Mooi Knoflookquote:Op maandag 23 december 2013 17:39 schreef knoblaucha6 het volgende:
Mag ik even een stukje huisvlijt tonen (tevens hobby), wat je met een kandelaar, een bakje, oase en wat bloemetjes niet kan doen (alvast voor op de kerstdis voor onze gast (vrijgezelle vriend), kunnen we leuk onder de zooi door met elkaar praten zonder te hoeven bukken![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mooi!!!!quote:Op maandag 23 december 2013 17:39 schreef knoblaucha6 het volgende:
Mag ik even een stukje huisvlijt tonen (tevens hobby), wat je met een kandelaar, een bakje, oase en wat bloemetjes niet kan doen (alvast voor op de kerstdis voor onze gast (vrijgezelle vriend), kunnen we leuk onder de zooi door met elkaar praten zonder te hoeven bukken![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nu aan bijkomen van een aanval. De nieuwe medicijnen lijken te helpen maar ik ben er wel total loss van. Erg rustig dagje dus vandaag. Pol herkent de ridder weer dus dat hysterische gegrom is gelukkig ook weer afgelopenquote:Op maandag 23 december 2013 17:46 schreef indaha het volgende:
[..]
Mooi Knoflook![]()
![]()
Ha PB 'tje , kun je een beetje genieten van je vakantie of zit je hoofdpijn je nog te vervelen?
Is de Ridder alweer in genade aangenomen bij de dames?
ik zie het nu ook. spookyquote:Op maandag 23 december 2013 17:49 schreef knoblaucha6 het volgende:
Zie ik net, er waart een geest op die eerste foto lijkt wel
Ik zat ook al naar die vreemde rook krinkels te kijkenquote:Op maandag 23 december 2013 17:49 schreef knoblaucha6 het volgende:
Zie ik net, er waart een geest op die eerste foto lijkt wel
Kun je wel een beetje rust nemen of schept die kerst weer verplichtingen?quote:Op maandag 23 december 2013 17:50 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
nu aan bijkomen van een aanval. De nieuwe medicijnen lijken te helpen maar ik ben er wel total loss van. Erg rustig dagje dus vandaag. Pol herkent de ridder weer dus dat hysterische gegrom is gelukkig ook weer afgelopen![]()
Hoe is het jullie? En met je schoonvader?
Ik doe voorlopig even vrij weinig. Verplichte rust. Ook omdat ik het echt heel druk op het werk heb gehad en de boel flink heb moeten forceren om alles toch voor elkaar te krijgen. Raar welquote:Op maandag 23 december 2013 17:51 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Kun je wel een beetje rust nemen of schept die kerst weer verplichtingen?
ja hoor. feest bij de zus en tafelvoetbal.quote:Op maandag 23 december 2013 17:52 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Dat is vast mijn aura![]()
Ga je iets leuks doen met kerst?
Patroon van wat?quote:Op maandag 23 december 2013 17:55 schreef Adnap het volgende:
Knof wat gaaf !!
Ik zit te haken, moet het patroon van een foto halen dus heel gepuzzel maar ja patroon zit in het hoofd van een overleden oma van iemand, beetje last
Bij ons alles prima en schoonvader gaat ook weer redelijk, hij moet wennen aan het feit dat dingen niet meer zo vlot gaan als eerder en dat heeft tijd nodig .quote:Op maandag 23 december 2013 17:50 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
nu aan bijkomen van een aanval. De nieuwe medicijnen lijken te helpen maar ik ben er wel total loss van. Erg rustig dagje dus vandaag. Pol herkent de ridder weer dus dat hysterische gegrom is gelukkig ook weer afgelopen![]()
Hoe is het jullie? En met je schoonvader?
Maar forceren is wel kut. Ik weet dat jij een die-hard bent maar al kom ik zelden in de sc, ik zie jou wel als een ik-ga-maar-door tiepje. Stoer is het, waarvoor respect maar je kent vast je grenzen.quote:Op maandag 23 december 2013 17:52 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik doe voorlopig even vrij weinig. Verplichte rust. Ook omdat ik het echt heel druk op het werk heb gehad en de boel flink heb moeten forceren om alles toch voor elkaar te krijgen. Raar wel
Een sprei, hele mooi motief en best te doen maar je moet echt toer voor toer uitpuzzelen hoe hij hoortquote:
IEHGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHquote:Op maandag 23 december 2013 17:57 schreef indaha het volgende:
[..]
Bij ons alles prima en schoonvader gaat ook weer redelijk, hij moet wennen aan het feit dat dingen niet meer zo vlot gaan als eerder en dat heeft tijd nodig .
Jij lekker rustig aan doen en genieten van de P'tjes
Tommie bracht vanmiddag een halve goudvis en liet die midden op de trap achter, nu ruik ik niets maar volgens mijn man stinkt het hele huis nu naar vis
Accepteert hij het op zich wel dat hij zichzelf wat kalm moet houden?quote:Op maandag 23 december 2013 17:57 schreef indaha het volgende:
[..]
Bij ons alles prima en schoonvader gaat ook weer redelijk, hij moet wennen aan het feit dat dingen niet meer zo vlot gaan als eerder en dat heeft tijd nodig .
Tommie bracht vanmiddag een halve goudvis en liet die midden op de trap achter, nu ruik ik niets maar volgens mijn man stinkt het hele huis nu naar vis
Ja ik heb de vis opgeruimd, ed trap geboend , de ramen tegen elkaar opengezet en nog wat lekkere lucht gespoten.quote:
Oh ieuwww!quote:Op maandag 23 december 2013 17:57 schreef indaha het volgende:
[..]
Who me?quote:Op maandag 23 december 2013 17:57 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Maar forceren is wel kut. Ik weet dat jij een die-hard bent maar al kom ik zelden in de sc, ik zie jou wel als een ik-ga-maar-door tiepje. Stoer is het, waarvoor respect maar je kent vast je grenzen.
Ja dat wel , maar het ergert hem wel soms .quote:Op maandag 23 december 2013 18:01 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Accepteert hij het op zich wel dat hij zichzelf wat kalm moet houden?
Kijk die Knof maar eens luxe wonenquote:Op maandag 23 december 2013 17:39 schreef knoblaucha6 het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja mooi strak die keuken en zo keurig opgeruimdquote:Op maandag 23 december 2013 18:02 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Kijk die Knof maar eens luxe wonen
Maar leuk gedaan hoor!
Kom maar eens een bakkie halen, is een lief kriebelhuisje, de foto's maken het mega.quote:Op maandag 23 december 2013 18:02 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Kijk die Knof maar eens luxe wonen
Maar leuk gedaan hoor!
Nog geen klagende buur aan de deur die een vis mist?quote:Op maandag 23 december 2013 18:01 schreef indaha het volgende:
Ja ik heb de vis opgeruimd, ed trap geboend , de ramen tegen elkaar opengezet en nog wat lekkere lucht gespoten.
O en Tommie streng toegesproken, maar het maakte weinig indruk ben ik bang
Rewimo, echt...quote:Op maandag 23 december 2013 18:06 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nog geen klagende buur aan de deur die een vis mist?
quote:Op maandag 23 december 2013 18:06 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Beest moet toch ergens vandaan komen?quote:
wel eens van vliegende goudvissen gehoordquote:Op maandag 23 december 2013 18:11 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Beest moet toch ergens vandaan komen?
Kip is overal heerlijk voorquote:Op maandag 23 december 2013 17:55 schreef Rewimo het volgende:
Pfew ook weer thuis. Op jacht geweest naar kalkoen maar uiteindelijk een kip gescoord
Hoe laat kan ik aanschuiven?quote:Op maandag 23 december 2013 18:28 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Kip is overal heerlijk voorHier wordt het eerste kerstdag alles op de Italiaanse (soort van) maaltijd met onze vrijgezelle vriend dus kip gevuld met parmaham en zelfgeklutste pesto en parmezaan, verse pasta , voorgerecht van taliaans gekleurde tomatensoep met een versgemaakte quiche en het toetje heb je al gelezen. Nou ja, het is te vreten
Mijn kip gaat de braadzak inquote:Op maandag 23 december 2013 18:28 schreef knoblaucha6 het volgende:
Kip is overal heerlijk voorHier wordt het eerste kerstdag alles op de Italiaanse (soort van) maaltijd met onze vrijgezelle vriend dus kip gevuld met parmaham en zelfgeklutste pesto en parmezaan, verse pasta , voorgerecht van taliaans gekleurde tomatensoep met een versgemaakte quiche en het toetje heb je al gelezen. Nou ja, het is te vreten
Ik zeg niksquote:Op maandag 23 december 2013 18:21 schreef Toekito het volgende:
Anders zit je te ouwe hoeren vergeet je de tijd op werk
Nee onze buren hebben geen vijver, maar Tommie heeft een redelijk groot gebied waar hij op visite gaat zoals ik van meerdere mensen begrepen heb waar hij wel eens gaat snacken (lapjes boterhamvlees) , dus ik wacht wel tot iemand zich meldt over een gestolen goudvis en zal dan de schade wel betalen .quote:Op maandag 23 december 2013 18:06 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Er komen in elk geval verse krieltjes uit de oven bijquote:Op maandag 23 december 2013 18:29 schreef Rewimo het volgende:
Mijn kip gaat de braadzak inWat ik erbij mik zie ik nog wel
Dit wilde ik ook al zeggen, maar ik heb eerste kerstdag al watquote:Op maandag 23 december 2013 18:29 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Hoe laat kan ik aanschuiven?
De boefquote:Op maandag 23 december 2013 18:30 schreef indaha het volgende:
Nee onze buren hebben geen vijver, maar Tommie heeft een redelijk groot gebied waar hij op visite gaat zoals ik van meerdere mensen begrepen heb waar hij wel eens gaat snacken (lapjes boterhamvlees) , dus ik wacht wel tot iemand zich meldt over een gestolen goudvis en zal dan de schade wel betalen .
Gehaktballen met pofpiepersquote:Op maandag 23 december 2013 18:32 schreef indaha het volgende:
[..]
Dit wilde ik ook al zeggen, maar ik heb eerste kerstdag al wat, Knoflook wat eten jullie 2e kerstdag
Het een sluit het ander niet uit hè, lekker boerenkool en dat kaasplankje met port er bij.quote:Op maandag 23 december 2013 18:37 schreef Adnap het volgende:
2 kerstdag is hier nog onduidelijk, ene kind wil boerenkool, ander kind wil Mac![]()
en ik wil eigenlijk een kaasplankje met een lekkere port erbij....
Ik vind het wel knap, een goudvis vangenquote:Op maandag 23 december 2013 18:01 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja ik heb de vis opgeruimd, ed trap geboend , de ramen tegen elkaar opengezet en nog wat lekkere lucht gespoten.
O en Tommie streng toegesproken, maar het maakte weinig indruk ben ik bang
Met twee handjes in de talkpoeder en geen goudvis die kan ontglippenquote:Op maandag 23 december 2013 18:53 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik vind het wel knap, een goudvis vangen
Spek, rozijnen en naturel. Kom maar tegen een uur of 6quote:Op maandag 23 december 2013 19:01 schreef knoblaucha6 het volgende:
met spek en appeltjes? Hoe laat?
je woont wat te ver wegquote:Op maandag 23 december 2013 19:02 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Spek, rozijnen en naturel. Kom maar tegen een uur of 6
quote:Op maandag 23 december 2013 18:57 schreef Toekito het volgende:
Mn broer en ik gaan naar de Burger Koning 2de kerstdag
Ik woon gewoon hier waar mijn huis woontquote:
geen idee nogquote:Op maandag 23 december 2013 19:02 schreef roos85 het volgende:
[..]
Wat ging je ook al weer 1ste kerstdag doen?
Rij je met meneer Knob en mij mee, rit van een uurtje of 3? Peanutsquote:
quote:Op maandag 23 december 2013 19:05 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Rij je met meneer Knob en mij mee, rit van een uurtje of 3? Peanuts
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Menu 2de kerstdag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 december 2013 19:08 schreef roos85 het volgende:
Ik mag morgen en 2de kerstdag koken
Menu morgen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Menu 2de kerstdag:Ik word toch niet door knoflook uitgenodigd dus nu kom il bij jou etenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat je het weet zeg maar
![]()
2 uur, meer niet, Maastricht is verder weg hoorquote:Op maandag 23 december 2013 19:05 schreef knoblaucha6 het volgende:
Rij je met meneer Knob en mij mee, rit van een uurtje of 3? Peanuts
quote:Op maandag 23 december 2013 19:08 schreef roos85 het volgende:
Ik mag morgen en 2de kerstdag koken
Menu morgen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Menu 2de kerstdag:Ook niet verkeerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Hoe ben je er achter gekomen wie het is?quote:Op maandag 23 december 2013 17:19 schreef Adnap het volgende:
Kaartjesmisterie opgelostZo lief !! Echt zo lief
![]()
Als het moet wel 30, als HHH op jouw schoot magquote:Op maandag 23 december 2013 19:06 schreef Toekito het volgende:
[..]pak je dan onderweg 10 pakjes in?
Gaan we samen naar Roosquote:Op maandag 23 december 2013 19:10 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik word toch niet door knoflook uitgenodigd dus nu kom il bij jou etenDat je het weet zeg maar
Tjaaaaaaa...............................................quote:Op maandag 23 december 2013 19:12 schreef Oognip het volgende:
[..]
Hoe ben je er achter gekomen wie het is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
Ja Hallo, met Toek moet ik echt eerst nog stoppen mij een MCDrek, anders breng ik hem dood mee, de hongerlapquote:Op maandag 23 december 2013 19:10 schreef Rewimo het volgende:
[..]
2 uur, meer niet, Maastricht is verder weg hoor
quote:Op maandag 23 december 2013 19:19 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Ja Hallo, met Toek moet ik echt eerst nog stoppen mij een MCDrek, anders breng ik hem dood mee, de hongerlap
Maak een lunchpakketje voor die jongen!quote:Op maandag 23 december 2013 19:19 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ja Hallo, met Toek moet ik echt eerst nog stoppen mij een MCDrek, anders breng ik hem dood mee, de hongerlap
misschien rondje noord Belgie?quote:Op maandag 23 december 2013 19:19 schreef indaha het volgende:
Ik maak wel een rondje Nederland en Duitsland en ga gewoon overal proeven
Wat is er met Boe?quote:
quote:Op maandag 23 december 2013 19:19 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
O Belgie doe ik er ook nog wel bijquote:Op maandag 23 december 2013 19:20 schreef sararaats het volgende:
[..]
misschien rondje noord Belgie?
Q, BoeBoe weer niet goed?
Ja dag, die redt het niet eens in zijn uppiequote:Op maandag 23 december 2013 19:20 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Maak een lunchpakketje voor die jongen!
quote:Op maandag 23 december 2013 19:20 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Maak een lunchpakketje voor die jongen!
snacks zijn er ookquote:Op maandag 23 december 2013 19:22 schreef indaha het volgende:
[..]
O Belgie doe ik er ook nog wel bij, ik wil wel de kiekenfilets want ik lust geen mosselen
Altijd welkomquote:Op maandag 23 december 2013 19:24 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik krijg trek van al die kerstmaaltijden
quote:Op maandag 23 december 2013 19:24 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ligt aan de grote van die Salami Knofje
quote:Op maandag 23 december 2013 19:10 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik word toch niet door knoflook uitgenodigd dus nu kom il bij jou etenDat je het weet zeg maar
Je zit op een vloek en een zucht vlak bij dus niet zo zielig doen (Engelse)dropv(r)eterquote:
Huh?quote:Op maandag 23 december 2013 19:28 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Je zit op een vloek en een zucht vlak bij dus niet zo zielig doen (Engelse)dropv(r)eter
Herkenbaar, toen ik als klein moppie vanaf Zevenaar naar Sittard reed stopten mijn ouders altijd bij een friettent langs de Napoleonsbaan voor de allerlekkerste frietjesquote:Op maandag 23 december 2013 19:29 schreef Toekito het volgende:
Maar knof klopt wel dat als we vroeger van Rdam naar Landgraaf reden ik onderweg zat te zeiken om eten en zo stopte we meestal halverwege ergens bij een Carrestel ofzo. (We reden over Antwerpen ipv Eindhoven)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |