Shabu meet Amersfoort!quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok! Waak over deze slowchat!
Neppersquote:Op zondag 22 december 2013 21:15 schreef IrishBastard het volgende:
Doet me denken aan deze vrouw
[ afbeelding ]
Neppersquote:Op zondag 22 december 2013 21:16 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Neppers zijn niet zo erg, maar lillike neppers...
Drijvende nepperdsquote:Op zondag 22 december 2013 21:16 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Neppers zijn niet zo erg, maar lillike neppers...
Ook als iemand 2 ruggen heeft?quote:Op zondag 22 december 2013 21:16 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Neppers![]()
Ze zijn altijd lillik.
quote:
En of je de juiste ingang hebtquote:Op zondag 22 december 2013 21:17 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook vies. 2 ruggen? Hoe kies je dan welke rug je op moet als ze dat zegt?
Whutquote:Op zondag 22 december 2013 21:18 schreef Toekito het volgende:
[..]je kent een ex van me die nu met mn neefje (niet JJ) gaat?
Wat god niet schept, schept recticel (bedrijf wat van die bh's maakt met veel vulling voor de vrouwen die weinig hebben) En daar moeten ze t maar mee doenquote:
Plofkip doet het ookquote:Op zondag 22 december 2013 21:19 schreef Puala het volgende:
[..]
Wat god niet schept, schept recticel (bedrijf wat van die bh's maakt met veel vulling voor de vrouwen die weinig hebben) En daar moeten ze t maar mee doen
2 ruggen. Vrouwen die zo weinig tiet hebben dat t van voren ook een rug lijktquote:Op zondag 22 december 2013 21:20 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Wat was overigens nou hetgeen je hier precies bedoelde? Want ik snap 'm eigenlijk niet
Nou, dat iemand dermate weinig tiet heeft dat men zegt dat ze rijk is aangezien ze 2 ruggen heeft.quote:Op zondag 22 december 2013 21:20 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Wat was overigens nou hetgeen je hier precies bedoelde? Want ik snap 'm eigenlijk niet
Aan deze omschrijving heb ik meerquote:Op zondag 22 december 2013 21:21 schreef Puala het volgende:
[..]
2 ruggen. Vrouwen die zo weinig tiet hebben dat t van voren ook een rug lijkt
Het hoeft natuurlijk niet altijd van mierentietjes naar maat dubbelD te gaan natuurlijk hè?quote:Op zondag 22 december 2013 21:22 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Aan deze omschrijving heb ik meer![]()
Weet je, als het maar past bij iemand. Natuurlijk heb je voorkeuren, maar van die ballonnen gaan het dan ook niet beter maken hè
Nee, maar van mierentietjes naar cup B heeft hetzelfde effect hoorquote:Op zondag 22 december 2013 21:24 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Het hoeft natuurlijk niet altijd van mierentietjes naar maat dubbelD te gaan natuurlijk hè?
Pics or it didn't happenquote:Op zondag 22 december 2013 21:26 schreef Murmeli het volgende:
En niet iedereen heeft van die lekkere tetten als ik
Glappie
als ik zeg dat ze gelijk heeft geloof je dat dan?quote:
Is dat een foto?quote:Op zondag 22 december 2013 21:28 schreef Toekito het volgende:
[..]
als ik zeg dat ze gelijk heeft geloof je dat dan?
foto's krijg je niet van me.quote:Op zondag 22 december 2013 21:29 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Is dat een foto?
Overigens, als de kwaliteit van de foto's een probleem is: ook daar is een topic voor![]()
Zijn jullie een koppeltje dan?quote:Op zondag 22 december 2013 21:30 schreef Toekito het volgende:
[..]
foto's krijg je niet van me.ga je lekker
Ik ga ff fifa spelen
Nee hoorquote:Op zondag 22 december 2013 21:31 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Zijn jullie een koppeltje dan?Heb ik weer iets gemist hier?
quote:Op zondag 22 december 2013 21:27 schreef IrishBastard het volgende:
Oh ja, krijg ik dan toch nog m'n kans?Ja, werkelijk?
![]()
Hoezo, zo ingewikkeld waren mijn posts toch niet?quote:Op zondag 22 december 2013 21:32 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik zat in dat fototopic te lezen, maar ik snap het niet
Jaquote:Op zondag 22 december 2013 21:33 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Nee hoortoek heeft ze alleen maar met kleding gezien
![]()
Maar sorry, geen foto's van mijn tetten op fok. Flauw he?
Dus niet zoals het grietje in de OPquote:Op zondag 22 december 2013 21:22 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Aan deze omschrijving heb ik meer![]()
Weet je, als het maar past bij iemand. Natuurlijk heb je voorkeuren, maar van die ballonnen gaan het dan ook niet beter maken hè
Dan zit ik vast in het verkeerde topic want dat heb ik niet gelezenquote:Op zondag 22 december 2013 21:34 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Hoezo, zo ingewikkeld waren mijn posts toch niet?![]()
"Teef" is niet alleen een vrouwelijke hond hè
Vorige pagina daarquote:Op zondag 22 december 2013 21:36 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dan zit ik vast in het verkeerde topic want dat heb ik niet gelezen
Baggeren voor beginners?quote:Op zondag 22 december 2013 21:35 schreef Murmeli het volgende:
Oeh ik vind dit eigk best een handig topic
Nee ik was serieus. Foteaus maken is leuk maar ik ben een wandelende ramp daarinquote:
Pijn aan mijn ogenquote:Op zondag 22 december 2013 21:35 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dus niet zoals het grietje in de OP
SHO / Courtney zonder Do(u)g #11 Plastic Fantastic met Dourtney
grotere ramp dan ik, dat kan niet.quote:Op zondag 22 december 2013 21:38 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Nee ik was serieus. Foteaus maken is leuk maar ik ben een wandelende ramp daarin
was niks spannends.quote:Op zondag 22 december 2013 21:40 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja, ik zie het nu
Ik ben zo benieuwd naar Kano's post die Puala heeft geedit
je hebt me doorquote:Op zondag 22 december 2013 21:40 schreef Oognip het volgende:
[..]
Whehehe grapjasJe mag je foutjes best toegeven hoor
Was een post die meer in ONZ thuis hoorde dan in dit topicquote:Op zondag 22 december 2013 21:41 schreef Oognip het volgende:
[..]
Blijkbaar spannend genoeg om het weg te halen.
in dat groene shirtjequote:Op zondag 22 december 2013 21:33 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Nee hoortoek heeft ze alleen maar met kleding gezien
![]()
Ga je nu afkortingen gebruiken die niemand ik niet snapt?quote:Op zondag 22 december 2013 21:42 schreef Toekito het volgende:
[..]
je hebt me door
Was meer dollen van P dan dat het echt niet door de beugel kon van V
P is pualaquote:Op zondag 22 december 2013 21:44 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ga je nu afkortingen gebruiken die niemand ik niet snapt?
zit mobiel anders had ik idd 2 quotes gedaan.quote:Op zondag 22 december 2013 21:45 schreef Oognip het volgende:
[..]
Oh, dan heeft Toek de verkeerde post gequote om het duidelijk te maken.
op die ene sjoelavond met mart, mpg en weet ik veel wie had je die aan. Toen MPG, jij en ik Henk tot waanzin aten.quote:
quote:Op zondag 22 december 2013 22:02 schreef IrishBastard het volgende:
Ik ga maar eens naar de binnenkant van mijn oogleden kijken
Geen idee. Nevermindquote:Op zondag 22 december 2013 21:48 schreef Toekito het volgende:
[..]
op die ene sjoelavond met mart, mpg en weet ik veel wie had je die aan. Toen MPG, jij en ik Henk tot waanzin aten.
Gelukkig maar 2 dagen deze weekquote:
nee johquote:
+1quote:
Ik werk altijd van 8-16. Maar toch is het vroegquote:Op maandag 23 december 2013 06:51 schreef Toekito het volgende:
nee johlekkerste dienst op mn werk is 8-16:30.
nog een half uur korter werken en toch klagenquote:Op maandag 23 december 2013 06:52 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik werk altijd van 8-16. Maar toch is het vroeg
Ja maar ik ben al oud en dan mag datquote:Op maandag 23 december 2013 06:54 schreef Toekito het volgende:
nog een half uur korter werken en toch klagen
werkse jongedamequote:Op maandag 23 december 2013 06:55 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja maar ik ben al oud en dan mag dat
Tot vanmiddag!
quote:Op maandag 23 december 2013 09:55 schreef IrishBastard het volgende:
TuurlijkEn nou ga ik doorspoelen
En handjes wassenquote:Op maandag 23 december 2013 09:55 schreef IrishBastard het volgende:
Bah, met je poephanden zit je gewoon te typenquote:Op maandag 23 december 2013 09:55 schreef IrishBastard het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |