veel langerquote:Op zondag 22 december 2013 00:57 schreef supersof het volgende:
[..]
hjb toto
ik probeer het al drie weken
quote:
ja ik wist het niet zeker meerquote:
quote:
neequote:Op zondag 22 december 2013 00:11 schreef supersof het volgende:
[..]
Van mij mag het
vraag het hem dan doe ik hem erbij
quote:
...quote:
okquote:Op zondag 22 december 2013 01:00 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Doe eens normaal man geschift mens.
ik doe normaalquote:Op zondag 22 december 2013 01:00 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Doe eens normaal man geschift mens.
Geen zorgen, hij groeit wel weer aan, maar ik wil geen blonde snor! Hij moet donker, dat straalt meer autoriteit uit.quote:Op zondag 22 december 2013 01:00 schreef Toto69 het volgende:
Ryan moet zn snor behouden.
Zonder snor geen ryan!
ik ookquote:
Niet met een stijve wtf?quote:Op zondag 22 december 2013 01:01 schreef Toto69 het volgende:
OMFGspatie dmt me een foto in zn boxer met een stijve
omg
whut...?quote:Op zondag 22 december 2013 01:01 schreef Toto69 het volgende:
omg
quote:Op zondag 22 december 2013 01:01 schreef Toto69 het volgende:
omg
geen stijve tochquote:Op zondag 22 december 2013 01:01 schreef Toto69 het volgende:
omg
Zijn er ook dingen welke jij krijgt toegestuurd die je niet post hier? Los van je facebook tijdlijn dan nogquote:Op zondag 22 december 2013 01:01 schreef Toto69 het volgende:
omg
Heb waarschijnlijk dezelfde foto gezien en als dat een boner is, heeft ie een hele kleine.quote:Op zondag 22 december 2013 01:01 schreef Toto69 het volgende:
omg
dm openbaren?quote:Op zondag 22 december 2013 01:01 schreef Toto69 het volgende:
omg
HAAA GAYYYYYquote:Op zondag 22 december 2013 01:01 schreef Toto69 het volgende:
omg
Moet ik een echte boner pic sturen om te bewijzen dat ie groter is en ik dus een bonerpic naar toto stuurde?quote:Op zondag 22 december 2013 01:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Heb waarschijnlijk dezelfde foto gezien en als dat een boner is, heeft ie een hele kleine.
Zegt meer over jou dan over hem trouwens
naar hem, doe wat je wil. Naar mij, liever neitquote:Op zondag 22 december 2013 01:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Moet ik een echte boner pic sturen om te bewijzen dat ie groter is en ik dus een bonerpic naar toto stuurde?
waaromquote:
doe topic maar op slotquote:
echt?quote:
Ja en bij Kate Upton duidelijk d'r tieten ookal heeft ze een bikini aan, big deal.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |