moeten we nog bespreken tochhhhquote:
I'm not justin bieber bitch?!!!quote:Op zondag 22 december 2013 00:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Happy, wat vind jij van Gunther zijn nieuwe nummer. Ik had meer van zijn comeback verwacht
oh nu opeens hatenquote:
Ik kan nog niet eens 1 HP films afkijkenquote:
je bent zelf weinig actie met weinig kutquote:Op zondag 22 december 2013 00:09 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik kan nog niet eens 1 HP films afkijken
Veeeeeel te weinig actie, gebeurt geen kut in de hele film.
Hermliens kut had ik inderdaad wel wat vaker voorbij willen zien komen.quote:Op zondag 22 december 2013 00:09 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik kan nog niet eens 1 HP films afkijken
Veeeeeel te weinig actie, gebeurt geen kut in de hele film.
Sterker nog. Hij heeft helemaal geen kutquote:Op zondag 22 december 2013 00:10 schreef supersof het volgende:
[..]
je bent zelf weinig actie met weinig kut
Yep. Jammer dat weer een held is gevallen.quote:Op zondag 22 december 2013 00:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De dagen van Ding Dong en Teeny weeny string bikini zijn wel voorbij, snor of niet.
REPEATquote:Op zondag 22 december 2013 00:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sterker nog. Hij heeft helemaal geen kut
weet niet hoorquote:Op zondag 22 december 2013 00:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sterker nog. Hij heeft helemaal geen kut
Van mij mag hetquote:
lmi vuile hoerquote:
Ja is goed. Maar hij heeft nu feestje.quote:Op zondag 22 december 2013 00:11 schreef supersof het volgende:
[..]
Van mij mag het
vraag het hem dan doe ik hem erbij
BURRNNNNNNquote:Op zondag 22 december 2013 00:10 schreef supersof het volgende:
[..]
je bent zelf weinig actie met weinig kut
oke ik zie je verzoekje wel verschijnenquote:Op zondag 22 december 2013 00:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja is goed. Maar hij heeft nu feestje.
Okequote:Op zondag 22 december 2013 00:12 schreef supersof het volgende:
[..]
oke ik zie je verzoekje wel verschijnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |