed onderwerp is om het ijs te breken bij 15 jarige sletjes. Zeker als ze zelf ook van paarden houden maar nog niet aan die fantasie hebben durven toegeven
Die bovenstequote:Op woensdag 25 december 2013 10:32 schreef ecktebaas123 het volgende:
Dit topic is waardeloos zonder pics:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die onderstequote:
quote:Op woensdag 25 december 2013 10:32 schreef ecktebaas123 het volgende:
Dit topic is waardeloos zonder pics:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gadver die rechter is lelijkquote:
ik zou deze zo kanker hard geven, jezusquote:Op woensdag 25 december 2013 14:43 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Gadver die rechter is lelijk
[ afbeelding ]
Mag niet ontbreken
25 jaar kuch kuchquote:Op woensdag 25 december 2013 14:00 schreef SomebodyReal het volgende:
Ik hossel elk weekend weer nieuwe minderjarige sletjes mijn bed in. Deze week hoop ik er weer één van 12 jaar aan mijn sperma speer te kunnen krijgen![]()
Als jouw intelligentie maatgevend is, dan weten we ook gelijk in welke context we die drogredenering moeten plaatsen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:47 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Maar goed, mijn nichtje is dan ook Fries en heeft dus een bovengemiddelde intelligentie.
Feministische jaloerse pot gespot.quote:Op woensdag 25 december 2013 10:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je haar al misbruikt? Of hoe jij het zal noemen: op haar avances ingegaan.
quote:Op woensdag 25 december 2013 10:22 schreef Aleksa het volgende:
Probeer www.chatlokaal.nl
graag gedaan.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:50 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
als een jong meisje graag seks met me wil, zal ik haar afwijzen
Ik zou ook niet chatten met iemand uit Duindorp, Rotterdam Zuid, Den Haag Escamp of een andere ghetto die 'copuleren' niet goed kan spellen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:16 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze heeft het gesprek abrupt beëindigt.
Niet?quote:
11 jarige meisje zijn veel te oud.quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:23 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ik zou ook niet chatten met iemand uit Duindorp, Rotterdam Zuid, Den Haag Escamp of een andere ghetto die 'copuleren' niet goed kan spellen.![]()
Wellicht chatte je wel met een sexy 11 jarige gymnasiaste en nu heb je je kansen verspeeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
Wish i was there maar hey, centjes he..quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:27 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Niet?![]()
Juridisch gezien resteert mij geen andere keuze.![]()
Is het al 2 uur 's nachts bij jullie in Nederland? Helemaal vergeten, hier is het ook donker, kwart over zeven 's avonds.
Ik ga zo even chocobananos halen in een tienda, zit hier al meer dan een uur, dat gaat me een flinke zak pesos kosten.![]()
Geen leuke meisjes hier trouwens, alleen bejaarden.![]()
Groeten uit 'bejaardenlandia', het land waar iedereen bejaard is of zo. Geen idee waar de leuke meiden zich bevinden, niet in de disco in elk geval.
Negenjarige meisjes daarentegen ...quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:34 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
11 jarige meisje zijn veel te oud.
In het huis hier tegenover is vanochtend nog een kinderke geboren. Morgen even "kroamschudd'n". Ghehehehequote:Op zaterdag 28 december 2013 02:36 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Negenjarige meisjes daarentegen ...![]()
quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:34 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
11 jarige meisje zijn veel te oud.Spoiler is te laat geplaatst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De lokale Mexicaanse geheime dienst ingelicht en ze gaan je nu van je bed lichten en deporteren naar een Mexicaanse cel.![]()
Daarom nooit te veel info geven. Valse woonplaats, naam, telefoonnummer en liefst een valse snor tijdens het neuken van zo'n 13 jarig poesje.quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:43 schreef Fera het volgende:
Leuk, ,minderjarige chicks hosselen. Tot dat het ze toch niet helemaal bevalt en ze je als wraakactie aanklagen wegens verkrachting. Mag je de rest van je leven met een leuke aantekening rondlopen.
Zo'n lekkere pornosnor is ook nog eens onweerstaanbaar.quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:44 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Daarom nooit te veel info geven. Valse woonplaats, naam, telefoonnummer en liefst een valse snor tijdens het neuken van zo'n 13 jarig poesje.
Mwaah ... ik zit er eigenlijk over te denken om terug te vliegen, ik verveel me dood hier.quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:36 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Wish i was there maar hey, centjes he..
Nou zeg Fera!quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Zo'n lekkere pornosnor is ook nog eens onweerstaanbaar.
Wow, dan ben je best een oude maagd.quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:50 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Feministische jaloerse pot gespot.![]()
Ik heb nog nooit seks gehad in mijn leven en als een jong meisje graag seks met me wil, zal ik haar afwijzen en uitleggen dat ik geen andere keuze heb vanwege een debiele wet die de rechten van kinderen schendt.
Ik ben 30 en ook maagd.quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wow, dan ben je best een oude maagd.
Mijne ookquote:Op zaterdag 28 december 2013 02:16 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat doen je in Spanje/Mexico?quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:48 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Mwaah ... ik zit er eigenlijk over te denken om terug te vliegen, ik verveel me dood hier.En echt alle meiden zijn lelijk, saai en mijn Spaans is kut, Matador heeft geleyck, ik moet het gewoon bij Portugal houden, mensen verstaan me niet.
![]()
Misschien ga ik Matador maar opzoeken, geen idee of hij ergens hier uithangt, misschien is het dan wat minder eenzaam.
Vorige keer was het wel tof, maar ik verveel me stierlijk nu. Ik probeer mijn vliegbiljet om te boeken en als dat niet kan - omdat ik geen kredietkaart bezit bijvoorbeeld- slijt ik de komende maanden maar in een internetcafe en misschien dat ik naar ergens ga met strand en ziet het er naar uit dat ik een Spaanse taalcursus moet gaan volgen, want ik krijg koffie als ik thee bestel, dus het loopt niet erg naar wens hier.
![]()
Caramba, muy caramba.![]()
Iedereen houdt hier wel van Hugo Chavez en Che, dat is wel tof, maar de muziek is verschrikkelijk en niemand snapt wat Europa is, ik kan niet eens uitleggen waar ik vandaan kom. Laat staan dat iemand snapt dat ik uit Fryslan kom, .
blijkbaar.quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:45 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Heb je de Wizardlevel al bereikt?
Volgende keer ga ik maar weer naar Portugal inderdaad, ik spreek goed Portugees en Portugees is veel mooier dan die taal Spaans. Spaans klinkt als iemand die net een condoom heeft ingeslikt en moet kotsen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 03:29 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik heb ook geen kredietkaart maar zou graag aan het strand zitten ipv in de hoerenregen hier.
Als je naar portugal gaat ga dan niet naar lisboa oid maar naar de coimbra regio, trust me. Mooiste vakantie die je maar kunt wensen.
Dat zijn we allemaal op dit autistenforum, toch?quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wow, dan ben je best een oude maagd.
Ach, we zitten in elk geval niet onder de plak, zoals sommige vrienden van me die wel een vriendin hebben.quote:
Mexico, Chiapas.quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:47 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Wat doen je in Spanje/Mexico?
quote:
Bedankt. Welgeteld 3 seconden uitgeprobeerd.quote:Op woensdag 25 december 2013 10:22 schreef Aleksa het volgende:
Probeer www.chatlokaal.nl
graag gedaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 29 december 2013 00:30 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Bedankt. Welgeteld 3 seconden uitgeprobeerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
Nuecken werkt ook niet echt.. probeer neuken eensquote:Op zaterdag 28 december 2013 02:16 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Denk je echt dat dat zijn kans verbeterd?quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:34 schreef Aleksa het volgende:
[..]
Nuecken werkt ook niet echt.. probeer neuken eens
Verbetert iedereen zijn kans, en aw wat zijn we toch weer eens lief.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:35 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Denk je echt dat dat zijn kans verbeterd?
Oh by the way ik had zonet getoverd en er kwam een roos uit mijn hoed. Ik overhandig deze roos aan jou.
ga naar hollyquote:Op maandag 23 december 2013 22:39 schreef Theuntje1 het volgende:
Toen ik 15 was dacht ik altijd: wanneer ik 18+ ben ga ik zo makkelijk 15 jarige meisjes fixen he.
Maar nu ben ik 18+ en weet ik niet hoe het moet![]()
Klacht: geen jonge meisjes kunnen fixen
Als tovenaar heb ik altijd wel iets dat ik uit mijn hoed haal. De vorige keer was het een konijn misschien had je die liever gehad voor met kerst? Maar ik vond het zo zielig en het konijn was zo schattig dat ik hem naar mijn zus heb gebracht die had al een konijn namelijk.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:51 schreef Aleksa het volgende:
[..]
Verbetert iedereen zijn kans, en aw wat zijn we toch weer eens lief.Maar de vraag is.. hoe komt die roos in je hoed?
Maar maar, ik wil ook een konijntje..quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:09 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Als tovenaar heb ik altijd wel iets dat ik uit mijn hoed haal. De vorige keer was het een konijn misschien had je die liever gehad voor met kerst? Maar ik vond het zo zielig en het konijn was zo schattig dat ik hem naar mijn zus heb gebracht die had al een konijn namelijk.
Awh, de volgende keer als ik een lief konijntje uit mijn hoed tover is hij voor jou. <3quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:13 schreef Aleksa het volgende:
[..]
Maar maar, ik wil ook een konijntje..
Wat kan je nog meer toveren?quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:14 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Awh, de volgende keer als ik een lief konijntje uit mijn hoed tover is hij voor jou. <3
Komt helemaal goed! Laat alles maar over aan mij!
Ik ben niet zo'n machtige tovenaar. Hier en daar kan ik wel eens iets uit mijn hoed trekken maar het duurt altijd weer even dat het weer kan. Verder kan ik gewoon dat wat iedere man kan. Een lamp in de fitting draaien etc.quote:
Is het niet fris daarboven met je neus?quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:01 schreef vera166 het volgende:
Maakt niks uit ookal zou je eruit zien als Usher
Oeh sexy is dat, een lamp in de fitting draaien. Rawr.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:18 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n machtige tovenaar. Hier en daar kan ik wel eens iets uit mijn hoed trekken maar het duurt altijd weer even dat het weer kan. Verder kan ik gewoon dat wat iedere man kan. Een lamp in de fitting draaien etc.
Hmm je mag me helpen als ik dan op een stoel ga staan mag je me bij mijn dijen vastpakken zodat ik niet val.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:30 schreef Aleksa het volgende:
[..]
Oeh sexy is dat, een lamp in de fitting draaien. Rawr.
Straks glij ik uit met mijn handen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:31 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Hmm je mag me helpen als ik dan op een stoel ga staan mag je me bij mijn dijen vastpakken zodat ik niet val.
Waar ging dit ook al weer over?quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:25 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Is het niet fris daarboven met je neus?
Wat moet je btw compenseren met dit soort taal?
Dit wordt mij teveel,quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:34 schreef Aleksa het volgende:
[..]
Straks glij ik uit met mijn handen.
Het hosselen van 15 jarige maskes.quote:
Wat jammer, zou net zo spannend worden.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:35 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dit wordt mij teveel,Ik moet even douchen en mijn boxershort verwisselen.
Tot een andere keer maar weer mijn zwoele lieve perzikhapje.
Onze zielen vinden elkaar wel weer. Dat beloof ik je.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:38 schreef Aleksa het volgende:
[..]
Wat jammer, zou net zo spannend worden.
Gelukkig begrijpen we elkaarquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:36 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Nvm, ik heb dit soort dingen ook als ik te veel alcohol drink.
Oh, mag ik meedouchen? besparen we water.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:39 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Onze zielen vinden elkaar wel weer. Dat beloof ik je.
-Verzonden van mijn waterbestendige iphone XIV.
Stap maar in ik heb de soldaten opdracht gegeven de kasteelpoort te openen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:40 schreef Aleksa het volgende:
[..]
Oh, mag ik meedouchen? besparen we water.
Voel me net een princess.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:41 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Stap maar in ik heb de soldaten opdracht gegeven de kasteelpoort te openen.
De soldaten staan enkel op wacht om onze privacy te beschermen. De laatste knecht die gluurde heeft nu geen ogen meer en sorteert stenen op kleur. Voor elke steen die verkeerd sorteert krijgt hij een zweepslag.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:46 schreef Aleksa het volgende:
[..]
Voel me net een princess.
Maar maar, ik wil wel onze privacy.
Ja hoor, maar word wel knusjes zo met zijn tweeën in één bad.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:48 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
De soldaten staan enkel op wacht om onze privacy te beschermen. De laatste knecht die gluurde heeft nu geen ogen meer en sorteert stenen op kleur. Voor elke steen die verkeerd sorteert krijgt hij een zweepslag.
Trouwen omdat je wilde besparen heb ik mijn plannen omgezet dus ik hoop dat je ook in bad wilt met mij. Dan kunnen we er langer in zitten, en zo kost het minder water!
Het is een heel ruim bad, een koninklijk bad! Je mag je bikini aandoen als je wilt maar ik ga naakt.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:50 schreef Aleksa het volgende:
[..]
Ja hoor, maar word wel knusjes zo met zijn tweeën in één bad.
- 2 people 1 bath, coming soon. January 2014.
Maar dan kan ik je kleding niet uitscheuren, want ik ben eenmaal een tijgertje.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:51 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Het is een heel ruim bad, een koninklijk bad! Je mag je bikini aandoen als je wilt maar ik ga naakt.
Oh je bent wel een wilde.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:53 schreef Aleksa het volgende:
[..]
Maar dan kan ik je kleding niet uitscheuren, want ik ben eenmaal een tijgertje.
Mag ik dan wel naakt? hihi.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:53 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Oh je bent wel een wilde.![]()
Ik zal mijn kleren gauw bij elkaar gaan rapen!
Ik wilde ook wel hier en daar wat scheuren maar als je naakt wilt gaan en je het niet erg vindt om een zuigvlek in je nek of zo te krijgen vind ik het allemaal prima!quote:
Akkoord, mijn lieveling.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:58 schreef Aleksa het volgende:
Ik vind het prima als jij er ook één terug krijgt.
Had ik maar een bikini broekjequote:
Die heb je niet nodig als je bij mij bent.quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:02 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Had ik maar een bikini broekje![]()
Maar ik pak die van jou wel tijger.
Dat is waar, zolang jij in mijn armen ligt. <3quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:03 schreef Aleksa het volgende:
[..]
Die heb je niet nodig als je bij mij bent.
Of anders?quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:04 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dat is waar, zolang jij in mijn armen ligt. <3
Anders ga ik huilen en je warmte missen. Dan kan ik niet meer door je haren strijken of lampen in de fitting draaien zonder jou. Nee dat zou vreselijk zijn ondenkbaar!quote:
Maar die lampen moeten gedraait worden in die fitting! Ik laat je dijen nooit meer los.quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:06 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Anders ga ik huilen en je warmte missen. Dan kan ik niet meer door je haren strijken of lampen in de fitting draaien zonder jou. Nee dat zou vreselijk zijn ondenkbaar!
Komt helemaal goed.quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:10 schreef Aleksa het volgende:
[..]
Maar die lampen moeten gedraait worden in die fitting! Ik laat je dijen nooit meer los.
Is goed mijn bikini-broek mafiaatje, tot gauw!quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:11 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Komt helemaal goed.Ik moet nu echter gaan ik zie je gauw weer liefje.
quote:Op zondag 29 december 2013 00:30 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Bedankt. Welgeteld 3 seconden uitgeprobeerd.Probeer, ''opzoek naar 13 jarige meisjes met Skype''SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
uh, wat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |