Ik denk ook wel dat Wade wint, maar hij IS en BLIJFT ziek....quote:Op maandag 23 december 2013 20:50 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Nee man, Wade gaat er gewoon een tandje bij doen om deze wedstrijd te winnen met 4-2
Als Barney wint is t echt een kut wk.quote:Op maandag 23 december 2013 20:52 schreef Nober het volgende:
Harrington gaat voor Lewis, maar niemand heeft het over Barney maar het is goed dat er zoveel zijn met een schreeuw en die capabel zijn om die kroon op te tillen.
Die gaat er uit tegen Cavenquote:Op maandag 23 december 2013 20:53 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Als Barney wint is t echt een kut wk.
Daar hadden ze het net nog over ,dat ie goed bezig is en erg gevaarlijkquote:Op maandag 23 december 2013 20:52 schreef Nober het volgende:
Harrington gaat voor Lewis, maar niemand heeft het over Barney maar het is goed dat er zoveel zijn met een schreeuw en die capabel zijn om die kroon op te tillen.
Liever Barney dan Wright...quote:Op maandag 23 december 2013 20:53 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Als Barney wint is t echt een kut wk.
Ja leuk, daar hebben ze het net over op skyquote:Op maandag 23 december 2013 20:52 schreef Nober het volgende:
RTL ligt verder achter dan iemand met downquote:Op maandag 23 december 2013 20:57 schreef QuistNix20 het volgende:
RTL7 stream doet het eindelijk bij mij.
quote:Op maandag 23 december 2013 20:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
RTL ligt verder achter dan iemand met down
Sorry, liever een ietwat corpulente Hagenees die niet tegen zijn verlies kan.quote:
Zulke karakters horen gewoon in de dartsport thuis, personen als Barney zitten er al genoeg in. Geef mij Wright maarquote:Op maandag 23 december 2013 20:59 schreef tja77 het volgende:
[..]
Sorry, liever een ietwat corpulente Hagenees die niet tegen zijn verlies kan.
Dan de tweelingbroer van clown Bassie, die zich als een klein kind onderschildert.
Nee, gewoon nee....quote:Op maandag 23 december 2013 21:00 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Zulke karakters horen gewoon in de dartsport thuis, personen als Barney zitten er al genoeg in. Geef mij Wright maar
Zit er dik aan te komen zo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |