Whehehe wat een draakquote:Op maandag 23 december 2013 15:40 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ja als ik WiFi op de laptop heb. Ros heeft hem uitgezet en ik krijg hem niet aan. Op mijn telefoon niet te doen om over te typen.
Heeft ze het knopje omgezet, ik heb me ook al eens wezenloos gezocht, zat bij mij voorop de laptopquote:Op maandag 23 december 2013 15:40 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ja als ik WiFi op de laptop heb. Ros heeft hem uitgezet en ik krijg hem niet aan. Op mijn telefoon niet te doen om over te typen.
Ik heb geen idee waar het op deze laptop zit. Die van mezelf is net terug maar ik weet de wpa code niet dus daar kan ik ook niks mee. Het is typisch iets voor Rossi.quote:Op maandag 23 december 2013 15:41 schreef Adnap het volgende:
[..]
Heeft ze het knopje omgezet, ik heb me ook al eens wezenloos gezocht, zat bij mij voorop de laptop
Leuk he !quote:Op maandag 23 december 2013 15:52 schreef Candaasje het volgende:
Ik heb ook een kaartje van een Secret Santa![]()
![]()
Tweede huwelijk/leg van iemand? Of zeggen echt alle namen je niets?quote:Op maandag 23 december 2013 16:00 schreef Adnap het volgende:
[..]
Leuk he !
Ik heb ook een kaartje van iemand die ik gewoon niet voor de geest kan halen maar hij is goed geadresseerd, de inhoud klopt maar de namen zeggen mij niets
via je settings?quote:Op maandag 23 december 2013 15:40 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ja, lief van SS!quote:Op maandag 23 december 2013 16:00 schreef Adnap het volgende:
[..]
Leuk he !
Ik heb ook een kaartje van iemand die ik gewoon niet voor de geest kan halen maar hij is goed geadresseerd, de inhoud klopt maar de namen zeggen mij niets
Dat lukte niet. Ik moet een switch omzetten maar weet niet waar die zit.quote:
Nou die heeft er lang over gedaan , jij ook nog bedanktquote:Op maandag 23 december 2013 16:03 schreef Ingetje79 het volgende:
Indaha en Cattyman, bedankt voor jullie kaart
Dat was niet zo moeilijk die stonden bij lootjestrekkenquote:Op maandag 23 december 2013 14:35 schreef Adnap het volgende:
[..]
t is iemand die vernuftig alle adressen achterhaald heeft in elk geval
En ik vind het onwijs lief en gaaf !![]()
![]()
![]()
![]()
Voor jou hetzelfde, je kerstmuts heb je al op zie ik welquote:Op maandag 23 december 2013 16:27 schreef sararaats het volgende:
ik wil jullie via deze weg hele fijne feestdagen wensen.
Dank je wel Sara , ik hoop dat jij ook fijne feestdagen hebtquote:Op maandag 23 december 2013 16:27 schreef sararaats het volgende:
ik wil jullie via deze weg hele fijne feestdagen wensen.
leuk hé. die heeft HaJee gemaakt van m'n fotootje.quote:Op maandag 23 december 2013 16:28 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Voor jou hetzelfde, je kerstmuts heb je al op zie ik wel
Jij bent onze Secret Santa?quote:Op maandag 23 december 2013 16:26 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat was niet zo moeilijk die stonden bij lootjestrekken
morgen werken maar da's niet erg en woensdag kerstfeest bij m'n zus.quote:Op maandag 23 december 2013 16:28 schreef indaha het volgende:
[..]
Dank je wel Sara , ik hoop dat jij ook fijne feestdagen hebt
Nee want ik heb er zelf ook eenquote:
Graag gedaan , er zijn nog een hoop kaarten onderweg denk ik want ik was laat dit jaarquote:Op maandag 23 december 2013 16:34 schreef Bamba het volgende:
Indaha en Cattyman, dank jullie wel voor jullie kaartje!!
Oh, wat lief allemaal!quote:Op maandag 23 december 2013 16:34 schreef indaha het volgende:
[..]
Nee want ik heb er zelf ook een, maar ik heb jullie wel een kaartje gestuurd
PostNL faalt weerquote:Op maandag 23 december 2013 16:35 schreef indaha het volgende:
[..]
Graag gedaan , er zijn nog een hoop kaarten onderweg denk ik want ik was laat dit jaar
Bedankt voor het kaartje! Hij lag vandaag in de busquote:Op maandag 23 december 2013 16:35 schreef indaha het volgende:
[..]
Graag gedaan , er zijn nog een hoop kaarten onderweg denk ik want ik was laat dit jaar
Wil niet heel veel zeggen, het kaartje wat wij van IB zijn grootouders hebben gehad stond Den Bosch op, en die mensen wonen in Steenwijk (bij Zwolle).quote:Op maandag 23 december 2013 16:37 schreef indaha het volgende:
MD en Cat ,jullie ook bedankt voor de kaartjes
Ik denk dat Secret Santa Toek is aangezien er Rotterdam op staat , maar wie het ook is bedankt
Leukquote:Op maandag 23 december 2013 16:50 schreef sararaats het volgende:
moest ik nu jullie adressen hebben zou ik wel kaartjes sturen. volgend jaar?
O dat wist ik niet dat dat veranderd isquote:Op maandag 23 december 2013 16:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Wil niet heel veel zeggen, het kaartje wat wij van IB zijn grootouders hebben gehad stond Den Bosch op, en die mensen wonen in Steenwijk (bij Zwolle).
ik geef je wel een seintjequote:Op maandag 23 december 2013 17:03 schreef indaha het volgende:
[..]
Leuk, jouw kaartje is ook onderweg maar ik denk niet dat je hem voor kerstmis hebt aangezien die helemaal naar Belgie moet
Oh?quote:Op maandag 23 december 2013 17:19 schreef Adnap het volgende:
Kaartjesmisterie opgelostZo lief !! Echt zo lief
![]()
Bij mij is het de Fn knop linksonder tegelijk met de F11 knop een paar keer, net zolang tot het wifi icoontje in beeld komt. Maar dat zal wel bij iedereen anders zijnquote:Op maandag 23 december 2013 15:48 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar het op deze laptop zit. Die van mezelf is net terug maar ik weet de wpa code niet dus daar kan ik ook niks mee. Het is typisch iets voor Rossi.
Oh!quote:Op maandag 23 december 2013 13:46 schreef Dven het volgende:
Mishka en nieuwe aanwinst Shira
[ afbeelding ]
Shira
[ afbeelding ]
is er geen knopje met dit symbool op je laptop?quote:Op maandag 23 december 2013 15:40 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Erg leuk!quote:Op maandag 23 december 2013 17:39 schreef knoblaucha6 het volgende:
Mag ik even een stukje huisvlijt tonen (tevens hobby), wat je met een kandelaar, een bakje, oase en wat bloemetjes niet kan doen (alvast voor op de kerstdis voor onze gast (vrijgezelle vriend), kunnen we leuk onder de zooi door met elkaar praten zonder te hoeven bukken![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi Knoflookquote:Op maandag 23 december 2013 17:39 schreef knoblaucha6 het volgende:
Mag ik even een stukje huisvlijt tonen (tevens hobby), wat je met een kandelaar, een bakje, oase en wat bloemetjes niet kan doen (alvast voor op de kerstdis voor onze gast (vrijgezelle vriend), kunnen we leuk onder de zooi door met elkaar praten zonder te hoeven bukken![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mooi!!!!quote:Op maandag 23 december 2013 17:39 schreef knoblaucha6 het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |