grappig.quote:
Soort van tip in je DM al is het eigenlijk lachwekkend maar ook wel weer leuk.quote:Op zondag 22 december 2013 00:47 schreef 2Happy4U het volgende:
LR heb je nog wat aan te raden qua muziek?
Bedankt dat je de grap even uitlegt.quote:Op zondag 22 december 2013 00:54 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Hij heeft dan ook niemand voor in bed
Sorry!quote:
Gelukkig ben jij de casanova. Hebben we toch nog iemand hierquote:Op zondag 22 december 2013 00:54 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Hij heeft dan ook niemand voor in bed
Het was bedoeld voor de minder intellectuele onder ons.quote:Op zondag 22 december 2013 00:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bedankt dat je de grap even uitlegt.
Het is in principe een apparaat dat een wifisignaal ontvangt en weer verder zend.quote:Op zondag 22 december 2013 00:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Bedankt voor het geniale idee, hoe werkt dat?
Nou nou, niet overdrijven plzquote:Op zondag 22 december 2013 00:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij de casanova. Hebben we toch nog iemand hier
Whapp me gewoonquote:Op zondag 22 december 2013 00:54 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Sorry!
En ehh meeste foto's staan op mijn moeders mobiel dus dat kan nog wel een dag duren.
Ik heb een halvenaaktfoto voor in dm en een halve gezichtsfoto hier.
quote:Op zondag 22 december 2013 00:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Soort van tip in je DM al is het eigenlijk lachwekkend maar ook wel weer leuk.
eindelijkquote:Op zondag 22 december 2013 00:56 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ben eigenlijk wel van plan binnenkort mijn snor te scheren
neeeequote:Op zondag 22 december 2013 00:56 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ben eigenlijk wel van plan binnenkort mijn snor te scheren
Ja, laat hem nog langer voor lul lopenquote:
hjb totoquote:
awhhh, je geeft echt om hemquote:Op zondag 22 december 2013 00:57 schreef supersof het volgende:
[..]
hjb toto
ik probeer het al drie weken
Dat is iets wat hij nou eenmaal graag doet.quote:Op zondag 22 december 2013 00:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, laat hem nog langer voor lul lopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |