Spek, rozijnen en naturel. Kom maar tegen een uur of 6quote:Op maandag 23 december 2013 19:01 schreef knoblaucha6 het volgende:
met spek en appeltjes? Hoe laat?
je woont wat te ver wegquote:Op maandag 23 december 2013 19:02 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Spek, rozijnen en naturel. Kom maar tegen een uur of 6
quote:Op maandag 23 december 2013 18:57 schreef Toekito het volgende:
Mn broer en ik gaan naar de Burger Koning 2de kerstdag
Ik woon gewoon hier waar mijn huis woontquote:
geen idee nogquote:Op maandag 23 december 2013 19:02 schreef roos85 het volgende:
[..]
Wat ging je ook al weer 1ste kerstdag doen?
Rij je met meneer Knob en mij mee, rit van een uurtje of 3? Peanutsquote:
quote:Op maandag 23 december 2013 19:05 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Rij je met meneer Knob en mij mee, rit van een uurtje of 3? Peanuts
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Menu 2de kerstdag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 december 2013 19:08 schreef roos85 het volgende:
Ik mag morgen en 2de kerstdag koken
Menu morgen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Menu 2de kerstdag:Ik word toch niet door knoflook uitgenodigd dus nu kom il bij jou etenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat je het weet zeg maar
![]()
2 uur, meer niet, Maastricht is verder weg hoorquote:Op maandag 23 december 2013 19:05 schreef knoblaucha6 het volgende:
Rij je met meneer Knob en mij mee, rit van een uurtje of 3? Peanuts
quote:Op maandag 23 december 2013 19:08 schreef roos85 het volgende:
Ik mag morgen en 2de kerstdag koken
Menu morgen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Menu 2de kerstdag:Ook niet verkeerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Hoe ben je er achter gekomen wie het is?quote:Op maandag 23 december 2013 17:19 schreef Adnap het volgende:
Kaartjesmisterie opgelostZo lief !! Echt zo lief
![]()
Als het moet wel 30, als HHH op jouw schoot magquote:Op maandag 23 december 2013 19:06 schreef Toekito het volgende:
[..]pak je dan onderweg 10 pakjes in?
Gaan we samen naar Roosquote:Op maandag 23 december 2013 19:10 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik word toch niet door knoflook uitgenodigd dus nu kom il bij jou etenDat je het weet zeg maar
Tjaaaaaaa...............................................quote:Op maandag 23 december 2013 19:12 schreef Oognip het volgende:
[..]
Hoe ben je er achter gekomen wie het is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
Ja Hallo, met Toek moet ik echt eerst nog stoppen mij een MCDrek, anders breng ik hem dood mee, de hongerlapquote:Op maandag 23 december 2013 19:10 schreef Rewimo het volgende:
[..]
2 uur, meer niet, Maastricht is verder weg hoor
quote:Op maandag 23 december 2013 19:19 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Ja Hallo, met Toek moet ik echt eerst nog stoppen mij een MCDrek, anders breng ik hem dood mee, de hongerlap
Maak een lunchpakketje voor die jongen!quote:Op maandag 23 december 2013 19:19 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ja Hallo, met Toek moet ik echt eerst nog stoppen mij een MCDrek, anders breng ik hem dood mee, de hongerlap
misschien rondje noord Belgie?quote:Op maandag 23 december 2013 19:19 schreef indaha het volgende:
Ik maak wel een rondje Nederland en Duitsland en ga gewoon overal proeven
Wat is er met Boe?quote:
quote:Op maandag 23 december 2013 19:19 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
O Belgie doe ik er ook nog wel bijquote:Op maandag 23 december 2013 19:20 schreef sararaats het volgende:
[..]
misschien rondje noord Belgie?
Q, BoeBoe weer niet goed?
Ja dag, die redt het niet eens in zijn uppiequote:Op maandag 23 december 2013 19:20 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Maak een lunchpakketje voor die jongen!
quote:Op maandag 23 december 2013 19:20 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Maak een lunchpakketje voor die jongen!
snacks zijn er ookquote:Op maandag 23 december 2013 19:22 schreef indaha het volgende:
[..]
O Belgie doe ik er ook nog wel bij, ik wil wel de kiekenfilets want ik lust geen mosselen
Altijd welkomquote:Op maandag 23 december 2013 19:24 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik krijg trek van al die kerstmaaltijden
quote:Op maandag 23 december 2013 19:24 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ligt aan de grote van die Salami Knofje
quote:Op maandag 23 december 2013 19:10 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik word toch niet door knoflook uitgenodigd dus nu kom il bij jou etenDat je het weet zeg maar
Je zit op een vloek en een zucht vlak bij dus niet zo zielig doen (Engelse)dropv(r)eterquote:
Huh?quote:Op maandag 23 december 2013 19:28 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Je zit op een vloek en een zucht vlak bij dus niet zo zielig doen (Engelse)dropv(r)eter
Herkenbaar, toen ik als klein moppie vanaf Zevenaar naar Sittard reed stopten mijn ouders altijd bij een friettent langs de Napoleonsbaan voor de allerlekkerste frietjesquote:Op maandag 23 december 2013 19:29 schreef Toekito het volgende:
Maar knof klopt wel dat als we vroeger van Rdam naar Landgraaf reden ik onderweg zat te zeiken om eten en zo stopte we meestal halverwege ergens bij een Carrestel ofzo. (We reden over Antwerpen ipv Eindhoven)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |