Goede vraag.quote:Op zondag 22 december 2013 00:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee maar even serieus, vind je het echt mooi?
Goed opgemerkt.quote:Op zondag 22 december 2013 00:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee Crack negeert jou gewoon. Dat is wat anders.
Volgens mij begrijp jij mij gewoon verkeerdquote:Op zondag 22 december 2013 00:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee Crack negeert jou gewoon. Dat is wat anders.
Hm, nouja. Is ook prima tochquote:Op zondag 22 december 2013 00:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zeker, het was geweldig. Alleen is het toch weer fijn om thuis te zijn met internet en vrienden.
Dacht dat dat altijd een gezeik was dat zo'n gast van de baan dat weer moest doenquote:Op zondag 22 december 2013 00:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, die gaan steeds omlaag ja.
[..]
Zo bij de bowlingbaan aan de zijkant rekjes zodat je bal nooit in de goot kan
die niet hebbenquote:
We leven in 2013.quote:Op zondag 22 december 2013 00:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dacht dat dat altijd een gezeik was dat zo'n gast van de baan dat weer moest doen
Mooi is niet het juiste woord, maar ik vind het wel goed staan.quote:Op zondag 22 december 2013 00:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee maar even serieus, vind je het echt mooi?
quote:
TOTO!!!quote:
mooie beenwarmersquote:
Hij ziet er inderdaad gespierd uit ja.quote:
Okay maar wat voor 1? Zonder shirt? Alleen mijn hoofd met mooi weer? Met mijn vader en kleding aan? Ik heb eigenlijk te weinig foto's. In de zee van veel te ver weg?quote:
Ja china bans bitcoin is truequote:Op zondag 22 december 2013 00:48 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
TOTO!!!
WAT HEB IK NOU GEMIST VERDOMME IK HAD BTC KUNNEN KOPEN VOOR 400 MAAR IK HAD GEEN INTERNET
Dan zijn we het daar tenminste over eens.quote:Op zondag 22 december 2013 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij ziet er inderdaad gespierd uit ja.
Ja, maar ik heb dan ook al tijden niet gebowledquote:
niet die ene in het hotelkamer naakt. die mag niet onlinequote:Op zondag 22 december 2013 00:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Okay maar wat voor 1? Zonder shirt? Alleen mijn hoofd met mooi weer? Met mijn vader en kleding aan? Ik heb eigenlijk te weinig foto's. In de zee van veel te ver weg?
*gebowldquote:Op zondag 22 december 2013 00:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb dan ook al tijden niet gebowled
Plaats maar paar hierquote:Op zondag 22 december 2013 00:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Okay maar wat voor 1? Zonder shirt? Alleen mijn hoofd met mooi weer? Met mijn vader en kleding aan? Ik heb eigenlijk te weinig foto's. In de zee van veel te ver weg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |