quote:Op zondag 22 december 2013 00:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Ik ben ook enigszins allergisch voor straattaal.
Ik vraag mij af. Hoe opereer jij in het leven?quote:Op zondag 22 december 2013 00:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
heel soms, maar dan ironisch.
Wellicht omdat enkel debielen in mijn omgeving het gebruikte/gebruiken. Om diezelfde reden ook nooit voor Feyenoord geworden.quote:
Niet, ben geen chirurgquote:Op zondag 22 december 2013 00:33 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik vraag mij af. Hoe opereer jij in het leven?
Wollah is Marokkaans, Wallah Arabisch.quote:Op zondag 22 december 2013 00:33 schreef supersof het volgende:
[..]wollah kan ik wel waarderen
omgekeerd is het hallow
Verloedering van het Nederlandsquote:
Gebruik lopen als ezelsbruggetje.quote:Op zondag 22 december 2013 00:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
toch een kuttaal ik maak altijd d en t fouten
Wat je met straattaal tracht op te vangen door de woorden te vermijden. Taalverloedering dus.quote:Op zondag 22 december 2013 00:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
toch een kuttaal ik maak altijd d en t fouten
ben je bruin?quote:Op zondag 22 december 2013 00:36 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Yay Sof maakt me gelukkig met goed ontvangst![]()
![]()
ik snap dan ook niet waar je precies op doeltquote:Op zondag 22 december 2013 00:35 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik geef deze woordgrap een 3/10
Matig matig.
Hoe jij in het dagelijks leven bent.quote:Op zondag 22 december 2013 00:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik snap dan ook niet waar je precies op doelt
je snor is blond?quote:Op zondag 22 december 2013 00:37 schreef Spatieloos het volgende:
Hele dag vliegen en wachten is saai maar ik ben weer thuis en bruin en blond.
Wat knap dat je het vol hebt gehouden zonder fok.quote:Op zondag 22 december 2013 00:37 schreef Spatieloos het volgende:
Hele dag vliegen en wachten is saai maar ik ben weer thuis en bruin en blond.
hoezo niet je kont?quote:Op zondag 22 december 2013 00:37 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, behalve mijn handen, bovenbenen, ellebogen en kont.
quote:
chillquote:Op zondag 22 december 2013 00:37 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Hoe jij in het dagelijks leven bent.
Ik ben veel minder FOK!verslaafd dan je denkt, ik ben veel meer internetverslaafd, dat was lastiger.quote:Op zondag 22 december 2013 00:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat knap dat je het vol hebt gehouden zonder fok.
Ey crackquote:
quote:Op zondag 22 december 2013 00:38 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Chicks wouden die de hele tijd masseren dus kwam er te weinig zonlicht op ofzo.
ohja snap ik welquote:Op zondag 22 december 2013 00:38 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Chicks wouden die de hele tijd masseren dus kwam er te weinig zonlicht op ofzo.
kaapverdiequote:
doe danquote:
Hm. Wel jammer dat je ouders je buiten laten lopen met die afzichtelijke snor.quote:Op zondag 22 december 2013 00:38 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik ben veel minder FOK!verslaafd dan je denkt, ik ben veel meer internetverslaafd, dat was lastiger.
Haha wat een kneus.quote:Op zondag 22 december 2013 00:41 schreef Crack_ het volgende:
Mn vader was dus jarig vandaag en we gingen bowlen. Nouja mijn broer zn motoriek is niet zo prima dus die kreeg van die rekjes.. We deden twee potjes, hij heeft er ééntje gewonnen en de vriend van mn zus een. Maar hij denkt dus serieus dat ie heeft gewonnen en de beste was![]()
. Best raar, dat soort dingen blijf ik me dan over verbazen
.
ELKE BEURT STRIKE GOOIEN WOLLAH IK BEN BESTEquote:Op zondag 22 december 2013 00:41 schreef Crack_ het volgende:
Mn vader was dus jarig vandaag en we gingen bowlen. Nouja mijn broer zn motoriek is niet zo prima dus die kreeg van die rekjes.. We deden twee potjes, hij heeft er ééntje gewonnen en de vriend van mn zus een. Maar hij denkt dus serieus dat ie heeft gewonnen en de beste was![]()
. Best raar, dat soort dingen blijf ik me dan over verbazen
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |