Dus dan is het niet altijdquote:Op maandag 23 december 2013 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Wade zo slecht gooit, heeft ie altijd het geluk mee. Nu lijkt 't van niet
quote:Op maandag 23 december 2013 20:43 schreef Swetsenegger het volgende:
Wade kijkt of hij een betablocker teveel op hebt.
*heeft.quote:Op maandag 23 december 2013 20:43 schreef Swetsenegger het volgende:
Wade kijkt of hij een betablocker teveel op hebt.
Net Caven al is Caven er door en wat beterquote:Op maandag 23 december 2013 20:46 schreef Nober het volgende:
Word ook wel tijd dat vloerspeler Andy Smith doorbreekt op TV.
Krijg de vinkentering. Gewoon mailen! En klagen!quote:Op maandag 23 december 2013 20:47 schreef Geo4kant het volgende:
Unitebet session timeoutkrijg de tering
Doe mij Caven dan maar, leuke speler om te zien gooien, Andy Smith gooit als een wijfquote:Op maandag 23 december 2013 20:46 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Net Caven al is Caven er door en wat beter
Tis een gast waarvan het me niet verrast als hij zichzelf door z'n kop schiet.quote:Op maandag 23 december 2013 20:47 schreef hafcfan het volgende:
Wade kan zo wel eens stoppen. Hij vind darten al niet leuk en wou stoppen als hij genoeg geld had.
quote:Op maandag 23 december 2013 20:48 schreef QuistNix20 het volgende:
Maar als Wade stopt dan zien we zijn vriendin misschien ook niet meer.
Hij houd heel erg van auto's monteren. Was zijn droombaan.quote:Op maandag 23 december 2013 20:49 schreef tja77 het volgende:
[..]
Tis een gast waarvan het me niet verrast als hij zichzelf door z'n kop schiet.
Hoop het natuurlijk niet.
Hoewel ik zijn dinnetje wel wil troosten
Nee man, Wade gaat er gewoon een tandje bij doen om deze wedstrijd te winnen met 4-2quote:Op maandag 23 december 2013 20:49 schreef tja77 het volgende:
[..]
Tis een gast waarvan het me niet verrast als hij zichzelf door z'n kop schiet.
Hoop het natuurlijk niet.
Hoewel ik zijn dinnetje wel wil troosten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |