Herkenbaar. Als je eenmaal van diegene af bent, kom je er pas achter hoe slecht je je gevoeld hebtquote:Op zondag 22 december 2013 15:18 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Goed wel
Echt wel jammer dat ik zolang bij iemand ben gebleven die me doodongelukkig maakte
Maar nu al maanden veel beter
quote:Op zondag 22 december 2013 15:18 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Goed wel
Echt wel jammer dat ik zolang bij iemand ben gebleven die me doodongelukkig maakte
Maar nu al maanden veel beter
Alsof het niks isquote:Op zondag 22 december 2013 18:27 schreef theKiD het volgende:
[..]![]()
OT.. Net wakkerNog 5 nachtdiensten te gaan
Awwww, hoe komt het ? Sterktequote:
Het vervelende is dat ik het niet precies weetquote:
Don't. Iemand in een relatie is een no-go.quote:Op zondag 22 december 2013 20:15 schreef Mishu het volgende:
Hmm, ik heb het wel erg gezellig met iemand die een relatie heeft![]()
![]()
Zij is er overigens niet blij mee
Helaas nog steeds ja. Moet het nog steeds verwerken en dat gaat heel moeizaam.quote:
Lol ik ben gister ook naar The Hobbit geweestquote:Op maandag 23 december 2013 00:49 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Don't. Iemand in een relatie is een no-go.
OT: Chillmooie dagen staan voor de deur en ik heb zojuist mogen genieten van de oogstrelende beelden van The Hobbit
Niet genoeg gerookt...quote:Op zondag 22 december 2013 23:41 schreef arjan1112 het volgende:
het is allemaal kut
vraag me echt af waarom ik niet gewoon al 20 jaar dood ben
quote:Op maandag 23 december 2013 14:22 schreef eleusis het volgende:
[..]
Niet genoeg gerookt...
OT: dood- en doodmoe
O jee, als dat maar goed gaat!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OT: Net even plat gegaan, nu ben ik weer ready to go!![]()
Ja (of niet) hahaquote:
quote:Op maandag 23 december 2013 19:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O jee, als dat maar goed gaat!Dank je KoffietjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
Zelf keertje organiseren?quote:Op maandag 23 december 2013 22:46 schreef Buffell het volgende:
Als een berg opzien tegen Kerst met m'n familie. Hele aardige lui enzo, maar het is allemaal zo cliché en uitgekauwd, die dagen.
Nou dan zou ik er in ieder geval wat meer lol ingooien, in zo'n kerst. Alleen bij elkaar op de bank zitten, quasi-gezellig met elkaar lopen lullen over ouwe koetjes en kalfjes om vervolgens het clichématige 'kerstdiner' te gaan nuttigen in een wolk van 'oeh wat lekker', 'bijna zonde om op te eten' enz. is nou niet echt mijn ideale kerst.quote:Op maandag 23 december 2013 23:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zelf keertje organiseren?
Wat voor kerst zou je dan krijgen?
OT: De wilde eend heeft me pri-ma gesmaakt! Daarna lekker alcoholisch Italiaans toetje en ten slotte nog een bak koffie...life's good
Ja, bikkelquote:Op maandag 23 december 2013 23:00 schreef SEMTEX het volgende:
Wel een beetje trots dat ik dat aanlokkelijke warme dekentje op de bank genegeerd heb en nog ben wezen sporten met eega
Dankje en sterkte!quote:
quote:Op dinsdag 24 december 2013 13:44 schreef Seriemoordenaar het volgende:
Alsof er lucht onder mijn schoenzolen zit. Al dagen. Heerlijk gevoel.
Voel je je een kiwi?quote:Op maandag 23 december 2013 15:01 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
Ik voel me depressief..
Ik ben eenzaam..
Ik voel me net als een vogel, maar dan zonder vleugels..
Fijne kerstdagen Neoquote:Op dinsdag 24 december 2013 17:28 schreef Neo-Mullen het volgende:
Bij dezen ook hier iedereen fijne kerstdagen toegewenst![]()
Helemaal nietquote:Op dinsdag 24 december 2013 23:06 schreef complicate het volgende:
[..]
Fijne kerstdagen Neo
OT: ik ben al een uur met iemand aan het bellen met charisma![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |