niet kunnen quotenquote:Op zondag 22 december 2013 00:49 schreef Toto69 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 22 december 2013 00:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
lol
Ik wou hem ook niet hier plaatsen, maar gewoon via dm naar toto ofzo toto is wel betrouwbaar toch, hij paint waarschijnlijk wat ofzo.quote:Op zondag 22 december 2013 00:49 schreef supersof het volgende:
[..]
niet die ene in het hotelkamer naakt. die mag niet online
Is best leuk zo af en toequote:Op zondag 22 december 2013 00:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb dan ook al tijden niet gebowled
Had je geen laptop bij je?quote:Op zondag 22 december 2013 00:50 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja ik zag het op TV in mijn hotelkamer en ik dacht godver nu moet ik kopen
Nog negerinnen geneukt¿quote:Op zondag 22 december 2013 00:50 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja ik zag het op TV in mijn hotelkamer en ik dacht godver nu moet ik kopen
nee niet doenquote:Op zondag 22 december 2013 00:50 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik wou hem ook niet hier plaatsen, maar gewoon via dm naar toto ofzo toto is wel betrouwbaar toch, hij paint waarschijnlijk wat ofzo.
Ik ben betrouwbaar en liefquote:Op zondag 22 december 2013 00:50 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik wou hem ook niet hier plaatsen, maar gewoon via dm naar toto ofzo toto is wel betrouwbaar toch, hij paint waarschijnlijk wat ofzo.
Nee, ik had wel een iPad, en er was nauwelijks internet, alleen heel duur, en dan zou dat nog wel winstgevend zijn enzo, maar ik had mijn pinpas/randomreader toch niet bij me.quote:
gewoon zo'n extender halenquote:Op zondag 22 december 2013 00:51 schreef Spatieloos het volgende:
even dropbox te werk zetten.
Ik wil weer wifi op mijn kamer, nu moet ik telkens naar beneden lopen
Bedankt voor het geniale idee, hoe werkt dat?quote:Op zondag 22 december 2013 00:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
gewoon zo'n extender halen
quote:
merk je niks van in bedquote:
als je hun mond dicht drukt dat er geen hondengejank uit komt niet neequote:
grappig.quote:
Soort van tip in je DM al is het eigenlijk lachwekkend maar ook wel weer leuk.quote:Op zondag 22 december 2013 00:47 schreef 2Happy4U het volgende:
LR heb je nog wat aan te raden qua muziek?
Bedankt dat je de grap even uitlegt.quote:Op zondag 22 december 2013 00:54 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Hij heeft dan ook niemand voor in bed
Sorry!quote:
Gelukkig ben jij de casanova. Hebben we toch nog iemand hierquote:Op zondag 22 december 2013 00:54 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Hij heeft dan ook niemand voor in bed
Het was bedoeld voor de minder intellectuele onder ons.quote:Op zondag 22 december 2013 00:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bedankt dat je de grap even uitlegt.
Het is in principe een apparaat dat een wifisignaal ontvangt en weer verder zend.quote:Op zondag 22 december 2013 00:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Bedankt voor het geniale idee, hoe werkt dat?
Nou nou, niet overdrijven plzquote:Op zondag 22 december 2013 00:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij de casanova. Hebben we toch nog iemand hier
Whapp me gewoonquote:Op zondag 22 december 2013 00:54 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Sorry!
En ehh meeste foto's staan op mijn moeders mobiel dus dat kan nog wel een dag duren.
Ik heb een halvenaaktfoto voor in dm en een halve gezichtsfoto hier.
quote:Op zondag 22 december 2013 00:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Soort van tip in je DM al is het eigenlijk lachwekkend maar ook wel weer leuk.
eindelijkquote:Op zondag 22 december 2013 00:56 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ben eigenlijk wel van plan binnenkort mijn snor te scheren
neeeequote:Op zondag 22 december 2013 00:56 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ben eigenlijk wel van plan binnenkort mijn snor te scheren
Ja, laat hem nog langer voor lul lopenquote:
hjb totoquote:
awhhh, je geeft echt om hemquote:Op zondag 22 december 2013 00:57 schreef supersof het volgende:
[..]
hjb toto
ik probeer het al drie weken
Dat is iets wat hij nou eenmaal graag doet.quote:Op zondag 22 december 2013 00:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, laat hem nog langer voor lul lopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |