quote:Op zondag 22 december 2013 00:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Ik ben ook enigszins allergisch voor straattaal.
Ik vraag mij af. Hoe opereer jij in het leven?quote:Op zondag 22 december 2013 00:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
heel soms, maar dan ironisch.
Wellicht omdat enkel debielen in mijn omgeving het gebruikte/gebruiken. Om diezelfde reden ook nooit voor Feyenoord geworden.quote:
Niet, ben geen chirurgquote:Op zondag 22 december 2013 00:33 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik vraag mij af. Hoe opereer jij in het leven?
Wollah is Marokkaans, Wallah Arabisch.quote:Op zondag 22 december 2013 00:33 schreef supersof het volgende:
[..]wollah kan ik wel waarderen
omgekeerd is het hallow
Verloedering van het Nederlandsquote:
Gebruik lopen als ezelsbruggetje.quote:Op zondag 22 december 2013 00:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
toch een kuttaal ik maak altijd d en t fouten
Wat je met straattaal tracht op te vangen door de woorden te vermijden. Taalverloedering dus.quote:Op zondag 22 december 2013 00:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
toch een kuttaal ik maak altijd d en t fouten
ben je bruin?quote:Op zondag 22 december 2013 00:36 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Yay Sof maakt me gelukkig met goed ontvangst![]()
![]()
ik snap dan ook niet waar je precies op doeltquote:Op zondag 22 december 2013 00:35 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik geef deze woordgrap een 3/10
Matig matig.
Hoe jij in het dagelijks leven bent.quote:Op zondag 22 december 2013 00:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik snap dan ook niet waar je precies op doelt
je snor is blond?quote:Op zondag 22 december 2013 00:37 schreef Spatieloos het volgende:
Hele dag vliegen en wachten is saai maar ik ben weer thuis en bruin en blond.
Wat knap dat je het vol hebt gehouden zonder fok.quote:Op zondag 22 december 2013 00:37 schreef Spatieloos het volgende:
Hele dag vliegen en wachten is saai maar ik ben weer thuis en bruin en blond.
hoezo niet je kont?quote:Op zondag 22 december 2013 00:37 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, behalve mijn handen, bovenbenen, ellebogen en kont.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |