Ik kon 't niet laten.quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je dit soort parels kunt produceren hóef je je ook niet in te houden Max
Si?quote:
past zeker in m'n straatjequote:Op vrijdag 20 december 2013 19:19 schreef Moody het volgende:
Ah ranja, nu je hier toch bent. Wat vind je van Kiddo? Past wel in je straatje denk ik.
Steengoed album kom ik net achter. Ik friemel 'm nog wel ergens in mijn lijstje.
Ah ja, dat komt overeen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:44 schreef ranja het volgende:
[..]
past zeker in m'n straatjezal eens verder zoeken.
eerste nummer deed me qua stijl wat denken aan Soko maar dan met gitaarsolo
volgens amazon en spotify is het trouwens een 2012 albumquote:Op vrijdag 20 december 2013 19:19 schreef Moody het volgende:
Ah ranja, nu je hier toch bent. Wat vind je van Kiddo? Past wel in je straatje denk ik.
Steengoed album kom ik net achter. Ik friemel 'm nog wel ergens in mijn lijstje.
De lijst van Norrage vond ik ook een tikkie saai, op hier en daar een pareltje na. Ik heb al z'n nummers beluisterd vandaag.quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
Moody, wat heb jij een paar saaie platen in je eindlijst staanEn die nummer 1 is ook niet zo fantastisch
een onvervalste tangoquote:Op vrijdag 20 december 2013 19:49 schreef Moody het volgende:
[..]
Ah ja, dat komt overeen.
Kiddo heeft ook soms dezelfde "reggae" in de stem als Selah Sue.
Mocht je het album niet kunnen vinden, dan hoor ik het wel
Wel knap dat je daar nu al achter komt. Heb je de platen al meerdere luisterbeurtjes gegeven?quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
Moody, wat heb jij een paar saaie platen in je eindlijst staanEn die nummer 1 is ook niet zo fantastisch
Ja, die plaat is een dissonant op het album, weet nog niet wat ik er van moet vinden.quote:
Oh zo bedoelde ik het niet, vind 'm echt wel gaafquote:Op vrijdag 20 december 2013 20:57 schreef Moody het volgende:
Ja, die plaat is een dissonant op het album, weet nog niet wat ik er van moet vinden.
quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lhasa_de_Selaquote:Haar derde album Lhasa, die uitkwam in april 2009, is geheel Engelstalig. De Europese tour gepland voor oktober/november 2009 werd wegens gezondheidsredenen geannuleerd.[bron?]
Op 1 januari 2010 overleed Lhasa 21 maanden na de diagnose borstkanker aan de gevolgen van deze ziekte. Ze is 37 jaar geworden.
En nog eentje voor jouquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |