SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Second Round
Friday December 20 (20:00 uur)
Peter Wright 4-2 Per Laursen
Raymond van Barneveld 4-3 Jamie Caven
Phil Taylor 3-4 Michael Smith
Saturday December 21 (20:00 uur)
Andy Hamilton 1-4 Richie Burnett
Robert Thornton 4-0 Beau Anderson
Kim Huybrechts 3-4 Ian White
Sunday December 22
Afternoon Session (13:30 uur)
Brendan Dolan 1-4 Gary Anderson
Kevin Painter 4-0 Paul Nicholson
Simon Whitlock 4-0 Jarkko Komula
Evening Session (20:00 uur)
Wes Newton 4-0 John Part
John Henderson 3-4 Mark Webster
Michael van Gerwen 4-1 Kevin McDine
Monday December 23 (20:00 uur)
James Wade v Andy Smith
Mervyn King v Ricky Evans
Adrian Lewis v Vincent van der Voort
Friday December 27
Justin Pipe v Devon Petersen
Third Round
Wes Newton v Robert Thornton
Richie Burnett v Ian White
Simon Whitlock v Kevin Painter
Michael Smith v Peter Wright
Mark Webster v Raymond van Barneveld
Saturday December 28
A Lewis/van der Voort v King/Evans
Wade/A Smith v Pipe/Petersen
Michael van Gerwen v Gary Anderson
Wright/MSmith v Newton/Thornton
Burnett/White v Whitlock/Painter
Sunday December 29 (20:00 uur)
MVG/Ganderson v Barneveld/Webster
Lewis/Voort/Evans/King v Pipe/Petersen/Wade/ASmith
Monday December 30 (20:00 uur)
Semi-Finals
Wednesday January 1 (21:00 uur)
Final
Format
Preliminary Round - Best of seven legs
First Round - Best of five sets
Second Round - Best of seven sets
Third Round - Best of seven sets
Quarter-Finals - Best of nine sets
Semi-Finals - Best of 11 sets
Final - Best of 13 sets
Prijzengeld
Winner - £250,000
Runner-up - £100,000
Semi-finalist - £50,000
Quarter-finalist - £25,000
Third round losers - £15,000
Second round losers - £10,000
First round losers - £6,000
Preliminary round losers - £3,500
Uitzendingen
Sky Sports
RTL7quote:De presentatie van het WK darts is in handen van Marcel Maijer en Koert Westerman. De analyses worden verzorgd door Co Stompé, Roland Scholten en Vincent van der Voort. Het commentaar door Jacques Nieuwlaat, Frank Vischschraper, Albert Mantingh en Niels de Ruiter. Meepraten met de uitzending kan via twitterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Wie wint het WK?
• Phil Taylor
• Michael van Gerwen
• James Wade
• Adrian Lewis
• Raymond van Barneveld
• Iemand anders.
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier![]()
Ik heb verder geen verstand van de iPad, heb zelf Android maar daarmee heb je sowieso pech vanwege Silverlightquote:Op maandag 23 december 2013 18:54 schreef EddyAlbena het volgende:
Krijgt iemand de RTL7 stream werkend op de iPad? Mij lukte het de vorige keer niet echt..
Dit wat een gezeik man.quote:Op maandag 23 december 2013 18:53 schreef Grifte het volgende:
Dat gejank op McDine![]()
Was gewoon mooie banter met Mikey
Tsja... Ik heb RLT7 gekiept (kreeg het ook niet werkend) en kijk nu middels torrentstream naar Skysport.quote:Op maandag 23 december 2013 19:04 schreef EddyAlbena het volgende:
Sommige Veetle streams pakt hij wel, Torrentstream niet. Maar ik hoopte dat de RTL7 streams gewoon compatible zouden zijn met uberhaupt tablets. RTL Gemist (niet de app) werkt ook gewoon via iPad dus je zou denken dat de overige streams via eenzelfde constructie zouden werken.
Zelfde probleem hierro.quote:Op maandag 23 december 2013 19:04 schreef EddyAlbena het volgende:
Sommige Veetle streams pakt hij wel, Torrentstream niet. Maar ik hoopte dat de RTL7 streams gewoon compatible zouden zijn met uberhaupt tablets. RTL Gemist (niet de app) werkt ook gewoon via iPad dus je zou denken dat de overige streams via eenzelfde constructie zouden werken.
Gemiddeld precies 3 pijlenquote:Op maandag 23 december 2013 19:36 schreef polderturk het volgende:
Wat was hey 3-dart gemiddelde van MvG?
96 nog watquote:Op maandag 23 december 2013 19:36 schreef polderturk het volgende:
Wat was hey 3-dart gemiddelde van MvG?
Ook met die bouncers?quote:Op maandag 23 december 2013 19:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Gemiddeld precies 3 pijlen
Betekend dat hij gemiddeld met minder dan 3 pijlen alsnog wint!quote:Op maandag 23 december 2013 19:54 schreef tja77 het volgende:
[..]
En de 1 en 2 dart finishes natuurlijk...
Misplaatste arrogantie, tevens verdient dat joch alle haat met zijn enge vieze kutkopquote:Op maandag 23 december 2013 18:53 schreef Grifte het volgende:
Dat gejank op McDine![]()
Was gewoon mooie banter met Mikey
Dit dusquote:Op maandag 23 december 2013 19:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Misplaatste arrogantie, tevens verdient dat joch alle haat met zijn enge vieze kutkop
quote:Op maandag 23 december 2013 19:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Misplaatste arrogantie, tevens verdient dat joch alle haat met zijn enge vieze kutkop
donequote:Op maandag 23 december 2013 20:03 schreef IbanMayo het volgende:
[..]
heb jij een goede van sky? dm please
ff geld inzettenquote:Op maandag 23 december 2013 20:05 schreef DaKKiE1984 het volgende:
James Wade 4-0 Andy Smith
Mervyn King 2-4 Ricky Evans
Adrian Lewis 4-0 Vincent van der Voort
Dat denk je niet echt tochquote:Op maandag 23 december 2013 20:06 schreef Nober het volgende:
James Wade 2-4 Andy Smith
Mervyn King 2-4 Ricky Evans
Adrian Lewis 3-4 Vincent van der Voort
Wrm dan wel?quote:Op maandag 23 december 2013 20:11 schreef RemcoW23 het volgende:
Unibet it is.. Zet alleen RTL-stream aan bij Lewis - VdV.
Kan. Ook handig om goede stream mee te kijken al uis de kwaliteit nu minder, bij de premier league is het zowat 720pquote:
Om het fantastische NL-commentaar te horen bij die wedstrijdquote:
Jup, komen erachter dat het eigenlijk niet zo'n best idee is om een voetbalavond vol te plannen terwijl er darts is.quote:
VI is een grote kijkcijferhit op de maandag.quote:Op maandag 23 december 2013 20:16 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Jup, komen erachter dat het eigenlijk niet zo'n best idee is om een voetbalavond vol te plannen terwijl er darts is.
Foutje. Hadden ze kunnen weten. Was 2 jaar terug ook al zo.
Trouwens Wade? 'There is nothing crazy about me', maar wel lithium mogen slikken...
Deed het om 20.03 nog wel. Daarna deed ik zelf iets en opeens kwam ik er niet meer op.quote:
Doet het alweer een poosje hoor...quote:Op maandag 23 december 2013 20:17 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Deed het om 20.03 nog wel. Daarna deed ik zelf iets en opeens kwam ik er niet meer op.
Bij 450k kijkers is het al fantastisch!quote:Op maandag 23 december 2013 20:18 schreef RemcoW23 het volgende:
Gister wel weer lekker hoor, 600k aan kijkertjes
Als 2 druppels water iddquote:Op maandag 23 december 2013 20:19 schreef Geo4kant het volgende:
Net de broer van sugar lee hooper dit
Zo wit als Kate Moss' spiegeltje in de ochtend, bij mij.quote:Op maandag 23 december 2013 20:18 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Doet het alweer een poosje hoor...
of multitaskquote:Op maandag 23 december 2013 20:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik zou voor VI gaan dit is echt een zaatpot.
Dat heeft weinig met gek te maken uiteraard.quote:Op maandag 23 december 2013 20:16 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Jup, komen erachter dat het eigenlijk niet zo'n best idee is om een voetbalavond vol te plannen terwijl er darts is.
Foutje. Hadden ze kunnen weten. Was 2 jaar terug ook al zo.
Trouwens Wade? 'There is nothing crazy about me', maar wel lithium mogen slikken...
Behalve dartsen en VI is er toch niks dat ik wil zien.quote:Op maandag 23 december 2013 20:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik zou voor VI gaan dit is echt een zaatpot.
Stream aan, geluid uit en luisteren naar het gelul van die gasten. Multimedia FTW.quote:
quote:Op maandag 23 december 2013 20:21 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb nog nooit een volledige aflevering van VI gekeken.
Ik kijk vrijwel nooit commerciële omroep.quote:Op maandag 23 december 2013 20:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Dat is het enige dat ik altijd wel kijk.
Meh...quote:Op maandag 23 december 2013 20:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat heeft weinig met gek te maken uiteraard.
Ik kijk helemaal weinig meer, alleen VI en actualiteiten en voetbal. Verder volg ik niks meer op tv.quote:Op maandag 23 december 2013 20:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik kijk vrijwel nooit commerciële omroep.
Internet stream.quote:Op maandag 23 december 2013 20:25 schreef glittertje39 het volgende:
waar zijn jullie aan het kijken?
Preciesquote:Op maandag 23 december 2013 20:24 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Meh...
http://www.apotheek.nl/Me(...)px?mId=10698&rId=413
Nieuws en soortgelijke programma's wel. En af en toe eens een mooie docu.quote:Op maandag 23 december 2013 20:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik kijk helemaal weinig meer, alleen VI en actualiteiten en voetbal. Verder volg ik niks meer op tv.
Ik denk het ook wel, gewoon alles via internet.quote:Op maandag 23 december 2013 20:27 schreef Nober het volgende:
Er komt nog een dag dat er geen tv-programma's meer zijn, over een jaar of 20.
En geen winkels meer.quote:Op maandag 23 december 2013 20:27 schreef Nober het volgende:
Er komt nog een dag dat er geen tv-programma's meer zijn, over een jaar of 20.
Zou wel eens willen weten wat hij gaat doen zonder Li...quote:
Heerlijk, als je geen vrouw bent.quote:
Maar dan hoor je Jacques dus nooit meer.quote:Op maandag 23 december 2013 20:27 schreef tja77 het volgende:
Wel een verademing dat Engelse commentaar.
Jawel, op de Europese Tour als hij de scores afroept.quote:Op maandag 23 december 2013 20:30 schreef QuistNix20 het volgende:
[..]
Maar dan hoor je Jacques dus nooit meer.
Ik snap eigenlijk niet hoe Wade zo ver komt elke keer, zo'n hoog gemiddelde heeft hij (vaak) niet.quote:
Omdat Wade normaal gesproken die dubbel 12 had uitgegooid en zo toch de set gepakt had. Wade doet in veel legs van de tegenstander vaak niet eens moeite.quote:Op maandag 23 december 2013 20:33 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk niet hoe Wade zo ver komt elke keer, zo'n hoog gemiddelde heeft hij (vaak) niet.
'De goede darts op de goede momenten'quote:Op maandag 23 december 2013 20:33 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk niet hoe Wade zo ver komt elke keer, zo'n hoog gemiddelde heeft hij (vaak) niet.
Wade is een echte wedstrijdspeler. Laat verloren legs al vroegtijdig lopen. En pakt vaak belangrijke legs.quote:Op maandag 23 december 2013 20:33 schreef Nober het volgende:
[..]
En komt structureel tekort tegen de top wanneer die hun A game halen.quote:Op maandag 23 december 2013 20:36 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wade is een echte wedstrijdspeler. Laat verloren legs al vroegtijdig lopen. En pakt vaak belangrijke legs.
Klopt, Wade wint zelden van mannen die een betere basis hebben. Zeker in een langer format.quote:Op maandag 23 december 2013 20:37 schreef hafcfan het volgende:
[..]
En komt structureel tekort tegen de top wanneer die hun A game halen.
Ja.quote:
http://nirsportz.eu/stream2.htmlquote:Op maandag 23 december 2013 20:39 schreef hafcfan het volgende:
Iemand sky stream die van rtl kut weer.
Commercieel dus nee, dat vind jij niks.quote:Op maandag 23 december 2013 20:42 schreef Dagoduck het volgende:
Is dat nog een beetje leuk trouwens?
Verschrikkelijk slecht, ik heb het niet eens 10 minuten volgehouden.quote:Op maandag 23 december 2013 20:42 schreef Dagoduck het volgende:
Is dat nog een beetje leuk trouwens?
quote:Op maandag 23 december 2013 20:42 schreef Nober het volgende:
[..]
Commercieel dus nee, dat vind jij niks.
Dus dan is het niet altijdquote:Op maandag 23 december 2013 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Wade zo slecht gooit, heeft ie altijd het geluk mee. Nu lijkt 't van niet
quote:Op maandag 23 december 2013 20:43 schreef Swetsenegger het volgende:
Wade kijkt of hij een betablocker teveel op hebt.
*heeft.quote:Op maandag 23 december 2013 20:43 schreef Swetsenegger het volgende:
Wade kijkt of hij een betablocker teveel op hebt.
Net Caven al is Caven er door en wat beterquote:Op maandag 23 december 2013 20:46 schreef Nober het volgende:
Word ook wel tijd dat vloerspeler Andy Smith doorbreekt op TV.
Krijg de vinkentering. Gewoon mailen! En klagen!quote:Op maandag 23 december 2013 20:47 schreef Geo4kant het volgende:
Unitebet session timeoutkrijg de tering
Doe mij Caven dan maar, leuke speler om te zien gooien, Andy Smith gooit als een wijfquote:Op maandag 23 december 2013 20:46 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Net Caven al is Caven er door en wat beter
Tis een gast waarvan het me niet verrast als hij zichzelf door z'n kop schiet.quote:Op maandag 23 december 2013 20:47 schreef hafcfan het volgende:
Wade kan zo wel eens stoppen. Hij vind darten al niet leuk en wou stoppen als hij genoeg geld had.
quote:Op maandag 23 december 2013 20:48 schreef QuistNix20 het volgende:
Maar als Wade stopt dan zien we zijn vriendin misschien ook niet meer.
Hij houd heel erg van auto's monteren. Was zijn droombaan.quote:Op maandag 23 december 2013 20:49 schreef tja77 het volgende:
[..]
Tis een gast waarvan het me niet verrast als hij zichzelf door z'n kop schiet.
Hoop het natuurlijk niet.
Hoewel ik zijn dinnetje wel wil troosten
Nee man, Wade gaat er gewoon een tandje bij doen om deze wedstrijd te winnen met 4-2quote:Op maandag 23 december 2013 20:49 schreef tja77 het volgende:
[..]
Tis een gast waarvan het me niet verrast als hij zichzelf door z'n kop schiet.
Hoop het natuurlijk niet.
Hoewel ik zijn dinnetje wel wil troosten
Ik denk ook wel dat Wade wint, maar hij IS en BLIJFT ziek....quote:Op maandag 23 december 2013 20:50 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Nee man, Wade gaat er gewoon een tandje bij doen om deze wedstrijd te winnen met 4-2
Als Barney wint is t echt een kut wk.quote:Op maandag 23 december 2013 20:52 schreef Nober het volgende:
Harrington gaat voor Lewis, maar niemand heeft het over Barney maar het is goed dat er zoveel zijn met een schreeuw en die capabel zijn om die kroon op te tillen.
Die gaat er uit tegen Cavenquote:Op maandag 23 december 2013 20:53 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Als Barney wint is t echt een kut wk.
Daar hadden ze het net nog over ,dat ie goed bezig is en erg gevaarlijkquote:Op maandag 23 december 2013 20:52 schreef Nober het volgende:
Harrington gaat voor Lewis, maar niemand heeft het over Barney maar het is goed dat er zoveel zijn met een schreeuw en die capabel zijn om die kroon op te tillen.
Liever Barney dan Wright...quote:Op maandag 23 december 2013 20:53 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Als Barney wint is t echt een kut wk.
Ja leuk, daar hebben ze het net over op skyquote:Op maandag 23 december 2013 20:52 schreef Nober het volgende:
RTL ligt verder achter dan iemand met downquote:Op maandag 23 december 2013 20:57 schreef QuistNix20 het volgende:
RTL7 stream doet het eindelijk bij mij.
quote:Op maandag 23 december 2013 20:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
RTL ligt verder achter dan iemand met down
Sorry, liever een ietwat corpulente Hagenees die niet tegen zijn verlies kan.quote:
Zulke karakters horen gewoon in de dartsport thuis, personen als Barney zitten er al genoeg in. Geef mij Wright maarquote:Op maandag 23 december 2013 20:59 schreef tja77 het volgende:
[..]
Sorry, liever een ietwat corpulente Hagenees die niet tegen zijn verlies kan.
Dan de tweelingbroer van clown Bassie, die zich als een klein kind onderschildert.
Nee, gewoon nee....quote:Op maandag 23 december 2013 21:00 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Zulke karakters horen gewoon in de dartsport thuis, personen als Barney zitten er al genoeg in. Geef mij Wright maar
Zit er dik aan te komen zo.quote:
Scheelde niet veel..quote:
0-3*quote:Op maandag 23 december 2013 21:05 schreef Geo4kant het volgende:
Bam.. 0-2, nu wordt het heeeeeeeeeeeeee lmoeilijk
quote:Op maandag 23 december 2013 19:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
James Wade 4-0 Andy Smith
Mervyn King 4-2 Ricky Evans
Adrian Lewis 4-0 Vincent van der Voort
quote:
Kun je A422 niet kwalijk nemen, de Eredivisie van voetbal is zijn specialiteit. Hier doet hij maar watquote:
Daar slikt hij genoeg voor inderdaad...quote:
quote:Op maandag 23 december 2013 21:07 schreef AFCNiels het volgende:
Wade moet even langs Gijpie, die heeft nog wel wat pilletjes voor hem.
Ja, en hij slikt nu Lithium. Daarom is hij zo op een gelijk niveau aan het gooien nu. Een gelijk niveau kut.quote:Op maandag 23 december 2013 21:07 schreef QuistNix20 het volgende:
Had Wade niet een bipolaire stoornis?
Alleen niet vandaag.quote:
Iemand die het door heeft.quote:
quote:
Smith?quote:
Ja, dat zeiden ze net voordat de game begon.quote:
Vooral die samba in de trein...quote:
Zie ik trouwens nog wel gebeuren hoorquote:Op maandag 23 december 2013 21:25 schreef Nober het volgende:
Als Smith dit nog verliest dan kan hij meteen met pensioen.
Een uitkering aanvragen. Zoveel heeft hij nog niet gepakt met darten.quote:Op maandag 23 december 2013 21:25 schreef Nober het volgende:
Als Smith dit nog verliest dan kan hij meteen met pensioen.
Denk het ook jaquote:Op maandag 23 december 2013 21:28 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Wade breakt nu ook weer terug hoor
quote:Op maandag 23 december 2013 21:32 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
brother, what you doing? beat him!
quote:Op maandag 23 december 2013 21:32 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zat net te eten.quote:Op maandag 23 december 2013 21:32 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zet dat ff in een spoiler aub.quote:Op maandag 23 december 2013 21:32 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |