Herkenbaar. Als je eenmaal van diegene af bent, kom je er pas achter hoe slecht je je gevoeld hebtquote:Op zondag 22 december 2013 15:18 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Goed wel
Echt wel jammer dat ik zolang bij iemand ben gebleven die me doodongelukkig maakte
Maar nu al maanden veel beter
quote:Op zondag 22 december 2013 15:18 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Goed wel
Echt wel jammer dat ik zolang bij iemand ben gebleven die me doodongelukkig maakte
Maar nu al maanden veel beter
Alsof het niks isquote:Op zondag 22 december 2013 18:27 schreef theKiD het volgende:
[..]![]()
OT.. Net wakkerNog 5 nachtdiensten te gaan
Awwww, hoe komt het ? Sterktequote:
Het vervelende is dat ik het niet precies weetquote:
Don't. Iemand in een relatie is een no-go.quote:Op zondag 22 december 2013 20:15 schreef Mishu het volgende:
Hmm, ik heb het wel erg gezellig met iemand die een relatie heeft![]()
![]()
Zij is er overigens niet blij mee
Helaas nog steeds ja. Moet het nog steeds verwerken en dat gaat heel moeizaam.quote:
Lol ik ben gister ook naar The Hobbit geweestquote:Op maandag 23 december 2013 00:49 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Don't. Iemand in een relatie is een no-go.
OT: Chillmooie dagen staan voor de deur en ik heb zojuist mogen genieten van de oogstrelende beelden van The Hobbit
Niet genoeg gerookt...quote:Op zondag 22 december 2013 23:41 schreef arjan1112 het volgende:
het is allemaal kut
vraag me echt af waarom ik niet gewoon al 20 jaar dood ben
quote:Op maandag 23 december 2013 14:22 schreef eleusis het volgende:
[..]
Niet genoeg gerookt...
OT: dood- en doodmoe
O jee, als dat maar goed gaat!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OT: Net even plat gegaan, nu ben ik weer ready to go!![]()
Ja (of niet) hahaquote:
quote:Op maandag 23 december 2013 19:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O jee, als dat maar goed gaat!Dank je KoffietjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
Zelf keertje organiseren?quote:Op maandag 23 december 2013 22:46 schreef Buffell het volgende:
Als een berg opzien tegen Kerst met m'n familie. Hele aardige lui enzo, maar het is allemaal zo cliché en uitgekauwd, die dagen.
Nou dan zou ik er in ieder geval wat meer lol ingooien, in zo'n kerst. Alleen bij elkaar op de bank zitten, quasi-gezellig met elkaar lopen lullen over ouwe koetjes en kalfjes om vervolgens het clichématige 'kerstdiner' te gaan nuttigen in een wolk van 'oeh wat lekker', 'bijna zonde om op te eten' enz. is nou niet echt mijn ideale kerst.quote:Op maandag 23 december 2013 23:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zelf keertje organiseren?
Wat voor kerst zou je dan krijgen?
OT: De wilde eend heeft me pri-ma gesmaakt! Daarna lekker alcoholisch Italiaans toetje en ten slotte nog een bak koffie...life's good
Ja, bikkelquote:Op maandag 23 december 2013 23:00 schreef SEMTEX het volgende:
Wel een beetje trots dat ik dat aanlokkelijke warme dekentje op de bank genegeerd heb en nog ben wezen sporten met eega
Dankje en sterkte!quote:
quote:Op dinsdag 24 december 2013 13:44 schreef Seriemoordenaar het volgende:
Alsof er lucht onder mijn schoenzolen zit. Al dagen. Heerlijk gevoel.
Voel je je een kiwi?quote:Op maandag 23 december 2013 15:01 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
Ik voel me depressief..
Ik ben eenzaam..
Ik voel me net als een vogel, maar dan zonder vleugels..
Fijne kerstdagen Neoquote:Op dinsdag 24 december 2013 17:28 schreef Neo-Mullen het volgende:
Bij dezen ook hier iedereen fijne kerstdagen toegewenst![]()
Helemaal nietquote:Op dinsdag 24 december 2013 23:06 schreef complicate het volgende:
[..]
Fijne kerstdagen Neo
OT: ik ben al een uur met iemand aan het bellen met charisma![]()
quote:
Ik ga straks na het ontbijt ookquote:Op woensdag 25 december 2013 09:27 schreef _Dido_ het volgende:
Goed! Net lekker hardgelopenGaat goed, hopelijk blijven de blessures nu uit.
hahaquote:
Inderdaad ik had het druk met hem, want voor een man met charisma maak ik gewoon tijd hé, vooral als hij boven zijn charisma ook aardig isquote:Op dinsdag 24 december 2013 23:41 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Ze heeft het maar druk die complicate
Dat heb ik komende oud en nieuwquote:Op donderdag 26 december 2013 00:01 schreef Nikkie_86 het volgende:
kut... weer een kerst single zijn met stelletjes om je heen is niet leuk..
quote:Op donderdag 26 december 2013 04:32 schreef nicknicknickname het volgende:
Kerstdagen doen normaal gesproken niets met mij, maar de enige oom die ik echt mag ligt op sterven op dit moment en dat doet toch wel wat met mijdit jaar is sowieso zijn laatste kerst dat hij er bij had kunnen zijn. Afgelopen dagen/weken zo vitaal en toch op het laatste moment complicaties.
![]()
Had zo gehoopt dat hij er 'gewoon' bij was vandaag! Helaas mocht het niet zo zijn en is hij opgenomen vandaag
over 1,5 uur ondergaat hij een spoed operatie, hopelijk pakt deze nu een keer gunstig uit maar heb er weinig vertrouwen in helaas![]()
OT: gemengde gevoelens
Same shit.quote:Op donderdag 26 december 2013 06:27 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]![]()
OT: echt geen zin om te werken ben doodopnog ff volhouden en dan 1 dagje vrij
quote:Op donderdag 26 december 2013 00:01 schreef Nikkie_86 het volgende:
kut... weer een kerst single zijn met stelletjes om je heen is niet leuk..
quote:Op donderdag 26 december 2013 04:32 schreef nicknicknickname het volgende:
Kerstdagen doen normaal gesproken niets met mij, maar de enige oom die ik echt mag ligt op sterven op dit moment en dat doet toch wel wat met mijdit jaar is sowieso zijn laatste kerst dat hij er bij had kunnen zijn. Afgelopen dagen/weken zo vitaal en toch op het laatste moment complicaties.
![]()
Had zo gehoopt dat hij er 'gewoon' bij was vandaag! Helaas mocht het niet zo zijn en is hij opgenomen vandaag
over 1,5 uur ondergaat hij een spoed operatie, hopelijk pakt deze nu een keer gunstig uit maar heb er weinig vertrouwen in helaas![]()
OT: gemengde gevoelens
Draai het eens om, minstens de helft van die stelletjes kijkt met een schuin oog naar jou omdat jij zo vrij als een vogeltje bent. Het gras is altijd groener...quote:Op donderdag 26 december 2013 02:43 schreef Neo-Mullen het volgende:
Oh ja, oud en nieuw. Ik ben de enige single persooniedereen klokslag 12u zoenen, en ik sta daar. Al 3 jaar op een rij.
Tis bedtijd
Inderdaad, wat een gejank.quote:Op donderdag 26 december 2013 08:49 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Draai het eens om, minstens de helft van die stelletjes kijkt met een schuin oog naar jou omdat jij zo vrij als een vogeltje bent. Het gras is altijd groener...
Oh en met zelfmedelijden heeft nog nooit iemand een relatie gevonden.
Fijne jaarwisseling!
+1quote:Op donderdag 26 december 2013 11:30 schreef Etsu het volgende:
Kutkerst en kut 2013.
Dat is alles wat ik kwijt wil.
Dit.quote:Op donderdag 26 december 2013 11:30 schreef Etsu het volgende:
Kutkerst en kut 2013.
Amenquote:Op donderdag 26 december 2013 11:30 schreef Etsu het volgende:
Kutkerst en kut 2013.
quote:Op donderdag 26 december 2013 11:30 schreef Etsu het volgende:
Kutkerst en kut 2013.
Elke keer.. hij blijft goedquote:Op zondag 23 juni 2013 03:55 schreef theKiD het volgende:
Elke keer,Die eerste prank, elke keer als ik een klotehumeur heb, die doet het hem elke keer weer
Die reactie, dat geschreeuw van die kerel
![]()
Een 'weer' is niet hetzelfde als een 'eindelijk eens' ....quote:Op donderdag 26 december 2013 11:55 schreef artelligence het volgende:
Voel me goed! En ik ben singlezo kan het ook mensen. Gewoon gezellig met familie en vrienden tijd doorbrengen, ook al ben je de enige vrijgezel. Zelfmedelijden is niet aantrekkelijk en maakt je kansen op een nieuwe relatie nog kleiner. Ik zou het ook fijn vinden om weer iemand tegen te komen waarmee het goed klikt. Ik ben ook wel weer toe aan een relatie. Maar kijk vooral naar wat je wel hebt ipv wat je niet hebt!
quote:Op donderdag 26 december 2013 11:55 schreef artelligence het volgende:
Voel me goed! En ik ben singlezo kan het ook mensen. Gewoon gezellig met familie en vrienden tijd doorbrengen, ook al ben je de enige vrijgezel. Zelfmedelijden is niet aantrekkelijk en maakt je kansen op een nieuwe relatie nog kleiner. Ik zou het ook fijn vinden om weer iemand tegen te komen waarmee het goed klikt. Ik ben ook wel weer toe aan een relatie. Maar kijk vooral naar wat je wel hebt ipv wat je niet hebt!
Ditquote:Op donderdag 26 december 2013 23:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Een 'weer' is niet hetzelfde als een 'eindelijk eens' ....
Ik voel me prima verder overigens.
En op niet-leuke meisjes durf je het wel?quote:Op vrijdag 27 december 2013 03:42 schreef ArnosL het volgende:
Ik haat mezelf op dit moment, waarom durf ik nou nooit eens op een echt leuk meisje af te stappen? Ze begon zelfs uitgebreid te flirten
Ook nauwelijksquote:Op vrijdag 27 december 2013 03:54 schreef Laura.b het volgende:
[..]
En op niet-leuke meisjes durf je het wel?
Moet slapen.
je zit op fok! en bent dus een zolderkamerautist?quote:Op vrijdag 27 december 2013 03:42 schreef ArnosL het volgende:
Ik haat mezelf op dit moment, waarom durf ik nou nooit eens op een echt leuk meisje af te stappen? Ze begon zelfs uitgebreid te flirten
Pfffffff damnzquote:Op vrijdag 27 december 2013 12:18 schreef Fred0w het volgende:
Vriendin heeft het zojuist uitgemaakt.
Wtf.. Sterkte man..quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:29 schreef Fred0w het volgende:
[..]
We zouden vandaag om de ringen gaan, gvd man
Dat is wel erg zuur sterkte....quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:29 schreef Fred0w het volgende:
[..]
Lijkt er haast wel op, hoewel we geen zolder hebbenquote:Op vrijdag 27 december 2013 09:30 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
je zit op fok! en bent dus een zolderkamerautist?
OT: frisse tegenzinen ook nog 9 uur werken vandaag.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:29 schreef Fred0w het volgende:
[..]
What the hell.. veel sterkte.quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:29 schreef Fred0w het volgende:
[..]
Toen we plannen gingen maken werd ze opeens afstandelijker.quote:
Goh wat herkenbaarquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:24 schreef Fred0w het volgende:
[..]
Toen we plannen gingen maken werd ze opeens afstandelijker.
Ze zei telkens dat het niet aan mij lag maar aan haar zelf, dat ze dacht dat ze niet goed genoeg voor me was.
Vanmorgen nietsvermoedend (al merkte ik gisteravond al dat er wat was) naar haar gegaan en toen zei ze het. Ze had al mijn spullen in een tas gedaan en ik ben vertrokken.
''Je zal vast een leuker meisje tegenkomen''.
Nu maar eens wat afleiding zoeken.
Mijn neukende god, dat is allemaal wel erg zuur.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:24 schreef Fred0w het volgende:
[..]
Ze zei telkens dat het niet aan mij lag maar aan haar zelf, dat ze dacht dat ze niet goed genoeg voor me was.
Vanmorgen nietsvermoedend (al merkte ik gisteravond al dat er wat was) naar haar gegaan en toen zei ze het. Ze had al mijn spullen in een tas gedaan en ik ben vertrokken.
bs-reden?quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Goh wat herkenbaar
Maar wat een rukonzin man van haar, veel sterkte!
Klinkt voor mij als een bs-reden, maar goed, jij weet ongetwijfeld meer dan ik.
Nogmaals, heel veel sterkte.
ik weet hoe je je voelt . komende tijd ga je niet functioneren helaasquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:24 schreef Fred0w het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:48 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
Ik voel me vandaag eenzaam, heb nog steeds geen DM ontvangen van een lieve meid/dame.
Zucht.
Bedorven of over de houdbaarheidsdatum? En ja, je gaat dood.quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:17 schreef jelfrikandel het volgende:
Pauper, denk ik eet ff een bakje magere aardbeien yoghurt. Maar k proefde zowat niks omdat ik ziek ben, blijkt t bedorven te zijn.. Ga ik nu dood?
Nou mn pa zei dat het aan het gisten was ofzo. Niet over houdbaarheidsdatum heen maar het bleek lang open te zijn.quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:24 schreef artelligence het volgende:
[..]
Bedorven of over de houdbaarheidsdatum? En ja, je gaat dood.
quote:
maak er maar 3 vanquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:37 schreef Mishu het volgende:
[..]
Hier ook, ben net uit een zwelgperiode van 2 dagen met alleen maar slapen en geen eten
Vandaag voor het eerst weer de bewoonde wereld in geweest. Zo kut met kerst dat je dan toch verplichte dingen moet doen...quote:
Ik snap het gevoel . Wil ook niks , heb zin in niks.quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:43 schreef Mishu het volgende:
[..]
Vandaag voor het eerst weer de bewoonde wereld in geweest. Zo kut met kerst dat je dan toch verplichte dingen moet doen...
Terwijl je eigenlijk als een zielig vogeltje in bed wil liggen
En je ondertussen ZO stom voelen dat je je door zo iemand zo laat voelen...quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik snap het gevoel . Wil ook niks , heb zin in niks.
Kutgevoel in je maag , niet kunnen functioneren
Dan probeer je maar negatieve dingen naar boven te halen van die persoon .quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:51 schreef Mishu het volgende:
[..]
En je ondertussen ZO stom voelen dat je je door zo iemand zo laat voelen...
heerlijk tochquote:Op vrijdag 27 december 2013 23:01 schreef Vogeltje88 het volgende:
Is het alweer weekend ja?
Elk gevoel voor ritme kwijt. Nog zo'n week te gaan.
Bij mij heeft ze maar tot na de kerst gewacht, al voelde je op 2e kerstdag ook al spanningen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:43 schreef Mishu het volgende:
[..]
Vandaag voor het eerst weer de bewoonde wereld in geweest. Zo kut met kerst dat je dan toch verplichte dingen moet doen...
Terwijl je eigenlijk als een zielig vogeltje in bed wil liggen
Zo iemand kende ik ook en daar is het contact nu mee verbroken. Jammer is dat he? Je bent leuk tot ze een leuker iemand vinden, dan ben je niks meer en kan je verrekkenquote:Op vrijdag 27 december 2013 19:56 schreef BestIEverHad het volgende:
Ik voel me gewoon raar. Ik wilde weer eens afspreken met m'n beste vriendin (die nu op kamers is) en ze zei dat ze ''geen tijd'' had. Ok, kan, maar ik las net op Facebook dat ze wel tijd had voor een andere vriendin van me en ze samen dingen hebben gedaan. Ze is al een tijdje zo raar bezig en ben er nu echt klaar mee. Fuck you.
Ach, ik weet wel zo ongeveer waarom ze zo raar doet en ik vind het een fucking kinderachtige reden. Ik ga niet achter haar aanlopen, als ze geen contact meer wil dan hoeft 't ook niet. Ik heb zulke kinderachtige mensen niet nodig in m'n leven.quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zo iemand kende ik ook en daar is het contact nu mee verbroken. Jammer is dat he? Je bent leuk tot ze een leuker iemand vinden, dan ben je niks meer en kan je verrekken
OT: Awesome kerst gehad bij de schoonfamilie,
Juist, zo dacht ik er ook overquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:50 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Ach, ik weet wel zo ongeveer waarom ze zo raar doet en ik vind het een fucking kinderachtige reden. Ik ga niet achter haar aanlopen, als ze geen contact meer wil dan hoeft 't ook niet. Ik heb zulke kinderachtige mensen niet nodig in m'n leven.
heyhey tijdje geleden, als je me nog herinnert :p hoe is het ? ohja, mag niet slowchat van maken.quote:Op zondag 29 december 2013 01:16 schreef Mishu het volgende:
Dag overleefd en ik heb goede voornemens.
Same herequote:Op zondag 29 december 2013 04:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
Waarom voel ik me 's nachts op m'n best???
Dit probeer ik ook. Keep yourself in check enzo.quote:Op zondag 29 december 2013 10:45 schreef Tessa87 het volgende:
Ik laat me niet meer gek maken door hem. Ik laat het simpel weg gewoon niet meer toe
# voel me goed
Herkenbaar. Ben eind 2008 afgestudeerd en veel bedrijven gingen failliet. Toen ik met mijn studie begon was de vraag op de arbeidsmarkt in mijn vakgebied groot. Nu wel 2,5 jaar aan het werk inmiddels. Maar het heeft veel van me gevraagd. Vooral geduld en blijven geloven. Freelance opdrachtjes binnenhalen, start-up proberen op te zetten en me wezenloos solliciteren, ook op kutbaantjes in de detailhandel e.d. Je kunt beter iets dan niets doen.quote:Op zondag 29 december 2013 03:14 schreef RickoKun het volgende:
Ik voel me behoorlijk aids. Hoewel ik het goed heb met de buitenwereld, zit financiële zekerheid er niet in en voel ik mij niet begrepen door mijn naasten. Heb een studie gevolgd die op een niveau ligt waar ik van kan dromen nu ik er klaar mee ben want te weinig ervaring.
Een beetje een uitzichtloos loonslaaf leven waar ik makkelijk MBO voor had kunnen doen. En dan nog had ik makkelijker een baan kunnen vinden.
Er zijn mensen die het veel slechter dan mij hebben, maar toch voel ik mij een beetje beduusd.
Wat voor beste vriend was dat dan uberhaupt? En wat was jouw rol in 't geheel?quote:Op zondag 29 december 2013 14:11 schreef Dave94 het volgende:
Mijn beste vriend heeft me definitief geblokkeerd en wilt dus niets meer met me te maken hebben. Het is echt heel pijnlijk.
En nu voel ik me dus heel kut.
Wat is er zo klote kut fucking aan ?quote:Op zondag 29 december 2013 18:02 schreef LittleBrownie het volgende:
Godverdomme klote kut fucking familie heb ik ook hè![]()
![]()
Vooral m'n broertje
Zo pissed.
Leuke verjaardag tot nu toe?quote:
Zo voel ik me ook een beetje. Stomme wachten altijdquote:Op zondag 29 december 2013 21:10 schreef Muisraket het volgende:
Ik voel me eenzaam en ik mis mijn vriend.
Begrijpen niks van privacy en bemoeien echt met allesquote:Op zondag 29 december 2013 18:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wat is er zo klote kut fucking aan ?
OT : Lifeless
Best vermoeiend voor ze als ze zich met alles van je bemoeienquote:Op zondag 29 december 2013 22:50 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Begrijpen niks van privacy en bemoeien echt met alles!
Ik mis haar wel, ze was nota bene m'n beste vriendin en we hebben veel mee gemaakt.. Ik vind het vooral jammer dat het zo tussen ons gelopen is, maar niks aan te doen helaasquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Juist, zo dacht ik er ook overHeb diegene ook geen seconde meer gemist.
Sorryquote:Op zondag 29 december 2013 23:11 schreef Etsu het volgende:
Ik snap niet waarom ik verliefd op je was. Je bent zó sneu. Sneu.
Ik kon hem al 5 jaar en heb hem ontmoet op een online forum. Veel met elkaar gepraat de afgelopen jaren en een paar keer afgesproken, het klikte heel goed.quote:Op zondag 29 december 2013 18:03 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Wat voor beste vriend was dat dan uberhaupt? En wat was jouw rol in 't geheel?
Sterkte.quote:Op maandag 30 december 2013 10:27 schreef craftyvirus het volgende:
Zwaar naar de klote. Inmiddels 3 weken na relatiebreuk en ik trek het zwaar slecht. Ze gaat door met haar leven, leert nu al nieuwe gasten kennen, of heeft weer contact met gasten waar ze vroeger mee heeft aangepapt...
Nooit gedacht dat ik er zo van naar de klote zou zijn!
Ik denk dat voor mij vooral de eerste paar dagen/week van 2014 een depressieve boel wordtquote:Op maandag 30 december 2013 18:11 schreef Sarabi het volgende:
Raar gevoel.
De laatste paar dagen van het jaar zijn nooit mijn favoriete dagen.
Sorry dat te horenquote:Op maandag 30 december 2013 19:41 schreef SEMTEX het volgende:
Spierpijn na 70 minuten krachttraining en 14km hardlopen
Beh, gecondoleerdquote:Op maandag 30 december 2013 19:58 schreef F1978 het volgende:
[..]
Sorry dat te horen
Maar ik heb mijn grootmoeder vandaag moeten begraven
Ja, dankjewelquote:
He shit, dat is nooit leuk. Gecondoleerdquote:Op maandag 30 december 2013 19:58 schreef F1978 het volgende:
[..]
Sorry dat te horen
Ja, dankjewel.... het voelde zo vreemd allemaal toen mijn moeder, mijn zelfgeschreven stukje voorlas... Mooi, maar voelde ook een beetje als een brok in mijn keel.quote:Op maandag 30 december 2013 20:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
He shit, dat is nooit leuk. Gecondoleerd
OT: Voel me nog steeds prima en heb 't naar mn zin
Gecondoleerdquote:Op maandag 30 december 2013 19:58 schreef F1978 het volgende:
[..]
Moet je mee uitkijken. Toen bij mij voor het eerst de sluizen open gingen, eindigde dat in een opname!quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:07 schreef Roadtrip het volgende:
Fucking verschrikkelijk. Ik heb een moeilijke jeugd gehad en probeer dat op papier te zetten.
Alles komt naar boven. Standaard zou ik mijn gevoelens uitschakelen maar dat wil ik nu juist niet doen.
Ok... goed te horen dat je van die lastpakken af bentquote:Op dinsdag 31 december 2013 10:44 schreef formerjellybean het volgende:
Kan eigenlijk nog steeds niet geloven dat mijn buren weg zijn, en het huis leeg , zolang de overlast gehad dat het een beetje onwerkelijk. Ik moet ook zeggen dat ik nu echt goed geslapen heb nu het zo stil is..
Nog steeds dubbel gevoelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |