Shabu meet Amersfoort!quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok! Waak over deze slowchat!
Neppersquote:Op zondag 22 december 2013 21:15 schreef IrishBastard het volgende:
Doet me denken aan deze vrouw
[ afbeelding ]
Neppersquote:Op zondag 22 december 2013 21:16 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Neppers zijn niet zo erg, maar lillike neppers...
Drijvende nepperdsquote:Op zondag 22 december 2013 21:16 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Neppers zijn niet zo erg, maar lillike neppers...
Ook als iemand 2 ruggen heeft?quote:Op zondag 22 december 2013 21:16 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Neppers![]()
Ze zijn altijd lillik.
quote:
En of je de juiste ingang hebtquote:Op zondag 22 december 2013 21:17 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook vies. 2 ruggen? Hoe kies je dan welke rug je op moet als ze dat zegt?
Whutquote:Op zondag 22 december 2013 21:18 schreef Toekito het volgende:
[..]je kent een ex van me die nu met mn neefje (niet JJ) gaat?
Wat god niet schept, schept recticel (bedrijf wat van die bh's maakt met veel vulling voor de vrouwen die weinig hebben) En daar moeten ze t maar mee doenquote:
Plofkip doet het ookquote:Op zondag 22 december 2013 21:19 schreef Puala het volgende:
[..]
Wat god niet schept, schept recticel (bedrijf wat van die bh's maakt met veel vulling voor de vrouwen die weinig hebben) En daar moeten ze t maar mee doen
2 ruggen. Vrouwen die zo weinig tiet hebben dat t van voren ook een rug lijktquote:Op zondag 22 december 2013 21:20 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Wat was overigens nou hetgeen je hier precies bedoelde? Want ik snap 'm eigenlijk niet
Nou, dat iemand dermate weinig tiet heeft dat men zegt dat ze rijk is aangezien ze 2 ruggen heeft.quote:Op zondag 22 december 2013 21:20 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Wat was overigens nou hetgeen je hier precies bedoelde? Want ik snap 'm eigenlijk niet
Aan deze omschrijving heb ik meerquote:Op zondag 22 december 2013 21:21 schreef Puala het volgende:
[..]
2 ruggen. Vrouwen die zo weinig tiet hebben dat t van voren ook een rug lijkt
Het hoeft natuurlijk niet altijd van mierentietjes naar maat dubbelD te gaan natuurlijk hè?quote:Op zondag 22 december 2013 21:22 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Aan deze omschrijving heb ik meer![]()
Weet je, als het maar past bij iemand. Natuurlijk heb je voorkeuren, maar van die ballonnen gaan het dan ook niet beter maken hè
Nee, maar van mierentietjes naar cup B heeft hetzelfde effect hoorquote:Op zondag 22 december 2013 21:24 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Het hoeft natuurlijk niet altijd van mierentietjes naar maat dubbelD te gaan natuurlijk hè?
Pics or it didn't happenquote:Op zondag 22 december 2013 21:26 schreef Murmeli het volgende:
En niet iedereen heeft van die lekkere tetten als ik
Glappie
als ik zeg dat ze gelijk heeft geloof je dat dan?quote:
Is dat een foto?quote:Op zondag 22 december 2013 21:28 schreef Toekito het volgende:
[..]
als ik zeg dat ze gelijk heeft geloof je dat dan?
foto's krijg je niet van me.quote:Op zondag 22 december 2013 21:29 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Is dat een foto?
Overigens, als de kwaliteit van de foto's een probleem is: ook daar is een topic voor![]()
Zijn jullie een koppeltje dan?quote:Op zondag 22 december 2013 21:30 schreef Toekito het volgende:
[..]
foto's krijg je niet van me.ga je lekker
Ik ga ff fifa spelen
Nee hoorquote:Op zondag 22 december 2013 21:31 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Zijn jullie een koppeltje dan?Heb ik weer iets gemist hier?
quote:Op zondag 22 december 2013 21:27 schreef IrishBastard het volgende:
Oh ja, krijg ik dan toch nog m'n kans?Ja, werkelijk?
![]()
Hoezo, zo ingewikkeld waren mijn posts toch niet?quote:Op zondag 22 december 2013 21:32 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik zat in dat fototopic te lezen, maar ik snap het niet
Jaquote:Op zondag 22 december 2013 21:33 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Nee hoortoek heeft ze alleen maar met kleding gezien
![]()
Maar sorry, geen foto's van mijn tetten op fok. Flauw he?
Dus niet zoals het grietje in de OPquote:Op zondag 22 december 2013 21:22 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Aan deze omschrijving heb ik meer![]()
Weet je, als het maar past bij iemand. Natuurlijk heb je voorkeuren, maar van die ballonnen gaan het dan ook niet beter maken hè
Dan zit ik vast in het verkeerde topic want dat heb ik niet gelezenquote:Op zondag 22 december 2013 21:34 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Hoezo, zo ingewikkeld waren mijn posts toch niet?![]()
"Teef" is niet alleen een vrouwelijke hond hè
Vorige pagina daarquote:Op zondag 22 december 2013 21:36 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dan zit ik vast in het verkeerde topic want dat heb ik niet gelezen
Baggeren voor beginners?quote:Op zondag 22 december 2013 21:35 schreef Murmeli het volgende:
Oeh ik vind dit eigk best een handig topic
Nee ik was serieus. Foteaus maken is leuk maar ik ben een wandelende ramp daarinquote:
Pijn aan mijn ogenquote:Op zondag 22 december 2013 21:35 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dus niet zoals het grietje in de OP
SHO / Courtney zonder Do(u)g #11 Plastic Fantastic met Dourtney
grotere ramp dan ik, dat kan niet.quote:Op zondag 22 december 2013 21:38 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Nee ik was serieus. Foteaus maken is leuk maar ik ben een wandelende ramp daarin
was niks spannends.quote:Op zondag 22 december 2013 21:40 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja, ik zie het nu
Ik ben zo benieuwd naar Kano's post die Puala heeft geedit
je hebt me doorquote:Op zondag 22 december 2013 21:40 schreef Oognip het volgende:
[..]
Whehehe grapjasJe mag je foutjes best toegeven hoor
Was een post die meer in ONZ thuis hoorde dan in dit topicquote:Op zondag 22 december 2013 21:41 schreef Oognip het volgende:
[..]
Blijkbaar spannend genoeg om het weg te halen.
in dat groene shirtjequote:Op zondag 22 december 2013 21:33 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Nee hoortoek heeft ze alleen maar met kleding gezien
![]()
Ga je nu afkortingen gebruiken die niemand ik niet snapt?quote:Op zondag 22 december 2013 21:42 schreef Toekito het volgende:
[..]
je hebt me door
Was meer dollen van P dan dat het echt niet door de beugel kon van V
P is pualaquote:Op zondag 22 december 2013 21:44 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ga je nu afkortingen gebruiken die niemand ik niet snapt?
zit mobiel anders had ik idd 2 quotes gedaan.quote:Op zondag 22 december 2013 21:45 schreef Oognip het volgende:
[..]
Oh, dan heeft Toek de verkeerde post gequote om het duidelijk te maken.
op die ene sjoelavond met mart, mpg en weet ik veel wie had je die aan. Toen MPG, jij en ik Henk tot waanzin aten.quote:
quote:Op zondag 22 december 2013 22:02 schreef IrishBastard het volgende:
Ik ga maar eens naar de binnenkant van mijn oogleden kijken
Geen idee. Nevermindquote:Op zondag 22 december 2013 21:48 schreef Toekito het volgende:
[..]
op die ene sjoelavond met mart, mpg en weet ik veel wie had je die aan. Toen MPG, jij en ik Henk tot waanzin aten.
Gelukkig maar 2 dagen deze weekquote:
nee johquote:
+1quote:
Ik werk altijd van 8-16. Maar toch is het vroegquote:Op maandag 23 december 2013 06:51 schreef Toekito het volgende:
nee johlekkerste dienst op mn werk is 8-16:30.
nog een half uur korter werken en toch klagenquote:Op maandag 23 december 2013 06:52 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik werk altijd van 8-16. Maar toch is het vroeg
Ja maar ik ben al oud en dan mag datquote:Op maandag 23 december 2013 06:54 schreef Toekito het volgende:
nog een half uur korter werken en toch klagen
werkse jongedamequote:Op maandag 23 december 2013 06:55 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja maar ik ben al oud en dan mag dat
Tot vanmiddag!
quote:Op maandag 23 december 2013 09:55 schreef IrishBastard het volgende:
TuurlijkEn nou ga ik doorspoelen
En handjes wassenquote:Op maandag 23 december 2013 09:55 schreef IrishBastard het volgende:
Bah, met je poephanden zit je gewoon te typenquote:Op maandag 23 december 2013 09:55 schreef IrishBastard het volgende:
ik poets altijd mijn telefoon met zo'n vochtig toiletdoekje na afloop en was daarna mijn handjes hoor mevrouw.quote:Op maandag 23 december 2013 10:47 schreef Oognip het volgende:
[..]
Bah, met je poephanden zit je gewoon te typen
Je poetst je telefoon en daarna pak je hem weer op met je vieze handen? Zelf weten hoorquote:Op maandag 23 december 2013 11:45 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik poets altijd mijn telefoon met zo'n vochtig toiletdoekje na afloop en was daarna mijn handjes hoor mevrouw.
quote:Op maandag 23 december 2013 10:47 schreef Oognip het volgende:
[..]
Bah, met je poephanden zit je gewoon te typen
Wat ga je maken?quote:Op maandag 23 december 2013 10:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Iemand hier met culinaire kennis die me kan vertellen hoe lang aarrrrdbeien goed te houden zijn?
Heb ze 1e kerstdag nodig, maar ben bang dat ze opperdepop zijn als ik ze morgen pas haal
Als je zo gaat beredeneren hoef je je handen ook niet te wassen na toiletbezoekquote:Op maandag 23 december 2013 11:48 schreef Ynske het volgende:
[..]veeg jij je kont met je handen af zonder papier?
Gedouched en alquote:Op maandag 23 december 2013 10:51 schreef sararaats het volgende:
[..]
gatver. handjes niet vergeten te wassen hé.
tuurlijk niet....Ik leg hem weg met dat doekje tussen mijn handen en phone in.....daarna was ik mijn handen.quote:Op maandag 23 december 2013 11:47 schreef Oognip het volgende:
[..]
Je poetst je telefoon en daarna pak je hem weer op met je vieze handen? Zelf weten hoor
Whehe, bedankt voor de uitleg hequote:Op maandag 23 december 2013 11:54 schreef Toekito het volgende:
[..]
tuurlijk niet....Ik leg hem weg met dat doekje tussen mijn handen en phone in.....daarna was ik mijn handen.
Dat klinkt goddelijkquote:Op maandag 23 december 2013 11:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
http://www.ah.nl/kookschr(...)=11195&userid=190716
Goddelijk
klinkt goedquote:Op maandag 23 december 2013 11:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
http://www.ah.nl/kookschr(...)=11195&userid=190716
Goddelijk
Ik heb daar schijt aan.quote:Op maandag 23 december 2013 11:45 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik poets altijd mijn telefoon met zo'n vochtig toiletdoekje na afloop en was daarna mijn handjes hoor mevrouw.
Vervelend is dat hè, honger krijgen van mensen die over poep pratenquote:Op maandag 23 december 2013 12:46 schreef Rewimo het volgende:
Ik krijg honger van (sommigen) van jullie
quote:Op maandag 23 december 2013 13:24 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Vervelend is dat hè, honger krijgen van mensen die over poep praten
quote:Op maandag 23 december 2013 13:24 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Lief en ondeugend waarschijnlijkquote:Op maandag 23 december 2013 13:46 schreef Dven het volgende:
Mishka en nieuwe aanwinst Shira
[ afbeelding ]
Shira
[ afbeelding ]
Heel leuk vind ik het!quote:Op maandag 23 december 2013 14:10 schreef Adnap het volgende:
Not me, maar wel leuk toch ? Hier loopt de postbode langs as i type dus zo maar even kijken of er nog wat is gebracht
Ik ookquote:Op maandag 23 december 2013 14:06 schreef Oognip het volgende:
Ik heb net een kerstkaart gekregen, als afzender staat er 'een secret santa'Heel lief en leuk, maar ik vind het zo irritant om niet te weten wie dat is
Dus wie?
quote:Op maandag 23 december 2013 14:12 schreef Oognip het volgende:
[..]
Heel leuk vind ik het!Maar ik ben zo nieuwsgierig
quote:Op maandag 23 december 2013 13:46 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]
Shira
[ afbeelding ]
Ja weet je hoe vaak dat voorkomtquote:Op maandag 23 december 2013 13:24 schreef IrishBastard het volgende:
Toek nietquote:Op maandag 23 december 2013 14:23 schreef Adnap het volgende:
WHOEHAA hier ook een kaartje van een Secret Santa
gezien de poststempel denk ik dat Toek of FR de santa isof ik zit er falikant naast
![]()
Sorry, ik heb geen net handschrift en verstuur geen echte kaarten. Alleen maar via Greetz.quote:Op maandag 23 december 2013 14:23 schreef Adnap het volgende:
gezien de poststempel denk ik dat Toek of FR de santa isof ik zit er falikant naast
![]()
t is iemand die vernuftig alle adressen achterhaald heeft in elk gevalquote:
straks even kijken thuis of ik er ook 1 hebquote:Op maandag 23 december 2013 14:35 schreef Adnap het volgende:
[..]
t is iemand die vernuftig alle adressen achterhaald heeft in elk geval
En ik vind het onwijs lief en gaaf !![]()
![]()
![]()
![]()
Oooh wat een leukerd! Jouw kerst kan al niet meer stuk denk ik!quote:Op maandag 23 december 2013 13:46 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]
Shira
[ afbeelding ]
Toek en ik wonen absoluut niet bij elkaar in de buurt. Dus hoe kan het dan toek of ik zijn?quote:Op maandag 23 december 2013 14:23 schreef Adnap het volgende:
![]()
Dat is niet zo moeilijk want je kan alle verlanglijstjes zien dus ook de adressen.quote:Op maandag 23 december 2013 14:35 schreef Adnap het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Die zal je nog wel krijgen danquote:Op maandag 23 december 2013 15:29 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk want je kan alle verlanglijstjes zien dus ook de adressen.
En ik had geen secret santa kaart.
oh dacht dat je verhuisd wasquote:Op maandag 23 december 2013 15:28 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Toek en ik wonen absoluut niet bij elkaar in de buurt. Dus hoe kan het dan toek of ik zijn?
Doe je je gedicht nog overtypen?quote:Op maandag 23 december 2013 15:35 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ja vorig jaar om precies te zijn 3km verder op dus idd iets dichter jouw kant op.
Ja als ik WiFi op de laptop heb. Ros heeft hem uitgezet en ik krijg hem niet aan. Op mijn telefoon niet te doen om over te typen.quote:
Whehehe wat een draakquote:Op maandag 23 december 2013 15:40 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ja als ik WiFi op de laptop heb. Ros heeft hem uitgezet en ik krijg hem niet aan. Op mijn telefoon niet te doen om over te typen.
Heeft ze het knopje omgezet, ik heb me ook al eens wezenloos gezocht, zat bij mij voorop de laptopquote:Op maandag 23 december 2013 15:40 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ja als ik WiFi op de laptop heb. Ros heeft hem uitgezet en ik krijg hem niet aan. Op mijn telefoon niet te doen om over te typen.
Ik heb geen idee waar het op deze laptop zit. Die van mezelf is net terug maar ik weet de wpa code niet dus daar kan ik ook niks mee. Het is typisch iets voor Rossi.quote:Op maandag 23 december 2013 15:41 schreef Adnap het volgende:
[..]
Heeft ze het knopje omgezet, ik heb me ook al eens wezenloos gezocht, zat bij mij voorop de laptop
Leuk he !quote:Op maandag 23 december 2013 15:52 schreef Candaasje het volgende:
Ik heb ook een kaartje van een Secret Santa![]()
![]()
Tweede huwelijk/leg van iemand? Of zeggen echt alle namen je niets?quote:Op maandag 23 december 2013 16:00 schreef Adnap het volgende:
[..]
Leuk he !
Ik heb ook een kaartje van iemand die ik gewoon niet voor de geest kan halen maar hij is goed geadresseerd, de inhoud klopt maar de namen zeggen mij niets
via je settings?quote:Op maandag 23 december 2013 15:40 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ja, lief van SS!quote:Op maandag 23 december 2013 16:00 schreef Adnap het volgende:
[..]
Leuk he !
Ik heb ook een kaartje van iemand die ik gewoon niet voor de geest kan halen maar hij is goed geadresseerd, de inhoud klopt maar de namen zeggen mij niets
Dat lukte niet. Ik moet een switch omzetten maar weet niet waar die zit.quote:
Nou die heeft er lang over gedaan , jij ook nog bedanktquote:Op maandag 23 december 2013 16:03 schreef Ingetje79 het volgende:
Indaha en Cattyman, bedankt voor jullie kaart
Dat was niet zo moeilijk die stonden bij lootjestrekkenquote:Op maandag 23 december 2013 14:35 schreef Adnap het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Voor jou hetzelfde, je kerstmuts heb je al op zie ik welquote:Op maandag 23 december 2013 16:27 schreef sararaats het volgende:
ik wil jullie via deze weg hele fijne feestdagen wensen.
Dank je wel Sara , ik hoop dat jij ook fijne feestdagen hebtquote:Op maandag 23 december 2013 16:27 schreef sararaats het volgende:
ik wil jullie via deze weg hele fijne feestdagen wensen.
leuk hé. die heeft HaJee gemaakt van m'n fotootje.quote:Op maandag 23 december 2013 16:28 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Voor jou hetzelfde, je kerstmuts heb je al op zie ik wel
Jij bent onze Secret Santa?quote:Op maandag 23 december 2013 16:26 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat was niet zo moeilijk die stonden bij lootjestrekken
morgen werken maar da's niet erg en woensdag kerstfeest bij m'n zus.quote:Op maandag 23 december 2013 16:28 schreef indaha het volgende:
[..]
Dank je wel Sara , ik hoop dat jij ook fijne feestdagen hebt
Nee want ik heb er zelf ook eenquote:
Graag gedaan , er zijn nog een hoop kaarten onderweg denk ik want ik was laat dit jaarquote:Op maandag 23 december 2013 16:34 schreef Bamba het volgende:
Indaha en Cattyman, dank jullie wel voor jullie kaartje!!
Oh, wat lief allemaal!quote:Op maandag 23 december 2013 16:34 schreef indaha het volgende:
[..]
Nee want ik heb er zelf ook een, maar ik heb jullie wel een kaartje gestuurd
PostNL faalt weerquote:Op maandag 23 december 2013 16:35 schreef indaha het volgende:
[..]
Graag gedaan , er zijn nog een hoop kaarten onderweg denk ik want ik was laat dit jaar
Bedankt voor het kaartje! Hij lag vandaag in de busquote:Op maandag 23 december 2013 16:35 schreef indaha het volgende:
[..]
Graag gedaan , er zijn nog een hoop kaarten onderweg denk ik want ik was laat dit jaar
Wil niet heel veel zeggen, het kaartje wat wij van IB zijn grootouders hebben gehad stond Den Bosch op, en die mensen wonen in Steenwijk (bij Zwolle).quote:Op maandag 23 december 2013 16:37 schreef indaha het volgende:
MD en Cat ,jullie ook bedankt voor de kaartjes
Ik denk dat Secret Santa Toek is aangezien er Rotterdam op staat , maar wie het ook is bedankt
Leukquote:Op maandag 23 december 2013 16:50 schreef sararaats het volgende:
moest ik nu jullie adressen hebben zou ik wel kaartjes sturen. volgend jaar?
O dat wist ik niet dat dat veranderd isquote:Op maandag 23 december 2013 16:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Wil niet heel veel zeggen, het kaartje wat wij van IB zijn grootouders hebben gehad stond Den Bosch op, en die mensen wonen in Steenwijk (bij Zwolle).
ik geef je wel een seintjequote:Op maandag 23 december 2013 17:03 schreef indaha het volgende:
[..]
Leuk, jouw kaartje is ook onderweg maar ik denk niet dat je hem voor kerstmis hebt aangezien die helemaal naar Belgie moet
Oh?quote:Op maandag 23 december 2013 17:19 schreef Adnap het volgende:
Kaartjesmisterie opgelostZo lief !! Echt zo lief
![]()
Bij mij is het de Fn knop linksonder tegelijk met de F11 knop een paar keer, net zolang tot het wifi icoontje in beeld komt. Maar dat zal wel bij iedereen anders zijnquote:Op maandag 23 december 2013 15:48 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar het op deze laptop zit. Die van mezelf is net terug maar ik weet de wpa code niet dus daar kan ik ook niks mee. Het is typisch iets voor Rossi.
Oh!quote:Op maandag 23 december 2013 13:46 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]
Shira
[ afbeelding ]
is er geen knopje met dit symbool op je laptop?quote:Op maandag 23 december 2013 15:40 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Erg leuk!quote:Op maandag 23 december 2013 17:39 schreef knoblaucha6 het volgende:
Mag ik even een stukje huisvlijt tonen (tevens hobby), wat je met een kandelaar, een bakje, oase en wat bloemetjes niet kan doen (alvast voor op de kerstdis voor onze gast (vrijgezelle vriend), kunnen we leuk onder de zooi door met elkaar praten zonder te hoeven bukken![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi Knoflookquote:Op maandag 23 december 2013 17:39 schreef knoblaucha6 het volgende:
Mag ik even een stukje huisvlijt tonen (tevens hobby), wat je met een kandelaar, een bakje, oase en wat bloemetjes niet kan doen (alvast voor op de kerstdis voor onze gast (vrijgezelle vriend), kunnen we leuk onder de zooi door met elkaar praten zonder te hoeven bukken![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mooi!!!!quote:Op maandag 23 december 2013 17:39 schreef knoblaucha6 het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nu aan bijkomen van een aanval. De nieuwe medicijnen lijken te helpen maar ik ben er wel total loss van. Erg rustig dagje dus vandaag. Pol herkent de ridder weer dus dat hysterische gegrom is gelukkig ook weer afgelopenquote:Op maandag 23 december 2013 17:46 schreef indaha het volgende:
[..]
Mooi Knoflook![]()
![]()
Ha PB 'tje , kun je een beetje genieten van je vakantie of zit je hoofdpijn je nog te vervelen?
Is de Ridder alweer in genade aangenomen bij de dames?
ik zie het nu ook. spookyquote:Op maandag 23 december 2013 17:49 schreef knoblaucha6 het volgende:
Zie ik net, er waart een geest op die eerste foto lijkt wel
Ik zat ook al naar die vreemde rook krinkels te kijkenquote:Op maandag 23 december 2013 17:49 schreef knoblaucha6 het volgende:
Zie ik net, er waart een geest op die eerste foto lijkt wel
Kun je wel een beetje rust nemen of schept die kerst weer verplichtingen?quote:Op maandag 23 december 2013 17:50 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
nu aan bijkomen van een aanval. De nieuwe medicijnen lijken te helpen maar ik ben er wel total loss van. Erg rustig dagje dus vandaag. Pol herkent de ridder weer dus dat hysterische gegrom is gelukkig ook weer afgelopen![]()
Hoe is het jullie? En met je schoonvader?
Ik doe voorlopig even vrij weinig. Verplichte rust. Ook omdat ik het echt heel druk op het werk heb gehad en de boel flink heb moeten forceren om alles toch voor elkaar te krijgen. Raar welquote:Op maandag 23 december 2013 17:51 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Kun je wel een beetje rust nemen of schept die kerst weer verplichtingen?
ja hoor. feest bij de zus en tafelvoetbal.quote:Op maandag 23 december 2013 17:52 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Dat is vast mijn aura![]()
Ga je iets leuks doen met kerst?
Patroon van wat?quote:Op maandag 23 december 2013 17:55 schreef Adnap het volgende:
Knof wat gaaf !!
Ik zit te haken, moet het patroon van een foto halen dus heel gepuzzel maar ja patroon zit in het hoofd van een overleden oma van iemand, beetje last
Bij ons alles prima en schoonvader gaat ook weer redelijk, hij moet wennen aan het feit dat dingen niet meer zo vlot gaan als eerder en dat heeft tijd nodig .quote:Op maandag 23 december 2013 17:50 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
nu aan bijkomen van een aanval. De nieuwe medicijnen lijken te helpen maar ik ben er wel total loss van. Erg rustig dagje dus vandaag. Pol herkent de ridder weer dus dat hysterische gegrom is gelukkig ook weer afgelopen![]()
Hoe is het jullie? En met je schoonvader?
Maar forceren is wel kut. Ik weet dat jij een die-hard bent maar al kom ik zelden in de sc, ik zie jou wel als een ik-ga-maar-door tiepje. Stoer is het, waarvoor respect maar je kent vast je grenzen.quote:Op maandag 23 december 2013 17:52 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik doe voorlopig even vrij weinig. Verplichte rust. Ook omdat ik het echt heel druk op het werk heb gehad en de boel flink heb moeten forceren om alles toch voor elkaar te krijgen. Raar wel
Een sprei, hele mooi motief en best te doen maar je moet echt toer voor toer uitpuzzelen hoe hij hoortquote:
IEHGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHquote:Op maandag 23 december 2013 17:57 schreef indaha het volgende:
[..]
Bij ons alles prima en schoonvader gaat ook weer redelijk, hij moet wennen aan het feit dat dingen niet meer zo vlot gaan als eerder en dat heeft tijd nodig .
Jij lekker rustig aan doen en genieten van de P'tjes
Tommie bracht vanmiddag een halve goudvis en liet die midden op de trap achter, nu ruik ik niets maar volgens mijn man stinkt het hele huis nu naar vis
Accepteert hij het op zich wel dat hij zichzelf wat kalm moet houden?quote:Op maandag 23 december 2013 17:57 schreef indaha het volgende:
[..]
Bij ons alles prima en schoonvader gaat ook weer redelijk, hij moet wennen aan het feit dat dingen niet meer zo vlot gaan als eerder en dat heeft tijd nodig .
Tommie bracht vanmiddag een halve goudvis en liet die midden op de trap achter, nu ruik ik niets maar volgens mijn man stinkt het hele huis nu naar vis
Ja ik heb de vis opgeruimd, ed trap geboend , de ramen tegen elkaar opengezet en nog wat lekkere lucht gespoten.quote:
Oh ieuwww!quote:Op maandag 23 december 2013 17:57 schreef indaha het volgende:
[..]
Who me?quote:Op maandag 23 december 2013 17:57 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Maar forceren is wel kut. Ik weet dat jij een die-hard bent maar al kom ik zelden in de sc, ik zie jou wel als een ik-ga-maar-door tiepje. Stoer is het, waarvoor respect maar je kent vast je grenzen.
Ja dat wel , maar het ergert hem wel soms .quote:Op maandag 23 december 2013 18:01 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Accepteert hij het op zich wel dat hij zichzelf wat kalm moet houden?
Kijk die Knof maar eens luxe wonenquote:Op maandag 23 december 2013 17:39 schreef knoblaucha6 het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja mooi strak die keuken en zo keurig opgeruimdquote:Op maandag 23 december 2013 18:02 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Kijk die Knof maar eens luxe wonen
Maar leuk gedaan hoor!
Kom maar eens een bakkie halen, is een lief kriebelhuisje, de foto's maken het mega.quote:Op maandag 23 december 2013 18:02 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Kijk die Knof maar eens luxe wonen
Maar leuk gedaan hoor!
Nog geen klagende buur aan de deur die een vis mist?quote:Op maandag 23 december 2013 18:01 schreef indaha het volgende:
Ja ik heb de vis opgeruimd, ed trap geboend , de ramen tegen elkaar opengezet en nog wat lekkere lucht gespoten.
O en Tommie streng toegesproken, maar het maakte weinig indruk ben ik bang
Rewimo, echt...quote:Op maandag 23 december 2013 18:06 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nog geen klagende buur aan de deur die een vis mist?
quote:Op maandag 23 december 2013 18:06 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Beest moet toch ergens vandaan komen?quote:
wel eens van vliegende goudvissen gehoordquote:Op maandag 23 december 2013 18:11 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Beest moet toch ergens vandaan komen?
Kip is overal heerlijk voorquote:Op maandag 23 december 2013 17:55 schreef Rewimo het volgende:
Pfew ook weer thuis. Op jacht geweest naar kalkoen maar uiteindelijk een kip gescoord
Hoe laat kan ik aanschuiven?quote:Op maandag 23 december 2013 18:28 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Kip is overal heerlijk voorHier wordt het eerste kerstdag alles op de Italiaanse (soort van) maaltijd met onze vrijgezelle vriend dus kip gevuld met parmaham en zelfgeklutste pesto en parmezaan, verse pasta , voorgerecht van taliaans gekleurde tomatensoep met een versgemaakte quiche en het toetje heb je al gelezen. Nou ja, het is te vreten
Mijn kip gaat de braadzak inquote:Op maandag 23 december 2013 18:28 schreef knoblaucha6 het volgende:
Kip is overal heerlijk voorHier wordt het eerste kerstdag alles op de Italiaanse (soort van) maaltijd met onze vrijgezelle vriend dus kip gevuld met parmaham en zelfgeklutste pesto en parmezaan, verse pasta , voorgerecht van taliaans gekleurde tomatensoep met een versgemaakte quiche en het toetje heb je al gelezen. Nou ja, het is te vreten
Ik zeg niksquote:Op maandag 23 december 2013 18:21 schreef Toekito het volgende:
Anders zit je te ouwe hoeren vergeet je de tijd op werk
Nee onze buren hebben geen vijver, maar Tommie heeft een redelijk groot gebied waar hij op visite gaat zoals ik van meerdere mensen begrepen heb waar hij wel eens gaat snacken (lapjes boterhamvlees) , dus ik wacht wel tot iemand zich meldt over een gestolen goudvis en zal dan de schade wel betalen .quote:Op maandag 23 december 2013 18:06 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Er komen in elk geval verse krieltjes uit de oven bijquote:Op maandag 23 december 2013 18:29 schreef Rewimo het volgende:
Mijn kip gaat de braadzak inWat ik erbij mik zie ik nog wel
Dit wilde ik ook al zeggen, maar ik heb eerste kerstdag al watquote:Op maandag 23 december 2013 18:29 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Hoe laat kan ik aanschuiven?
De boefquote:Op maandag 23 december 2013 18:30 schreef indaha het volgende:
Nee onze buren hebben geen vijver, maar Tommie heeft een redelijk groot gebied waar hij op visite gaat zoals ik van meerdere mensen begrepen heb waar hij wel eens gaat snacken (lapjes boterhamvlees) , dus ik wacht wel tot iemand zich meldt over een gestolen goudvis en zal dan de schade wel betalen .
Gehaktballen met pofpiepersquote:Op maandag 23 december 2013 18:32 schreef indaha het volgende:
[..]
Dit wilde ik ook al zeggen, maar ik heb eerste kerstdag al wat, Knoflook wat eten jullie 2e kerstdag
Het een sluit het ander niet uit hè, lekker boerenkool en dat kaasplankje met port er bij.quote:Op maandag 23 december 2013 18:37 schreef Adnap het volgende:
2 kerstdag is hier nog onduidelijk, ene kind wil boerenkool, ander kind wil Mac![]()
en ik wil eigenlijk een kaasplankje met een lekkere port erbij....
Ik vind het wel knap, een goudvis vangenquote:Op maandag 23 december 2013 18:01 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja ik heb de vis opgeruimd, ed trap geboend , de ramen tegen elkaar opengezet en nog wat lekkere lucht gespoten.
O en Tommie streng toegesproken, maar het maakte weinig indruk ben ik bang
Met twee handjes in de talkpoeder en geen goudvis die kan ontglippenquote:Op maandag 23 december 2013 18:53 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik vind het wel knap, een goudvis vangen
Spek, rozijnen en naturel. Kom maar tegen een uur of 6quote:Op maandag 23 december 2013 19:01 schreef knoblaucha6 het volgende:
met spek en appeltjes? Hoe laat?
je woont wat te ver wegquote:Op maandag 23 december 2013 19:02 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Spek, rozijnen en naturel. Kom maar tegen een uur of 6
quote:Op maandag 23 december 2013 18:57 schreef Toekito het volgende:
Mn broer en ik gaan naar de Burger Koning 2de kerstdag
Ik woon gewoon hier waar mijn huis woontquote:
geen idee nogquote:Op maandag 23 december 2013 19:02 schreef roos85 het volgende:
[..]
Wat ging je ook al weer 1ste kerstdag doen?
Rij je met meneer Knob en mij mee, rit van een uurtje of 3? Peanutsquote:
quote:Op maandag 23 december 2013 19:05 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Rij je met meneer Knob en mij mee, rit van een uurtje of 3? Peanuts
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Menu 2de kerstdag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 december 2013 19:08 schreef roos85 het volgende:
Ik mag morgen en 2de kerstdag koken
Menu morgen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Menu 2de kerstdag:Ik word toch niet door knoflook uitgenodigd dus nu kom il bij jou etenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat je het weet zeg maar
![]()
2 uur, meer niet, Maastricht is verder weg hoorquote:Op maandag 23 december 2013 19:05 schreef knoblaucha6 het volgende:
Rij je met meneer Knob en mij mee, rit van een uurtje of 3? Peanuts
quote:Op maandag 23 december 2013 19:08 schreef roos85 het volgende:
Ik mag morgen en 2de kerstdag koken
Menu morgen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Menu 2de kerstdag:Ook niet verkeerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Hoe ben je er achter gekomen wie het is?quote:Op maandag 23 december 2013 17:19 schreef Adnap het volgende:
Kaartjesmisterie opgelostZo lief !! Echt zo lief
![]()
Als het moet wel 30, als HHH op jouw schoot magquote:Op maandag 23 december 2013 19:06 schreef Toekito het volgende:
[..]pak je dan onderweg 10 pakjes in?
Gaan we samen naar Roosquote:Op maandag 23 december 2013 19:10 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik word toch niet door knoflook uitgenodigd dus nu kom il bij jou etenDat je het weet zeg maar
Tjaaaaaaa...............................................quote:Op maandag 23 december 2013 19:12 schreef Oognip het volgende:
[..]
Hoe ben je er achter gekomen wie het is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
Ja Hallo, met Toek moet ik echt eerst nog stoppen mij een MCDrek, anders breng ik hem dood mee, de hongerlapquote:Op maandag 23 december 2013 19:10 schreef Rewimo het volgende:
[..]
2 uur, meer niet, Maastricht is verder weg hoor
quote:Op maandag 23 december 2013 19:19 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Ja Hallo, met Toek moet ik echt eerst nog stoppen mij een MCDrek, anders breng ik hem dood mee, de hongerlap
Maak een lunchpakketje voor die jongen!quote:Op maandag 23 december 2013 19:19 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ja Hallo, met Toek moet ik echt eerst nog stoppen mij een MCDrek, anders breng ik hem dood mee, de hongerlap
misschien rondje noord Belgie?quote:Op maandag 23 december 2013 19:19 schreef indaha het volgende:
Ik maak wel een rondje Nederland en Duitsland en ga gewoon overal proeven
Wat is er met Boe?quote:
quote:Op maandag 23 december 2013 19:19 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
O Belgie doe ik er ook nog wel bijquote:Op maandag 23 december 2013 19:20 schreef sararaats het volgende:
[..]
misschien rondje noord Belgie?
Q, BoeBoe weer niet goed?
Ja dag, die redt het niet eens in zijn uppiequote:Op maandag 23 december 2013 19:20 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Maak een lunchpakketje voor die jongen!
quote:Op maandag 23 december 2013 19:20 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Maak een lunchpakketje voor die jongen!
snacks zijn er ookquote:Op maandag 23 december 2013 19:22 schreef indaha het volgende:
[..]
O Belgie doe ik er ook nog wel bij, ik wil wel de kiekenfilets want ik lust geen mosselen
Altijd welkomquote:Op maandag 23 december 2013 19:24 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik krijg trek van al die kerstmaaltijden
quote:Op maandag 23 december 2013 19:24 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ligt aan de grote van die Salami Knofje
quote:Op maandag 23 december 2013 19:10 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik word toch niet door knoflook uitgenodigd dus nu kom il bij jou etenDat je het weet zeg maar
Je zit op een vloek en een zucht vlak bij dus niet zo zielig doen (Engelse)dropv(r)eterquote:
Huh?quote:Op maandag 23 december 2013 19:28 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Je zit op een vloek en een zucht vlak bij dus niet zo zielig doen (Engelse)dropv(r)eter
Herkenbaar, toen ik als klein moppie vanaf Zevenaar naar Sittard reed stopten mijn ouders altijd bij een friettent langs de Napoleonsbaan voor de allerlekkerste frietjesquote:Op maandag 23 december 2013 19:29 schreef Toekito het volgende:
Maar knof klopt wel dat als we vroeger van Rdam naar Landgraaf reden ik onderweg zat te zeiken om eten en zo stopte we meestal halverwege ergens bij een Carrestel ofzo. (We reden over Antwerpen ipv Eindhoven)
Ja, en eerst ook al maar misschien probeer ik de dans wel te ontspringenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |