Wrm dan wel?quote:Op maandag 23 december 2013 20:11 schreef RemcoW23 het volgende:
Unibet it is.. Zet alleen RTL-stream aan bij Lewis - VdV.
Kan. Ook handig om goede stream mee te kijken al uis de kwaliteit nu minder, bij de premier league is het zowat 720pquote:
Om het fantastische NL-commentaar te horen bij die wedstrijdquote:
Jup, komen erachter dat het eigenlijk niet zo'n best idee is om een voetbalavond vol te plannen terwijl er darts is.quote:
VI is een grote kijkcijferhit op de maandag.quote:Op maandag 23 december 2013 20:16 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Jup, komen erachter dat het eigenlijk niet zo'n best idee is om een voetbalavond vol te plannen terwijl er darts is.
Foutje. Hadden ze kunnen weten. Was 2 jaar terug ook al zo.
Trouwens Wade? 'There is nothing crazy about me', maar wel lithium mogen slikken...
Deed het om 20.03 nog wel. Daarna deed ik zelf iets en opeens kwam ik er niet meer op.quote:
Doet het alweer een poosje hoor...quote:Op maandag 23 december 2013 20:17 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Deed het om 20.03 nog wel. Daarna deed ik zelf iets en opeens kwam ik er niet meer op.
Bij 450k kijkers is het al fantastisch!quote:Op maandag 23 december 2013 20:18 schreef RemcoW23 het volgende:
Gister wel weer lekker hoor, 600k aan kijkertjes
Als 2 druppels water iddquote:Op maandag 23 december 2013 20:19 schreef Geo4kant het volgende:
Net de broer van sugar lee hooper dit
Zo wit als Kate Moss' spiegeltje in de ochtend, bij mij.quote:Op maandag 23 december 2013 20:18 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Doet het alweer een poosje hoor...
of multitaskquote:Op maandag 23 december 2013 20:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik zou voor VI gaan dit is echt een zaatpot.
Dat heeft weinig met gek te maken uiteraard.quote:Op maandag 23 december 2013 20:16 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Jup, komen erachter dat het eigenlijk niet zo'n best idee is om een voetbalavond vol te plannen terwijl er darts is.
Foutje. Hadden ze kunnen weten. Was 2 jaar terug ook al zo.
Trouwens Wade? 'There is nothing crazy about me', maar wel lithium mogen slikken...
Behalve dartsen en VI is er toch niks dat ik wil zien.quote:Op maandag 23 december 2013 20:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik zou voor VI gaan dit is echt een zaatpot.
Stream aan, geluid uit en luisteren naar het gelul van die gasten. Multimedia FTW.quote:
quote:Op maandag 23 december 2013 20:21 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb nog nooit een volledige aflevering van VI gekeken.
Ik kijk vrijwel nooit commerciële omroep.quote:Op maandag 23 december 2013 20:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Dat is het enige dat ik altijd wel kijk.
Meh...quote:Op maandag 23 december 2013 20:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat heeft weinig met gek te maken uiteraard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |