Bij 450k kijkers is het al fantastisch!quote:Op maandag 23 december 2013 20:18 schreef RemcoW23 het volgende:
Gister wel weer lekker hoor, 600k aan kijkertjes
Als 2 druppels water iddquote:Op maandag 23 december 2013 20:19 schreef Geo4kant het volgende:
Net de broer van sugar lee hooper dit
Zo wit als Kate Moss' spiegeltje in de ochtend, bij mij.quote:Op maandag 23 december 2013 20:18 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Doet het alweer een poosje hoor...
of multitaskquote:Op maandag 23 december 2013 20:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik zou voor VI gaan dit is echt een zaatpot.
Dat heeft weinig met gek te maken uiteraard.quote:Op maandag 23 december 2013 20:16 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Jup, komen erachter dat het eigenlijk niet zo'n best idee is om een voetbalavond vol te plannen terwijl er darts is.
Foutje. Hadden ze kunnen weten. Was 2 jaar terug ook al zo.
Trouwens Wade? 'There is nothing crazy about me', maar wel lithium mogen slikken...
Behalve dartsen en VI is er toch niks dat ik wil zien.quote:Op maandag 23 december 2013 20:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik zou voor VI gaan dit is echt een zaatpot.
Stream aan, geluid uit en luisteren naar het gelul van die gasten. Multimedia FTW.quote:
quote:Op maandag 23 december 2013 20:21 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb nog nooit een volledige aflevering van VI gekeken.
Ik kijk vrijwel nooit commerciële omroep.quote:Op maandag 23 december 2013 20:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Dat is het enige dat ik altijd wel kijk.
Meh...quote:Op maandag 23 december 2013 20:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat heeft weinig met gek te maken uiteraard.
Ik kijk helemaal weinig meer, alleen VI en actualiteiten en voetbal. Verder volg ik niks meer op tv.quote:Op maandag 23 december 2013 20:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik kijk vrijwel nooit commerciële omroep.
Internet stream.quote:Op maandag 23 december 2013 20:25 schreef glittertje39 het volgende:
waar zijn jullie aan het kijken?
Preciesquote:Op maandag 23 december 2013 20:24 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Meh...
http://www.apotheek.nl/Me(...)px?mId=10698&rId=413
Nieuws en soortgelijke programma's wel. En af en toe eens een mooie docu.quote:Op maandag 23 december 2013 20:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik kijk helemaal weinig meer, alleen VI en actualiteiten en voetbal. Verder volg ik niks meer op tv.
Ik denk het ook wel, gewoon alles via internet.quote:Op maandag 23 december 2013 20:27 schreef Nober het volgende:
Er komt nog een dag dat er geen tv-programma's meer zijn, over een jaar of 20.
En geen winkels meer.quote:Op maandag 23 december 2013 20:27 schreef Nober het volgende:
Er komt nog een dag dat er geen tv-programma's meer zijn, over een jaar of 20.
Zou wel eens willen weten wat hij gaat doen zonder Li...quote:
Heerlijk, als je geen vrouw bent.quote:
Maar dan hoor je Jacques dus nooit meer.quote:Op maandag 23 december 2013 20:27 schreef tja77 het volgende:
Wel een verademing dat Engelse commentaar.
Jawel, op de Europese Tour als hij de scores afroept.quote:Op maandag 23 december 2013 20:30 schreef QuistNix20 het volgende:
[..]
Maar dan hoor je Jacques dus nooit meer.
Ik snap eigenlijk niet hoe Wade zo ver komt elke keer, zo'n hoog gemiddelde heeft hij (vaak) niet.quote:
Omdat Wade normaal gesproken die dubbel 12 had uitgegooid en zo toch de set gepakt had. Wade doet in veel legs van de tegenstander vaak niet eens moeite.quote:Op maandag 23 december 2013 20:33 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk niet hoe Wade zo ver komt elke keer, zo'n hoog gemiddelde heeft hij (vaak) niet.
'De goede darts op de goede momenten'quote:Op maandag 23 december 2013 20:33 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk niet hoe Wade zo ver komt elke keer, zo'n hoog gemiddelde heeft hij (vaak) niet.
Wade is een echte wedstrijdspeler. Laat verloren legs al vroegtijdig lopen. En pakt vaak belangrijke legs.quote:Op maandag 23 december 2013 20:33 schreef Nober het volgende:
[..]
En komt structureel tekort tegen de top wanneer die hun A game halen.quote:Op maandag 23 december 2013 20:36 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wade is een echte wedstrijdspeler. Laat verloren legs al vroegtijdig lopen. En pakt vaak belangrijke legs.
Klopt, Wade wint zelden van mannen die een betere basis hebben. Zeker in een langer format.quote:Op maandag 23 december 2013 20:37 schreef hafcfan het volgende:
[..]
En komt structureel tekort tegen de top wanneer die hun A game halen.
Ja.quote:
http://nirsportz.eu/stream2.htmlquote:Op maandag 23 december 2013 20:39 schreef hafcfan het volgende:
Iemand sky stream die van rtl kut weer.
Commercieel dus nee, dat vind jij niks.quote:Op maandag 23 december 2013 20:42 schreef Dagoduck het volgende:
Is dat nog een beetje leuk trouwens?
Verschrikkelijk slecht, ik heb het niet eens 10 minuten volgehouden.quote:Op maandag 23 december 2013 20:42 schreef Dagoduck het volgende:
Is dat nog een beetje leuk trouwens?
quote:Op maandag 23 december 2013 20:42 schreef Nober het volgende:
[..]
Commercieel dus nee, dat vind jij niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |