quote:Op maandag 23 december 2013 19:19 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Ja Hallo, met Toek moet ik echt eerst nog stoppen mij een MCDrek, anders breng ik hem dood mee, de hongerlap
Maak een lunchpakketje voor die jongen!quote:Op maandag 23 december 2013 19:19 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ja Hallo, met Toek moet ik echt eerst nog stoppen mij een MCDrek, anders breng ik hem dood mee, de hongerlap
misschien rondje noord Belgie?quote:Op maandag 23 december 2013 19:19 schreef indaha het volgende:
Ik maak wel een rondje Nederland en Duitsland en ga gewoon overal proeven
Wat is er met Boe?quote:
quote:Op maandag 23 december 2013 19:19 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
O Belgie doe ik er ook nog wel bijquote:Op maandag 23 december 2013 19:20 schreef sararaats het volgende:
[..]
misschien rondje noord Belgie?
Q, BoeBoe weer niet goed?
Ja dag, die redt het niet eens in zijn uppiequote:Op maandag 23 december 2013 19:20 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Maak een lunchpakketje voor die jongen!
quote:Op maandag 23 december 2013 19:20 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Maak een lunchpakketje voor die jongen!
snacks zijn er ookquote:Op maandag 23 december 2013 19:22 schreef indaha het volgende:
[..]
O Belgie doe ik er ook nog wel bij, ik wil wel de kiekenfilets want ik lust geen mosselen
Altijd welkomquote:Op maandag 23 december 2013 19:24 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik krijg trek van al die kerstmaaltijden
quote:Op maandag 23 december 2013 19:24 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ligt aan de grote van die Salami Knofje
quote:Op maandag 23 december 2013 19:10 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik word toch niet door knoflook uitgenodigd dus nu kom il bij jou etenDat je het weet zeg maar
Je zit op een vloek en een zucht vlak bij dus niet zo zielig doen (Engelse)dropv(r)eterquote:
Huh?quote:Op maandag 23 december 2013 19:28 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Je zit op een vloek en een zucht vlak bij dus niet zo zielig doen (Engelse)dropv(r)eter
Herkenbaar, toen ik als klein moppie vanaf Zevenaar naar Sittard reed stopten mijn ouders altijd bij een friettent langs de Napoleonsbaan voor de allerlekkerste frietjesquote:Op maandag 23 december 2013 19:29 schreef Toekito het volgende:
Maar knof klopt wel dat als we vroeger van Rdam naar Landgraaf reden ik onderweg zat te zeiken om eten en zo stopte we meestal halverwege ergens bij een Carrestel ofzo. (We reden over Antwerpen ipv Eindhoven)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |