grotere ramp dan ik, dat kan niet.quote:Op zondag 22 december 2013 21:38 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Nee ik was serieus. Foteaus maken is leuk maar ik ben een wandelende ramp daarin
was niks spannends.quote:Op zondag 22 december 2013 21:40 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja, ik zie het nu
Ik ben zo benieuwd naar Kano's post die Puala heeft geedit
je hebt me doorquote:Op zondag 22 december 2013 21:40 schreef Oognip het volgende:
[..]
Whehehe grapjasJe mag je foutjes best toegeven hoor
Was een post die meer in ONZ thuis hoorde dan in dit topicquote:Op zondag 22 december 2013 21:41 schreef Oognip het volgende:
[..]
Blijkbaar spannend genoeg om het weg te halen.
in dat groene shirtjequote:Op zondag 22 december 2013 21:33 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Nee hoortoek heeft ze alleen maar met kleding gezien
![]()
Ga je nu afkortingen gebruiken die niemand ik niet snapt?quote:Op zondag 22 december 2013 21:42 schreef Toekito het volgende:
[..]
je hebt me door
Was meer dollen van P dan dat het echt niet door de beugel kon van V
P is pualaquote:Op zondag 22 december 2013 21:44 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ga je nu afkortingen gebruiken die niemand ik niet snapt?
zit mobiel anders had ik idd 2 quotes gedaan.quote:Op zondag 22 december 2013 21:45 schreef Oognip het volgende:
[..]
Oh, dan heeft Toek de verkeerde post gequote om het duidelijk te maken.
op die ene sjoelavond met mart, mpg en weet ik veel wie had je die aan. Toen MPG, jij en ik Henk tot waanzin aten.quote:
quote:Op zondag 22 december 2013 22:02 schreef IrishBastard het volgende:
Ik ga maar eens naar de binnenkant van mijn oogleden kijken
Geen idee. Nevermindquote:Op zondag 22 december 2013 21:48 schreef Toekito het volgende:
[..]
op die ene sjoelavond met mart, mpg en weet ik veel wie had je die aan. Toen MPG, jij en ik Henk tot waanzin aten.
Gelukkig maar 2 dagen deze weekquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |