Wauw veertje.quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:05 schreef vera166 het volgende:
[..]
Je hebt pas swag als je in mijn kelder ligt te creperen
[..]
Jij vindt dat hier super leuke mannen op het forum zitten enzo? Die allemaal ontzettend aardig doen enz???
Meisjes van 15 hebben tieten, dat is voor een pedo niet interessant. TS is gewoon een gezonde man die op jonge vrouwen valt. Alleen in de maatschappelijke betekenis van het woord is hij pedo, maar als de regering besluit dat de volwassenleeftijd omhoog gaat naar 25 komen er ineens heel veel pedo's bij.quote:
18&15 is idd gwn normaal.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:10 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Meisjes van 15 hebben tieten, dat is voor een pedo niet interessant. TS is gewoon een gezonde man die op jonge vrouwen valt. Alleen in de maatschappelijke betekenis van het woord is hij pedo, maar als de regering besluit dat de volwassenleeftijd omhoog gaat naar 25 komen er ineens heel veel pedo's bij.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:10 schreef Adomas het volgende:
Dus je bent in feite op zoek naar 15 meisjes die toevallig jarig zijn? Succes.
Dan worden ze bazig en willen ze allerlei luxe en stomme speeltjes uit China zoals de nieuwste mobiele telefoon en zijn ze super materialistisch en mag ik gaan werken zodat vrouwlief thuis kan zitten voor RTL4 en zij kan 'shoppen' met haar vriendinnen en met allerlei troep thuis komt, waar ik dan keihard voor moet werken.quote:Op dinsdag 24 december 2013 03:02 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Nee, ze krijgen dan een voorkeur en daar pas jij niet in.
Hebben we deze clown weer.quote:Op woensdag 25 december 2013 01:13 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Dan worden ze bazig en willen ze allerlei luxe en stomme speeltjes uit China zoals de nieuwste mobiele telefoon en zijn ze super materialistisch en mag ik gaan werken zodat vrouwlief thuis kan zitten voor RTL4 en zij kan 'shoppen' met haar vriendinnen en met allerlei troep thuis komt, waar ik dan keihard voor moet werken.
Dan maar eenzaam alleen.
Ik kan bevestigen dat K3 die paarden pijpen een goed onderwerp is om het ijs te breken bij 15 jarige sletjes. Zeker als ze zelf ook van paarden houden maar nog niet aan die fantasie hebben durven toegevenquote:Op maandag 23 december 2013 22:51 schreef Cucumissativus het volgende:
[..]
Heb het dan over paarden, K3, en pijpen.
Pardon?quote:Op woensdag 25 december 2013 03:00 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ik kan bevestigen dat K3 die paarden pijpen een goed onderwerp is om het ijs te breken bij 15 jarige sletjes. Zeker als ze zelf ook van paarden houden maar nog niet aan die fantasie hebben durven toegeven
Paard doet 15 jarig meisje terwijl K3 op de achtergrond speelt?quote:Op woensdag 25 december 2013 03:03 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Paard
15-jarig meisje
K3
=
(Invullen)
Ik sla het er anders wel uit.quote:Op woensdag 25 december 2013 03:04 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Paard doet 15 jarig meisje terwijl K3 op de achtergrond speelt?
Ik volg je niet...
O... ok... Ik ga nu slapenquote:Op woensdag 25 december 2013 03:06 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Ik sla het er anders wel uit.
Appelmoes in de boom met een radio achterstevoren op de tafel gezet wanneer de schutting omvalt en de pudding trilt pannekoek.quote:Op woensdag 25 december 2013 03:08 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
O... ok... Ik ga nu slapen![]()
Doei...
Hoe vaak heb je haar al misbruikt? Of hoe jij het zal noemen: op haar avances ingegaan.quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:47 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ik ken een meisje van tien die van me wint met schaken (mijn nichtje), maar inderdaad het is nogal zeldzaam, meisjes van die leeftijd die intelligent zijn.
![]()
Maar goed, mijn nichtje is dan ook Fries en heeft dus een bovengemiddelde intelligentie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TS haat een week iedere avond over zichzelf kotsen en niet neuken.quote:Op maandag 23 december 2013 22:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waar 80% van de mannen gewoon bestaat uit mannen als TS
haha ik vond dit wel echt een goeie grap hoor, bravoquote:Op woensdag 25 december 2013 10:53 schreef borbit het volgende:
[..]
TS haat een week iedere avond over zichzelf kotsen en niet neuken.
Zoofiel.quote:Op woensdag 25 december 2013 03:00 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ik kan bevestigen dat K3 die paarden pijpen een goed onderwerp is om het ijs te breken bij 15 jarige sletjes. Zeker als ze zelf ook van paarden houden maar nog niet aan die fantasie hebben durven toegeven
Die bovenstequote:Op woensdag 25 december 2013 10:32 schreef ecktebaas123 het volgende:
Dit topic is waardeloos zonder pics:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die onderstequote:
quote:Op woensdag 25 december 2013 10:32 schreef ecktebaas123 het volgende:
Dit topic is waardeloos zonder pics:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gadver die rechter is lelijkquote:
ik zou deze zo kanker hard geven, jezusquote:Op woensdag 25 december 2013 14:43 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Gadver die rechter is lelijk
[ afbeelding ]
Mag niet ontbreken
25 jaar kuch kuchquote:Op woensdag 25 december 2013 14:00 schreef SomebodyReal het volgende:
Ik hossel elk weekend weer nieuwe minderjarige sletjes mijn bed in. Deze week hoop ik er weer één van 12 jaar aan mijn sperma speer te kunnen krijgen![]()
Als jouw intelligentie maatgevend is, dan weten we ook gelijk in welke context we die drogredenering moeten plaatsen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:47 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Maar goed, mijn nichtje is dan ook Fries en heeft dus een bovengemiddelde intelligentie.
Feministische jaloerse pot gespot.quote:Op woensdag 25 december 2013 10:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je haar al misbruikt? Of hoe jij het zal noemen: op haar avances ingegaan.
quote:Op woensdag 25 december 2013 10:22 schreef Aleksa het volgende:
Probeer www.chatlokaal.nl
graag gedaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |