Gelukkig begrijpen we elkaarquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:36 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Nvm, ik heb dit soort dingen ook als ik te veel alcohol drink.
Oh, mag ik meedouchen? besparen we water.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:39 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Onze zielen vinden elkaar wel weer. Dat beloof ik je.
-Verzonden van mijn waterbestendige iphone XIV.
Stap maar in ik heb de soldaten opdracht gegeven de kasteelpoort te openen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:40 schreef Aleksa het volgende:
[..]
Oh, mag ik meedouchen? besparen we water.
Voel me net een princess.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:41 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Stap maar in ik heb de soldaten opdracht gegeven de kasteelpoort te openen.
De soldaten staan enkel op wacht om onze privacy te beschermen. De laatste knecht die gluurde heeft nu geen ogen meer en sorteert stenen op kleur. Voor elke steen die verkeerd sorteert krijgt hij een zweepslag.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:46 schreef Aleksa het volgende:
[..]
Voel me net een princess.
Maar maar, ik wil wel onze privacy.
Ja hoor, maar word wel knusjes zo met zijn tweeën in één bad.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:48 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
De soldaten staan enkel op wacht om onze privacy te beschermen. De laatste knecht die gluurde heeft nu geen ogen meer en sorteert stenen op kleur. Voor elke steen die verkeerd sorteert krijgt hij een zweepslag.
Trouwen omdat je wilde besparen heb ik mijn plannen omgezet dus ik hoop dat je ook in bad wilt met mij. Dan kunnen we er langer in zitten, en zo kost het minder water!
Het is een heel ruim bad, een koninklijk bad! Je mag je bikini aandoen als je wilt maar ik ga naakt.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:50 schreef Aleksa het volgende:
[..]
Ja hoor, maar word wel knusjes zo met zijn tweeën in één bad.
- 2 people 1 bath, coming soon. January 2014.
Maar dan kan ik je kleding niet uitscheuren, want ik ben eenmaal een tijgertje.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:51 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Het is een heel ruim bad, een koninklijk bad! Je mag je bikini aandoen als je wilt maar ik ga naakt.
Oh je bent wel een wilde.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:53 schreef Aleksa het volgende:
[..]
Maar dan kan ik je kleding niet uitscheuren, want ik ben eenmaal een tijgertje.
Mag ik dan wel naakt? hihi.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:53 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Oh je bent wel een wilde.![]()
Ik zal mijn kleren gauw bij elkaar gaan rapen!
Ik wilde ook wel hier en daar wat scheuren maar als je naakt wilt gaan en je het niet erg vindt om een zuigvlek in je nek of zo te krijgen vind ik het allemaal prima!quote:
Akkoord, mijn lieveling.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:58 schreef Aleksa het volgende:
Ik vind het prima als jij er ook één terug krijgt.
Had ik maar een bikini broekjequote:
Die heb je niet nodig als je bij mij bent.quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:02 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Had ik maar een bikini broekje![]()
Maar ik pak die van jou wel tijger.
Dat is waar, zolang jij in mijn armen ligt. <3quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:03 schreef Aleksa het volgende:
[..]
Die heb je niet nodig als je bij mij bent.
Of anders?quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:04 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dat is waar, zolang jij in mijn armen ligt. <3
Anders ga ik huilen en je warmte missen. Dan kan ik niet meer door je haren strijken of lampen in de fitting draaien zonder jou. Nee dat zou vreselijk zijn ondenkbaar!quote:
Maar die lampen moeten gedraait worden in die fitting! Ik laat je dijen nooit meer los.quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:06 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Anders ga ik huilen en je warmte missen. Dan kan ik niet meer door je haren strijken of lampen in de fitting draaien zonder jou. Nee dat zou vreselijk zijn ondenkbaar!
Komt helemaal goed.quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:10 schreef Aleksa het volgende:
[..]
Maar die lampen moeten gedraait worden in die fitting! Ik laat je dijen nooit meer los.
Is goed mijn bikini-broek mafiaatje, tot gauw!quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:11 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Komt helemaal goed.Ik moet nu echter gaan ik zie je gauw weer liefje.
quote:Op zondag 29 december 2013 00:30 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Bedankt. Welgeteld 3 seconden uitgeprobeerd.Probeer, ''opzoek naar 13 jarige meisjes met Skype''SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
uh, wat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |