Ik ookquote:Op maandag 23 december 2013 14:06 schreef Oognip het volgende:
Ik heb net een kerstkaart gekregen, als afzender staat er 'een secret santa'Heel lief en leuk, maar ik vind het zo irritant om niet te weten wie dat is
Dus wie?
quote:Op maandag 23 december 2013 14:12 schreef Oognip het volgende:
[..]
Heel leuk vind ik het!Maar ik ben zo nieuwsgierig
quote:Op maandag 23 december 2013 13:46 schreef Dven het volgende:
Mishka en nieuwe aanwinst Shira
[ afbeelding ]
Shira
[ afbeelding ]
Ja weet je hoe vaak dat voorkomtquote:Op maandag 23 december 2013 13:24 schreef IrishBastard het volgende:
Vervelend is dat hè, honger krijgen van mensen die over poep praten
Toek nietquote:Op maandag 23 december 2013 14:23 schreef Adnap het volgende:
WHOEHAA hier ook een kaartje van een Secret Santa
gezien de poststempel denk ik dat Toek of FR de santa isof ik zit er falikant naast
![]()
Sorry, ik heb geen net handschrift en verstuur geen echte kaarten. Alleen maar via Greetz.quote:Op maandag 23 december 2013 14:23 schreef Adnap het volgende:
gezien de poststempel denk ik dat Toek of FR de santa isof ik zit er falikant naast
![]()
t is iemand die vernuftig alle adressen achterhaald heeft in elk gevalquote:
straks even kijken thuis of ik er ook 1 hebquote:Op maandag 23 december 2013 14:35 schreef Adnap het volgende:
[..]
t is iemand die vernuftig alle adressen achterhaald heeft in elk geval
En ik vind het onwijs lief en gaaf !![]()
![]()
![]()
![]()
Oooh wat een leukerd! Jouw kerst kan al niet meer stuk denk ik!quote:Op maandag 23 december 2013 13:46 schreef Dven het volgende:
Mishka en nieuwe aanwinst Shira
[ afbeelding ]
Shira
[ afbeelding ]
Toek en ik wonen absoluut niet bij elkaar in de buurt. Dus hoe kan het dan toek of ik zijn?quote:Op maandag 23 december 2013 14:23 schreef Adnap het volgende:
![]()
Dat is niet zo moeilijk want je kan alle verlanglijstjes zien dus ook de adressen.quote:Op maandag 23 december 2013 14:35 schreef Adnap het volgende:
[..]
t is iemand die vernuftig alle adressen achterhaald heeft in elk geval
En ik vind het onwijs lief en gaaf !![]()
![]()
![]()
![]()
Die zal je nog wel krijgen danquote:Op maandag 23 december 2013 15:29 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk want je kan alle verlanglijstjes zien dus ook de adressen.
En ik had geen secret santa kaart.
oh dacht dat je verhuisd wasquote:Op maandag 23 december 2013 15:28 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Toek en ik wonen absoluut niet bij elkaar in de buurt. Dus hoe kan het dan toek of ik zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |