quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:58 schreef Etsu het volgende:
Ik ga werken.
Doe lief voor elkaar.
adoreer cachet.
Rond 17:00 kom ik kijken of jullie lief zijn geweest en cachet hebben geadoreerd
Groetjes
Aldus de Feyenoord/Rotterdam aanhangerquote:Op zondag 22 december 2013 00:21 schreef Insomnia_ het volgende:
klinkt als een echte fries die ziyech
allemaal rotterdamse bazen en een gekke italiaanquote:Op zondag 22 december 2013 00:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aldus de Feyenoord/Rotterdam aanhangerAl valt het de afgelopen jaren wel mee, toegegeven.
heul niet.quote:
hahahaha jij onder de john frost brugquote:Op zondag 22 december 2013 00:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
onder het bureau bij cachie
ahahhahahahahhaha
Cafemeisjequote:Op zondag 22 december 2013 00:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ja? Waarom zo obsessed?
hahaha ja vroeger toen ik nog in het geheim wietje moest rokenquote:Op zondag 22 december 2013 00:23 schreef supersof het volgende:
[..]
hahahaha jij onder de john frost brug
quote:Op zondag 22 december 2013 00:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
onder het bureau bij cachie
ahahhahahahahhaha
quote:Op zondag 22 december 2013 00:23 schreef supersof het volgende:
[..]
hahahaha jij onder de john frost brug
of zat je onder die andere?quote:Op zondag 22 december 2013 00:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hahaha ja vroeger toen ik nog in het geheim wietje moest roken
geen energie ingestoken, beetje ordi chick, maar dat merk je nuchter pasquote:
quote:
Aha okequote:Op zondag 22 december 2013 00:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
geen energie ingestoken, beetje ordi chick, maar dat merk je nuchter pas
ik weet niet meer hoe die andere heetquote:
Ben er 2 jaar geleden geweestquote:
welke bedoel jequote:Op zondag 22 december 2013 00:24 schreef supersof het volgende:
[..]
ik weet niet meer hoe die andere heet
was je al wel, je lurkt lekker meequote:
Je snapt 'm nietquote:Op zondag 22 december 2013 00:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
was je al wel, je lurkt lekker mee
Hij is net dood, zwart en lijkt op morgan freemanquote:Op zondag 22 december 2013 00:24 schreef supersof het volgende:
[..]
ik weet niet meer hoe die andere heet
die bij airbornepleinquote:
ohjaquote:Op zondag 22 december 2013 00:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hij is net dood, zwart en lijkt op morgan freeman
ik ga niet naar koninginnedagenquote:Op zondag 22 december 2013 00:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben er 2 jaar geleden geweest
was voor 15:00 weg
Jaquote:Op zondag 22 december 2013 00:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
okay, iets met date dus?
dit jaar zat ik in spanjequote:
ik ga niet uitquote:Op zondag 22 december 2013 00:27 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Maar... doe je dan niks met vrienden
waar gaat die over?quote:
ik ook niet, ik lag te pittenquote:
oh ken ik niet meerquote:
nee had erectie dat voelde mn vriendinquote:Op zondag 22 december 2013 00:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En kon je je gevoelens voor Hugh Grant verbergen?
wat mis ikquote:Op zondag 22 december 2013 00:28 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Heb je dan niet het idee dat je dingen mist?
grommen?quote:Op zondag 22 december 2013 00:28 schreef xcachet het volgende:
Er wordt hier vuurwerk afgestoken en de kat begint de grommen
beckham is mijn #1quote:Op zondag 22 december 2013 00:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mee eens. Al is Pierce Brosman een goede tweede.
Rawr
doe eens fotoquote:Op zondag 22 december 2013 00:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dit is geen gewone kat ben ik bang.
Rawrquote:Op zondag 22 december 2013 00:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mee eens. Al is Pierce Brosman een goede tweede.
Rawr
hoezo sell outquote:Op zondag 22 december 2013 00:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sell out. Sorry Inso. Ik hoop niet dat ik je te erg heb gekwetst.
Precies ja. Zoals elke doordeweekse nachtquote:Op zondag 22 december 2013 00:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Beter deze koninginnenacht weer harde fissa ergens
koninginnedag doorslapen
dat zijn gewoon normale woorden hoor buiten de provinciequote:
vind het geen leuke woordenquote:Op zondag 22 december 2013 00:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dat zijn gewoon normale woorden hoor buiten de provincie
sstquote:
quote:
quote:
ik moet op FOK! mijn streetcred wel op de hoogte houdenquote:
Ik snap dat oprecht nietquote:Op zondag 22 december 2013 00:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben ook enigszins allergisch voor straattaal.
Gebruik je ze in het dagelijks leven ook?quote:Op zondag 22 december 2013 00:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
[..]
ik moet op FOK! mijn streetcred wel op de hoogte houden
Nee, maar is het echt zo erg?
Straattaal of dat mensen er last van hebbenquote:
quote:
dat mensen er last van hebbenquote:Op zondag 22 december 2013 00:32 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Straattaal of dat mensen er last van hebben
heel soms, maar dan ironisch.quote:Op zondag 22 december 2013 00:32 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Gebruik je ze in het dagelijks leven ook?
quote:Op zondag 22 december 2013 00:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Ik ben ook enigszins allergisch voor straattaal.
Ik vraag mij af. Hoe opereer jij in het leven?quote:Op zondag 22 december 2013 00:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
heel soms, maar dan ironisch.
Wellicht omdat enkel debielen in mijn omgeving het gebruikte/gebruiken. Om diezelfde reden ook nooit voor Feyenoord geworden.quote:
Niet, ben geen chirurgquote:Op zondag 22 december 2013 00:33 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik vraag mij af. Hoe opereer jij in het leven?
Wollah is Marokkaans, Wallah Arabisch.quote:Op zondag 22 december 2013 00:33 schreef supersof het volgende:
[..]wollah kan ik wel waarderen
omgekeerd is het hallow
Verloedering van het Nederlandsquote:
Gebruik lopen als ezelsbruggetje.quote:Op zondag 22 december 2013 00:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
toch een kuttaal ik maak altijd d en t fouten
Wat je met straattaal tracht op te vangen door de woorden te vermijden. Taalverloedering dus.quote:Op zondag 22 december 2013 00:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
toch een kuttaal ik maak altijd d en t fouten
ben je bruin?quote:Op zondag 22 december 2013 00:36 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Yay Sof maakt me gelukkig met goed ontvangst![]()
![]()
ik snap dan ook niet waar je precies op doeltquote:Op zondag 22 december 2013 00:35 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik geef deze woordgrap een 3/10
Matig matig.
Hoe jij in het dagelijks leven bent.quote:Op zondag 22 december 2013 00:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik snap dan ook niet waar je precies op doelt
je snor is blond?quote:Op zondag 22 december 2013 00:37 schreef Spatieloos het volgende:
Hele dag vliegen en wachten is saai maar ik ben weer thuis en bruin en blond.
Wat knap dat je het vol hebt gehouden zonder fok.quote:Op zondag 22 december 2013 00:37 schreef Spatieloos het volgende:
Hele dag vliegen en wachten is saai maar ik ben weer thuis en bruin en blond.
hoezo niet je kont?quote:Op zondag 22 december 2013 00:37 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, behalve mijn handen, bovenbenen, ellebogen en kont.
quote:
chillquote:Op zondag 22 december 2013 00:37 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Hoe jij in het dagelijks leven bent.
Ik ben veel minder FOK!verslaafd dan je denkt, ik ben veel meer internetverslaafd, dat was lastiger.quote:Op zondag 22 december 2013 00:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat knap dat je het vol hebt gehouden zonder fok.
Ey crackquote:
quote:Op zondag 22 december 2013 00:38 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Chicks wouden die de hele tijd masseren dus kwam er te weinig zonlicht op ofzo.
ohja snap ik welquote:Op zondag 22 december 2013 00:38 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Chicks wouden die de hele tijd masseren dus kwam er te weinig zonlicht op ofzo.
kaapverdiequote:
doe danquote:
Hm. Wel jammer dat je ouders je buiten laten lopen met die afzichtelijke snor.quote:Op zondag 22 december 2013 00:38 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik ben veel minder FOK!verslaafd dan je denkt, ik ben veel meer internetverslaafd, dat was lastiger.
Haha wat een kneus.quote:Op zondag 22 december 2013 00:41 schreef Crack_ het volgende:
Mn vader was dus jarig vandaag en we gingen bowlen. Nouja mijn broer zn motoriek is niet zo prima dus die kreeg van die rekjes.. We deden twee potjes, hij heeft er ééntje gewonnen en de vriend van mn zus een. Maar hij denkt dus serieus dat ie heeft gewonnen en de beste was![]()
. Best raar, dat soort dingen blijf ik me dan over verbazen
.
ELKE BEURT STRIKE GOOIEN WOLLAH IK BEN BESTEquote:Op zondag 22 december 2013 00:41 schreef Crack_ het volgende:
Mn vader was dus jarig vandaag en we gingen bowlen. Nouja mijn broer zn motoriek is niet zo prima dus die kreeg van die rekjes.. We deden twee potjes, hij heeft er ééntje gewonnen en de vriend van mn zus een. Maar hij denkt dus serieus dat ie heeft gewonnen en de beste was![]()
.
Doe ff normaal.quote:
quote:Op zondag 22 december 2013 00:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ELKE BEURT STRIKE GOOIEN WOLLAH IK BEN BESTE
Maar de rest had dan ook rekjes toch? of gingen die steeds omlaag?quote:Op zondag 22 december 2013 00:41 schreef Crack_ het volgende:
.
wat is en rekjequote:Op zondag 22 december 2013 00:42 schreef Crack_ het volgende:
Ik kan er geen reet van, ik had ook rekjes gemoeten eigenlijk!
sextet whahahahahhhhquote:
Nee, die gaan steeds omlaag jaquote:Op zondag 22 december 2013 00:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar de rest had dan ook rekjes toch? of gingen die steeds omlaag?
Zo bij de bowlingbaan aan de zijkant rekjes zodat je bal nooit in de goot kanquote:
Nee niet bepaald.quote:
oooooooohquote:Op zondag 22 december 2013 00:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, die gaan steeds omlaag ja.
[..]
Zo bij de bowlingbaan aan de zijkant rekjes zodat je bal nooit in de goot kan
Wel jammer dat jij leeftquote:Op zondag 22 december 2013 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm. Wel jammer dat je ouders je buiten laten lopen met die afzichtelijke snor.
ja hij is uitgewoond door een negerquote:
Nee maar even serieus, vind je het echt mooi?quote:
Nee Crack negeert jou gewoon. Dat is wat anders.quote:
Zeker, het was geweldig. Alleen is het toch weer fijn om thuis te zijn met internet en vrienden.quote:
Goede vraag.quote:Op zondag 22 december 2013 00:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee maar even serieus, vind je het echt mooi?
Goed opgemerkt.quote:Op zondag 22 december 2013 00:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee Crack negeert jou gewoon. Dat is wat anders.
Volgens mij begrijp jij mij gewoon verkeerdquote:Op zondag 22 december 2013 00:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee Crack negeert jou gewoon. Dat is wat anders.
Hm, nouja. Is ook prima tochquote:Op zondag 22 december 2013 00:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zeker, het was geweldig. Alleen is het toch weer fijn om thuis te zijn met internet en vrienden.
Dacht dat dat altijd een gezeik was dat zo'n gast van de baan dat weer moest doenquote:Op zondag 22 december 2013 00:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, die gaan steeds omlaag ja.
[..]
Zo bij de bowlingbaan aan de zijkant rekjes zodat je bal nooit in de goot kan
die niet hebbenquote:
We leven in 2013.quote:Op zondag 22 december 2013 00:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dacht dat dat altijd een gezeik was dat zo'n gast van de baan dat weer moest doen
Mooi is niet het juiste woord, maar ik vind het wel goed staan.quote:Op zondag 22 december 2013 00:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee maar even serieus, vind je het echt mooi?
quote:
TOTO!!!quote:
mooie beenwarmersquote:
Hij ziet er inderdaad gespierd uit ja.quote:
Okay maar wat voor 1? Zonder shirt? Alleen mijn hoofd met mooi weer? Met mijn vader en kleding aan? Ik heb eigenlijk te weinig foto's. In de zee van veel te ver weg?quote:
Ja china bans bitcoin is truequote:Op zondag 22 december 2013 00:48 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
TOTO!!!
WAT HEB IK NOU GEMIST VERDOMME IK HAD BTC KUNNEN KOPEN VOOR 400 MAAR IK HAD GEEN INTERNET
Dan zijn we het daar tenminste over eens.quote:Op zondag 22 december 2013 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij ziet er inderdaad gespierd uit ja.
Ja, maar ik heb dan ook al tijden niet gebowledquote:
niet die ene in het hotelkamer naakt. die mag niet onlinequote:Op zondag 22 december 2013 00:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Okay maar wat voor 1? Zonder shirt? Alleen mijn hoofd met mooi weer? Met mijn vader en kleding aan? Ik heb eigenlijk te weinig foto's. In de zee van veel te ver weg?
*gebowldquote:Op zondag 22 december 2013 00:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb dan ook al tijden niet gebowled
Plaats maar paar hierquote:Op zondag 22 december 2013 00:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Okay maar wat voor 1? Zonder shirt? Alleen mijn hoofd met mooi weer? Met mijn vader en kleding aan? Ik heb eigenlijk te weinig foto's. In de zee van veel te ver weg?
niet kunnen quotenquote:Op zondag 22 december 2013 00:49 schreef Toto69 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 22 december 2013 00:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
lol
Ik wou hem ook niet hier plaatsen, maar gewoon via dm naar toto ofzo toto is wel betrouwbaar toch, hij paint waarschijnlijk wat ofzo.quote:Op zondag 22 december 2013 00:49 schreef supersof het volgende:
[..]
niet die ene in het hotelkamer naakt. die mag niet online
Is best leuk zo af en toequote:Op zondag 22 december 2013 00:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb dan ook al tijden niet gebowled
Had je geen laptop bij je?quote:Op zondag 22 december 2013 00:50 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja ik zag het op TV in mijn hotelkamer en ik dacht godver nu moet ik kopen
Nog negerinnen geneukt¿quote:Op zondag 22 december 2013 00:50 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja ik zag het op TV in mijn hotelkamer en ik dacht godver nu moet ik kopen
nee niet doenquote:Op zondag 22 december 2013 00:50 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik wou hem ook niet hier plaatsen, maar gewoon via dm naar toto ofzo toto is wel betrouwbaar toch, hij paint waarschijnlijk wat ofzo.
Ik ben betrouwbaar en liefquote:Op zondag 22 december 2013 00:50 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik wou hem ook niet hier plaatsen, maar gewoon via dm naar toto ofzo toto is wel betrouwbaar toch, hij paint waarschijnlijk wat ofzo.
Nee, ik had wel een iPad, en er was nauwelijks internet, alleen heel duur, en dan zou dat nog wel winstgevend zijn enzo, maar ik had mijn pinpas/randomreader toch niet bij me.quote:
gewoon zo'n extender halenquote:Op zondag 22 december 2013 00:51 schreef Spatieloos het volgende:
even dropbox te werk zetten.
Ik wil weer wifi op mijn kamer, nu moet ik telkens naar beneden lopen
Bedankt voor het geniale idee, hoe werkt dat?quote:Op zondag 22 december 2013 00:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
gewoon zo'n extender halen
quote:
merk je niks van in bedquote:
als je hun mond dicht drukt dat er geen hondengejank uit komt niet neequote:
grappig.quote:
Soort van tip in je DM al is het eigenlijk lachwekkend maar ook wel weer leuk.quote:Op zondag 22 december 2013 00:47 schreef 2Happy4U het volgende:
LR heb je nog wat aan te raden qua muziek?
Bedankt dat je de grap even uitlegt.quote:Op zondag 22 december 2013 00:54 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Hij heeft dan ook niemand voor in bed
Sorry!quote:
Gelukkig ben jij de casanova. Hebben we toch nog iemand hierquote:Op zondag 22 december 2013 00:54 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Hij heeft dan ook niemand voor in bed
Het was bedoeld voor de minder intellectuele onder ons.quote:Op zondag 22 december 2013 00:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bedankt dat je de grap even uitlegt.
Het is in principe een apparaat dat een wifisignaal ontvangt en weer verder zend.quote:Op zondag 22 december 2013 00:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Bedankt voor het geniale idee, hoe werkt dat?
Nou nou, niet overdrijven plzquote:Op zondag 22 december 2013 00:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij de casanova. Hebben we toch nog iemand hier
Whapp me gewoonquote:Op zondag 22 december 2013 00:54 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Sorry!
En ehh meeste foto's staan op mijn moeders mobiel dus dat kan nog wel een dag duren.
Ik heb een halvenaaktfoto voor in dm en een halve gezichtsfoto hier.
quote:Op zondag 22 december 2013 00:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Soort van tip in je DM al is het eigenlijk lachwekkend maar ook wel weer leuk.
eindelijkquote:Op zondag 22 december 2013 00:56 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ben eigenlijk wel van plan binnenkort mijn snor te scheren
neeeequote:Op zondag 22 december 2013 00:56 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ben eigenlijk wel van plan binnenkort mijn snor te scheren
Ja, laat hem nog langer voor lul lopenquote:
hjb totoquote:
awhhh, je geeft echt om hemquote:Op zondag 22 december 2013 00:57 schreef supersof het volgende:
[..]
hjb toto
ik probeer het al drie weken
Dat is iets wat hij nou eenmaal graag doet.quote:Op zondag 22 december 2013 00:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, laat hem nog langer voor lul lopen
veel langerquote:Op zondag 22 december 2013 00:57 schreef supersof het volgende:
[..]
hjb toto
ik probeer het al drie weken
quote:
ja ik wist het niet zeker meerquote:
quote:
neequote:Op zondag 22 december 2013 00:11 schreef supersof het volgende:
[..]
Van mij mag het
vraag het hem dan doe ik hem erbij
quote:
...quote:
okquote:Op zondag 22 december 2013 01:00 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Doe eens normaal man geschift mens.
ik doe normaalquote:Op zondag 22 december 2013 01:00 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Doe eens normaal man geschift mens.
Geen zorgen, hij groeit wel weer aan, maar ik wil geen blonde snor! Hij moet donker, dat straalt meer autoriteit uit.quote:Op zondag 22 december 2013 01:00 schreef Toto69 het volgende:
Ryan moet zn snor behouden.
Zonder snor geen ryan!
ik ookquote:
Niet met een stijve wtf?quote:Op zondag 22 december 2013 01:01 schreef Toto69 het volgende:
OMFGspatie dmt me een foto in zn boxer met een stijve
omg
whut...?quote:Op zondag 22 december 2013 01:01 schreef Toto69 het volgende:
omg
quote:Op zondag 22 december 2013 01:01 schreef Toto69 het volgende:
omg
geen stijve tochquote:Op zondag 22 december 2013 01:01 schreef Toto69 het volgende:
omg
Zijn er ook dingen welke jij krijgt toegestuurd die je niet post hier? Los van je facebook tijdlijn dan nogquote:Op zondag 22 december 2013 01:01 schreef Toto69 het volgende:
omg
Heb waarschijnlijk dezelfde foto gezien en als dat een boner is, heeft ie een hele kleine.quote:Op zondag 22 december 2013 01:01 schreef Toto69 het volgende:
omg
dm openbaren?quote:Op zondag 22 december 2013 01:01 schreef Toto69 het volgende:
omg
HAAA GAYYYYYquote:Op zondag 22 december 2013 01:01 schreef Toto69 het volgende:
omg
Moet ik een echte boner pic sturen om te bewijzen dat ie groter is en ik dus een bonerpic naar toto stuurde?quote:Op zondag 22 december 2013 01:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Heb waarschijnlijk dezelfde foto gezien en als dat een boner is, heeft ie een hele kleine.
Zegt meer over jou dan over hem trouwens
naar hem, doe wat je wil. Naar mij, liever neitquote:Op zondag 22 december 2013 01:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Moet ik een echte boner pic sturen om te bewijzen dat ie groter is en ik dus een bonerpic naar toto stuurde?
waaromquote:
doe topic maar op slotquote:
echt?quote:
Ja en bij Kate Upton duidelijk d'r tieten ookal heeft ze een bikini aan, big deal.quote:
okquote:Op zondag 22 december 2013 01:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hij beschrijft het alleen, en anders geef ik hem nu toestemming.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |