Ik kan niet zoeken op meiden jonger dan 18. Anders was ik niet uit wanhoop hier komen posten natuurlijkquote:Op maandag 23 december 2013 22:40 schreef danzazlol het volgende:
Tinder, hotornot, (snolly)hollywood of lokale bar/discotheek.
Slotje.
Heb het dan over paarden, K3, en pijpen.quote:Op maandag 23 december 2013 22:47 schreef Theuntje1 het volgende:
Het betreft meer het gespreksonderwerp
Ik ben by far te intelligent voor die chicks
Waar 80% van de mannen gewoon bestaat uit mannen als TSquote:Op maandag 23 december 2013 22:45 schreef Cucumissativus het volgende:
Ga volgende zomer naar Lloret ofzo, daar moet het echt wel lukken.
Om volgend jaar naast ze op de brommer te kunnen zitten.quote:Op maandag 23 december 2013 22:59 schreef Erno-BE het volgende:
Waarom zou je als 18+ 15jarige meisjes willen fixen en niet voor iemand van je eigen leeftijd gaan? (serieuze vraag)
Brommers, bahquote:Op maandag 23 december 2013 23:01 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Om volgend jaar naast ze op de brommer te kunnen zitten.
Ik versier liever een negenjarig meisje.quote:Op maandag 23 december 2013 22:39 schreef Theuntje1 het volgende:
Toen ik 15 was dacht ik altijd: wanneer ik 18+ ben ga ik zo makkelijk 15 jarige meisjes fixen he.
Maar nu ben ik 18+ en weet ik niet hoe het moet![]()
Klacht: geen jonge meisjes kunnen fixen
Ik ken een meisje van tien die van me wint met schaken (mijn nichtje), maar inderdaad het is nogal zeldzaam, meisjes van die leeftijd die intelligent zijn.quote:Op maandag 23 december 2013 22:47 schreef Theuntje1 het volgende:
Omdat meiden van 18+ saai, bazig en lelijk zijn. Meestal dan.quote:Op maandag 23 december 2013 22:59 schreef Erno-BE het volgende:
Waarom zou je als 18+ 15jarige meisjes willen fixen en niet voor iemand van je eigen leeftijd gaan? (serieuze vraag)
quote:
Nee, ze krijgen dan een voorkeur en daar pas jij niet in.quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:48 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Omdat meiden van 18+ saai, bazig en lelijk zijn. Meestal dan.
Dit.quote:Op dinsdag 24 december 2013 03:02 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Nee, ze krijgen dan een voorkeur en daar pas jij niet in.
Als je een paar jaar jonger was geweest dan had je TS kunnen helpen. Je ziet er best goed uit ondanks dat je redelijk oud bent.quote:
18 is het nieuwe 40?quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:10 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Als je een paar jaar jonger was geweest dan had je TS kunnen helpen. Je ziet er best goed uit ondanks dat je redelijk oud bent.
18 is het nieuwe 50, tegenwoordig hebben ze dan al meer pikken gezien dan een gemiddeld koorknaapje.quote:
Dat blijkt niet uit dit topic gek genoegquote:Op maandag 23 december 2013 22:47 schreef Theuntje1 het volgende:
quote:Op maandag 23 december 2013 22:47 schreef Theuntje1 het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |