quote:
chillquote:Op zondag 22 december 2013 00:37 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Hoe jij in het dagelijks leven bent.
Ik ben veel minder FOK!verslaafd dan je denkt, ik ben veel meer internetverslaafd, dat was lastiger.quote:Op zondag 22 december 2013 00:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat knap dat je het vol hebt gehouden zonder fok.
Ey crackquote:
quote:Op zondag 22 december 2013 00:38 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Chicks wouden die de hele tijd masseren dus kwam er te weinig zonlicht op ofzo.
ohja snap ik welquote:Op zondag 22 december 2013 00:38 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Chicks wouden die de hele tijd masseren dus kwam er te weinig zonlicht op ofzo.
kaapverdiequote:
doe danquote:
Hm. Wel jammer dat je ouders je buiten laten lopen met die afzichtelijke snor.quote:Op zondag 22 december 2013 00:38 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik ben veel minder FOK!verslaafd dan je denkt, ik ben veel meer internetverslaafd, dat was lastiger.
Haha wat een kneus.quote:Op zondag 22 december 2013 00:41 schreef Crack_ het volgende:
Mn vader was dus jarig vandaag en we gingen bowlen. Nouja mijn broer zn motoriek is niet zo prima dus die kreeg van die rekjes.. We deden twee potjes, hij heeft er ééntje gewonnen en de vriend van mn zus een. Maar hij denkt dus serieus dat ie heeft gewonnen en de beste was![]()
. Best raar, dat soort dingen blijf ik me dan over verbazen
.
ELKE BEURT STRIKE GOOIEN WOLLAH IK BEN BESTEquote:Op zondag 22 december 2013 00:41 schreef Crack_ het volgende:
Mn vader was dus jarig vandaag en we gingen bowlen. Nouja mijn broer zn motoriek is niet zo prima dus die kreeg van die rekjes.. We deden twee potjes, hij heeft er ééntje gewonnen en de vriend van mn zus een. Maar hij denkt dus serieus dat ie heeft gewonnen en de beste was![]()
. Best raar, dat soort dingen blijf ik me dan over verbazen
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |