quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:58 schreef Etsu het volgende:
Ik ga werken.
Doe lief voor elkaar.
adoreer cachet.
Rond 17:00 kom ik kijken of jullie lief zijn geweest en cachet hebben geadoreerd
Groetjes
Omdat je soms realistisch moet zijn met je kansenquote:
dudeeeequote:Op vrijdag 20 december 2013 15:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Omdat je soms realistisch moet zijn met je kansen
letterlijk zo te zien...quote:Op vrijdag 20 december 2013 15:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
dit hele ziek zijn hangt me de keel uit
Ergerlijk is dat ja. Snap ook nooit zo waarom buschauffeurs dan niet langzamer rijden, dat stilstaan geen optie is begrijp ik dan wel weer.quote:Op vrijdag 20 december 2013 15:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Hij was drie minuten te vroeg dus had hem niet verwachtzon schijnt nog
Ja idd, regelmatig aan de spaaiquote:Op vrijdag 20 december 2013 15:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
letterlijk zo te zien...
beterschap dan
Stilstaan doen ze hier wel hoor als ze voor op schema rijden.quote:Op vrijdag 20 december 2013 15:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ergerlijk is dat ja. Snap ook nooit zo waarom buschauffeurs dan niet langzamer rijden, dat stilstaan geen optie is begrijp ik dan wel weer.
Maar positief blijven, zon.
Ook buiten grote stopplaatsen om?quote:Op vrijdag 20 december 2013 15:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Stilstaan doen ze hier wel hoor als ze voor op schema rijden.
kan wel wat lekkerders bedenkenquote:
moet ik daar van kotsen?quote:Op vrijdag 20 december 2013 15:16 schreef Toto69 het volgende:
o
m
f
g
google afbeeldingen en dan "milf guys" intypen![]()
dude doe het één keerequote:Op vrijdag 20 december 2013 15:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
moet ik daar van kotsen?
dat is naaierigquote:Op vrijdag 20 december 2013 15:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ook buiten grote stopplaatsen om?
Tijdens mijn stage in het Westland was dat echt rampzalig. Enkel in Naaldwijk stonden de bussen stil en anders reden ze gewoon hard door, of je nou kwam aanrennen of niet.
soms blijven ze bij ons wel even stilstaan.quote:Op vrijdag 20 december 2013 15:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ergerlijk is dat ja. Snap ook nooit zo waarom buschauffeurs dan niet langzamer rijden, dat stilstaan geen optie is begrijp ik dan wel weer.
Maar positief blijven, zon.
Tja... stilstaan blokkeert de weg daar ook wel echt. Al geloof ik dat de hokjes momenteel ook wel worden aangepast maar tijden mijn stage bij de Gemeente Westland nog niet.quote:Op vrijdag 20 december 2013 15:20 schreef Adames het volgende:
[..]
dat is naaierig![]()
hier doen ze het wel trouwens
elke bushalte heeft toch zo'n haven waar je in kan staan?quote:Op vrijdag 20 december 2013 15:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tja... stilstaan blokkeert de weg daar ook wel echt. Al geloof ik dat de hokjes momenteel ook wel worden aangepast maar tijden mijn stage bij de Gemeente Westland nog niet.
ook in limburg is het ov kutquote:Op vrijdag 20 december 2013 15:33 schreef Adames het volgende:
of is dat alleen in Limburg dat de bussen nooit te vroeg vertrekken, het uitzicht veel mooier is, de mensen aardiger en het weer altijd net wat beter.
Misschien moeten ze het in het vervolg klein-bulgarije noemen.
ohw, was het een groep, ik dacht gewoon dat het een terechte constatering was dat limburg het mooiste stukje nederland isquote:
In het weeeeeeeeeslâaan niet toentertijd in ieder geval.quote:Op vrijdag 20 december 2013 15:32 schreef Adames het volgende:
[..]
elke bushalte heeft toch zo'n haven waar je in kan staan?
quote:Op vrijdag 20 december 2013 15:33 schreef Adames het volgende:
of is dat alleen in Limburg dat de bussen nooit te vroeg vertrekken, het uitzicht veel mooier is, de mensen aardiger en het weer altijd net wat beter.
Misschien moeten ze het in het vervolg klein-bulgarije noemen.
Op de haatlijst ermee.quote:Op vrijdag 20 december 2013 15:23 schreef supersof het volgende:
[..]
soms blijven ze bij ons wel even stilstaan.
Dese vrouw reed kei hard voorbij en keek super boos ;s echt flauw
Het erge is dat de bustijden bij benadering is en dat ze twee of drie minuten daar vanaf mogen wijken. Dus gewoon drie minuten te vroeg weg kunnen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 15:23 schreef supersof het volgende:
[..]
soms blijven ze bij ons wel even stilstaan.
Dese vrouw reed kei hard voorbij en keek super boos ;s echt flauw
zit ook nog wel een verschil in stadsbus en streekbus.quote:Op vrijdag 20 december 2013 15:39 schreef Muto het volgende:
[..]
Het erge is dat de bustijden bij benadering is en dat ze twee of drie minuten daar vanaf mogen wijken. Dus gewoon drie minuten te vroeg weg kunnen.
dat heb ik nog nooit gehoordquote:Op vrijdag 20 december 2013 15:39 schreef Muto het volgende:
[..]
Het erge is dat de bustijden bij benadering is en dat ze twee of drie minuten daar vanaf mogen wijken. Dus gewoon drie minuten te vroeg weg kunnen.
ok, is ook zoquote:Op vrijdag 20 december 2013 15:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ohw, was het een groep, ik dacht gewoon dat het een terechte constatering was dat limburg het mooiste stukje nederland is
Klopt.quote:Op vrijdag 20 december 2013 15:40 schreef Adames het volgende:
[..]
zit ook nog wel een verschil in stadsbus en streekbus.
's avonds vertrekken hier de streekbussen vaak rustig een kwartier te laat zodat ze redelijk aan het einde van de rit weer mooi op tijd zijn. beter dan om de 3 halte's weer een minuut wachten
Dat is wel handig danquote:Op vrijdag 20 december 2013 15:43 schreef Muto het volgende:
[..]
Klopt.
Maar tegenwoordig kijk ik eerst op de app of mijn bus vertraagd is. Zodra hij eenmaal bij een bepaalde halte is, pak ik mijn spullen en loop ik naar de halte. Zo hoef ik nooit te wachten.
ik wil ook zo'n appquote:Op vrijdag 20 december 2013 15:43 schreef Muto het volgende:
[..]
Klopt.
Maar tegenwoordig kijk ik eerst op de app of mijn bus vertraagd is. Zodra hij eenmaal bij een bepaalde halte is, pak ik mijn spullen en loop ik naar de halte. Zo hoef ik nooit te wachten.
Voor android heet hij OVBeta dacht ik. Moet je kijken of jouw vervoerder daarop aangesloten is.quote:
Ah. helaas zijn Adames en ik outdated Windows Phone gangers. Gelukkig hoef ik toch zelden tot nooit met de bus meer.quote:Op vrijdag 20 december 2013 15:45 schreef Muto het volgende:
[..]
Voor android heet hij OVBeta dacht ik. Moet je kijken of jouw vervoerder daarop aangesloten is.
Ook op www.ovradar.nl kun je zien waar jouw bus rijdt. Als jouw vervoerder daar op aangesloten is.
De kerstman doet afbreuk aan de geboorte van Jezusquote:Op vrijdag 20 december 2013 15:46 schreef supersof het volgende:
Wtf staat er een kerstman op een poster in een bushokje en er staat bij: I believe in you. Hoe ironisch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 december 2013 15:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah. helaas zijn Adames en ik outdated Windows Phone gangers. Gelukkig hoef ik toch zelden tot nooit met de bus meer.
[..]
De kerstman doet afbreuk aan de geboorte van Jezus
If you love Jesus Christ & are 100% proud of it copy this and make it your signature!Ik heb niks met geloof, sorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
quote:Op vrijdag 20 december 2013 15:53 schreef Littlerabbit het volgende:
If you love Jesus Christ & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
toen sof klaar was, was er geen chocolade meer..quote:
quote:
Nee? Ik ook niet bij nader inzien. Al ga ik nog wel elk jaar met kerst. Meegaan met dat uurtje 'afzien' wordt toch wel erg gewaardeerd door sommige.quote:
Ik was daar niet heen he. Mijn broertje ging daar heenquote:
VERANDER DANquote:Op vrijdag 20 december 2013 16:11 schreef 2Happy4U het volgende:
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
oke, ik steun je in dezequote:
Geen angst, enkel liefde nu.quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:12 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hij is bang voor je en nu heeft 'ie het gedaan.
Mijn ouders zijn wel gelovig opgevoed, maar ik en mijn broertjes niet. We zijn ook niet gedoopt enzoquote:Op vrijdag 20 december 2013 16:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Nee? Ik ook niet bij nader inzien. Al ga ik nog wel elk jaar met kerst. Meegaan met dat uurtje 'afzien' wordt toch wel erg gewaardeerd door sommige.
ik welquote:Op vrijdag 20 december 2013 16:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn wel gelovig opgevoed, maar ik en mijn broertjes niet. We zijn ook niet gedoopt enzoDus ik hoef ook niet naar de kerk
Ik ben infiltrant.quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rustig he. Je verraad je vikingen bloed wel heel erg nu.
moeilijk?quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:14 schreef supersof het volgende:
Ik vind noodles eten nog steeds moeilijk
Mijn ouders gaan nog altijd naar de kerk, maar nemen het ook niet zo strikt gelukkig. Maar dat ene uurtje ach...quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn wel gelovig opgevoed, maar ik en mijn broertjes niet. We zijn ook niet gedoopt enzoDus ik hoef ook niet naar de kerk
Elke zondag?quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn ouders gaan nog altijd naar de kerk, maar nemen het ook niet zo strikt gelukkig. Maar dat ene uurtje ach...
En zonder het dopen had ik mijn doopnaam Peter nooit kunnen ontvangen, wie wil dat nou niet.
Ik wilde net mijn sig aanpassen. Maar stel het wel uit.quote:
Nee ben je gek. Enkel met kerst. Het idee om elke zondag om 9:00 op te moeten staan doet gewoon al pijn.quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:16 schreef supersof het volgende:
[..]
Elke zondag?
Ik heb wel een tweede naam gekregen![]()
Goede muziek wel.quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee ben je gek. Enkel met kerst. Het idee om elke zondag om 9:00 op te moeten staan doet gewoon al pijn.
Al ben ik niet zo antigeloof als mijn muziekvoorkeur af en toe doet vermoeden. Maar dat is weer een hele andere discussie
Lijkt me echt niksquote:Op vrijdag 20 december 2013 16:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee ben je gek. Enkel met kerst. Het idee om elke zondag om 9:00 op te moeten staan doet gewoon al pijn.
Al ben ik niet zo antigeloof als mijn muziekvoorkeur af en toe doet vermoeden. Maar dat is weer een hele andere discussie
Dat heet luiheid.quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:23 schreef supersof het volgende:
[..]
Lijkt me echt niksgewoon lekker tot twaalf uur in bed liggen
Laat mij maar lekker lui zijn dan. Al trek ik de grens wel bij 12:00 anders voelt het echt of je je dag hebt verpest.quote:
Laat me lekker.quote:
Mijn ritme was een tijd lang ook pas 13-1400 uit bed hoor, daar niet van. ALleen toen sliep ik ook pas 5 uur.quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laat mij maar lekker lui zijn dan. Al trek ik de grens wel bij 12:00 anders voelt het echt of je je dag hebt verpest.
krekquote:
okequote:Op vrijdag 20 december 2013 16:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik geef voor de rest ook geen commentaar.
Hallo.quote:
Jaja. Het is dat je zo'n mooie woonboot hebt.quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik geef voor de rest ook geen commentaar.
quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Jaja. Het is dat je zo'n mooie woonboot hebt.
Ik had vandaag trouwens een Smoofie moment toen ik langs een foto van mijn hond kwam
Te koop bij de AH of eigenmerk AH?quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:31 schreef supersof het volgende:
Ik ga na mijn werk mijn kerstpakket samenstellenEten van de AH voor 15 euro
Koop Icetea. Dan kom ik langs.quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:31 schreef supersof het volgende:
AHquote:Op vrijdag 20 december 2013 16:31 schreef supersof het volgende:
Gewoon alles wat in de AH te koop isquote:Op vrijdag 20 december 2013 16:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Te koop bij de AH of eigenmerk AH?
Ik zou gewoon een kerststol van de Lidl eisen
Lekker poetsen met de kerst, ja toch?quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:32 schreef Muto het volgende:
[..]
Koop Icetea. Dan kom ik langs.
Ik moet ook mijn kerstpakket nog uitkiezen. Kan kiezen uit heel veel huishoudelijke producten enzo.
De winkel is leukquote:
Neuh, ik dacht meer aan koekjes, chocolade, snoep en chipsquote:Op vrijdag 20 december 2013 16:32 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik moet ook mijn kerstpakket nog uitkiezen. Kan kiezen uit heel veel huishoudelijke producten enzo.
Niet erg persoonlijk maar leuk meegenomen. Een kaasplankje krijgen is ook niet allesquote:Op vrijdag 20 december 2013 16:34 schreef supersof het volgende:
[..]
Gewoon alles wat in de AH te koop is
Dan moet je betalen bij de kassa en met de bon en de kaart naar de balie gaan en dan krijg je contant 15 euro terug
Kreeg je geeneens de mogelijkheid om de waarde van het pakket aan een goed doel te geven?quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:32 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik denk dat ik voor een tosti-ijzer/broodroostertje ga.quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Lekker poetsen met de kerst, ja toch?
dan kom ik ook.quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Neuh, ik dacht meer aan koekjes, chocolade, snoep en chips
nee kan niet jij gaat naar spanjequote:
Vind het wel leukquote:Op vrijdag 20 december 2013 16:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet erg persoonlijk maar leuk meegenomen. Een kaasplankje krijgen is ook niet alles
[..]
Kreeg je geeneens de mogelijkheid om de waarde van het pakket aan een goed doel te geven?
Ja. Of zo'n cadeaukaart van Bol, Wehkamp etc. Maar mijn baas heeft besloten dat we de waarde niet mogen weten. Dus pas na het kiezen van die kaart weet je hoeveel het waard is.quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet erg persoonlijk maar leuk meegenomen. Een kaasplankje krijgen is ook niet alles
[..]
Kreeg je geeneens de mogelijkheid om de waarde van het pakket aan een goed doel te geven?
Zondag pas.quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:40 schreef supersof het volgende:
[..]
nee kan niet jij gaat naar spanje
Totally worth it.quote:
Owja, een momentje. Eens kijken waar die staat.quote:
Die zie je snel over het hoofd ja.quote:
Werk er al ruim 3,5 jaarquote:Op vrijdag 20 december 2013 16:34 schreef supersof het volgende:
[..]
De winkel is leukom te werken wat minder,
ahahha dikke friendzonequote:Op vrijdag 20 december 2013 16:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
ZOMG, Crack_ noemde me schattig.
zomgquote:Op vrijdag 20 december 2013 16:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
ZOMG, Crack_ noemde me schattig.
Graag.quote:
quote:
Ja,quote:
Hmm, soms. Ben niet altijd in de stemming daarvoor.quote:
quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ja,
[..]
Hmm, soms. Ben niet altijd in de stemming daarvoor.
Oh.quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ja,
[..]
Hmm, soms. Ben niet altijd in de stemming daarvoor.
Doe dan.quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:17 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik wilde net mijn sig aanpassen. Maar stel het wel uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:31 schreef Crack_ het volgende:
Hahahaha, ben bij mn ouders en heb de taak op me genomen om de foto's die mn ouders niet meer in fotoalbums hebben geplakt maar op de pc hebben laten staan in fotoalbums te plakken. Foto's van mijzelf dan he. Kijk nou
OEISPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo'n periode heb ik ook gehad ja![]()
Hahahaha, ben bij mn ouders en heb de taak op me genomen om de foto's die mn ouders niet meer in fotoalbums hebben geplakt maar op de pc hebben laten staan in fotoalbums te plakken. Foto's van mijzelf dan he. Kijk nou
bang geworden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Het meisje links voelde zich nooit helemaal op haar gemak binnen de gothic scene. Het is dat ze jou graag mocht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jomanda vertrekt weer.
Jaa, lekkerquote:Op vrijdag 20 december 2013 18:33 schreef Jhali het volgende:
Krekkie, gister ging er iets mis met de quote maar wil je nog zien wat voor vreten ik gemaakt heb? Mexicaans
Toen ik die dreads liet zetten was ik 14/15 dus op die daarvoor 13/14quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jeetje Crack, hoe oud ben je daar?
Dat dachten er wel meer.. Maar ook alleen om het feit dat ik dreads hadquote:
Ja, ééntje dacht ik.. zal zo eens zoeken want die zit niet bij deze foto'squote:
Jaaaaaa, Crackie maar dan nog kleiner.quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ééntje dacht ik.. zal zo eens zoeken want die zit niet bij deze foto's
Nouja, meer omdat je er niet echt jonger uitziet dan de foto's die ik al van je gezien heb, waar je 19-20 was geloof ik.quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat dachten er wel meer.. Maar ook alleen om het feit dat ik dreads had
Jaquote:Op vrijdag 20 december 2013 18:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jaaaaaa, Crackie maar dan nog kleiner.
En die eerste foto van je post hierboven. Toen al dol op koken enzo?
Hmm.. ja kan ik van mezelf moeilijk inschatten maar kan wel kloppenquote:Op vrijdag 20 december 2013 18:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, meer omdat je er niet echt jonger uitziet dan de foto's die ik al van je gezien heb, waar je 19-20 was geloof ik.
quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:39 schreef Crack_ het volgende:
Toen was ik ineens vet stoer!Is dat een Nokia motherfocking 3310?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Hahahahahaha ja.quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is dat een Nokia motherfocking 3310?
Ja, daar ben ik mee geboren.. true story.quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:48 schreef Jhali het volgende:
[..]
Hahahah iel die popEng.
Je had toen al zwoele lippen
Mijn gedachten.quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:48 schreef Jhali het volgende:
[..]
Hahahah iel die popEng.
Je had toen al zwoele lippen
Ja, vooral omdat rechts en links anders isquote:Op vrijdag 20 december 2013 18:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Haha awhhhAlleen door dat rode wel beetje enge ogen.
![]()
Jaaa en dat neusjequote:Op vrijdag 20 december 2013 18:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn gedachten.
Je ziet direct dat het Crack is, ook aan haar wangen en ogen.
Ja, mijn iPhone is nog niet vol genoeg dus kan hem nog niet aanzettenquote:Op vrijdag 20 december 2013 18:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik mee geboren.. true story.
Heb jij nou al foto?!
PFFquote:Op vrijdag 20 december 2013 18:50 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ja, mijn iPhone is nog niet vol genoeg dus kan hem nog niet aanzettenRotding.
Heb niks op mijn computer staan.quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, vooral omdat rechts en links anders is. Jij kleine-ezell-foto?!
Ik vind het niet verstandig me uit te laten over de eventuele lekkerheid van minderjarigen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:50 schreef Crack_ het volgende:
ja, niet om het een of ander maar ik vind mezelf echt mega knap als ik foto's van mijzelf kijk op die leeftijd. Echt een lekker kind gewoon.
Ben je ookquote:Op vrijdag 20 december 2013 18:50 schreef Crack_ het volgende:
ja, niet om het een of ander maar ik vind mezelf echt mega knap als ik foto's van mijzelf kijk op die leeftijd. Echt een lekker kind gewoon.
Ohjaquote:Op vrijdag 20 december 2013 18:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind het niet verstandig me uit te laten over de eventuele lekkerheid van minderjarigen.
Das andersquote:
JA DOE, ik wil kleine Chineesjes zien.quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
Duurt zo lang.Maar misschien zo, wilde sowieso nog een keer foto's inscannen/
Ik doe het straks wel, ja.quote:
Jaaa, is leeeukquote:Op vrijdag 20 december 2013 18:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
Duurt zo lang.Maar misschien zo, wilde sowieso nog een keer foto's inscannen/
Zeldzaam.quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:53 schreef Jhali het volgende:
Nee niet diersoortIk wil ''rare'' zeggen (het Engelse woord) maar ik weer niet hoe je dat in het Nederlands zegt
Ik ga morgen naar Amsterdam, u wot mate.quote:
Ja, dat dus.quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:55 schreef 2Happy4U het volgende:
Mijn Engels vocabulaire is beter dan mijn Nederlandse.
Mijn eloquentie laat in alle talen te wensen over.quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:55 schreef 2Happy4U het volgende:
Mijn Engels vocabulaire is beter dan mijn Nederlandse.
Daar heb ik ook problemen meequote:Op vrijdag 20 december 2013 18:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn eloquentie laat in alle talen te wensen over.
Eén keer in je hele leven dan.quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:55 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ik ga morgen naar Amsterdam, u wot mate.
Ik heb heel vaak dat ik wel op het Engelse woord kan komen en niet op het Nederlandse dus dat is volgens mij een beetje het tegenovergestelde van niet buiten de provincie komen
quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:57 schreef Muto het volgende:
Iedereen ziet in mij een nerd. Ik ga anders worden. Ik ga anders posten.
HOEREN
Bij dat kind van die foto waarvan ik dacht dat jij de bank was?quote:
Nee sowieso elke maand wel.quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
Eén keer in je hele leven dan.
Overigens bedoelde ik daarmee dat je nooit grote Chinezen ziet.
je mag op mijn zusje komen passenquote:
Jaquote:Op vrijdag 20 december 2013 18:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bij dat kind van die foto waarvan ik dacht dat jij de bank was?
Nee. Twee kindjes zijn genoegquote:Op vrijdag 20 december 2013 18:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
je mag op mijn zusje komen passen
Ik 1, denk ik.quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:59 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik ken in totaal 3 mensen van Chinese afkomst.
Weet je zeker? Ze is heel lief.quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja
[..]
Nee. Twee kindjes zijn genoeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wraps met gehakt, mais, groene en gele paprika, kidney bonen, rode ui en chilipepers en dan nog een beetje kruiden shit. Op die bovenste wrap ligt kaas en tijm.
Het ziet er vies uit op de foto maar het was best wel lekker en ook redelijk gezond aangezien ik er verder geen saus of olie doorheen heb gesmeerd en het mager gehakt was.
Ahhhhhquote:Op vrijdag 20 december 2013 19:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vlinders in je buik zijn vervelend.
gr gr
Rupsen zijn verontrustender.quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
gr gr
quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:02 schreef Jhali het volgende:
KREKiehlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wraps met gehakt, mais, groene en gele paprika, kidney bonen, rode ui en chilipepers en dan nog een beetje kruiden shit. Op die bovenste wrap ligt kaas en lijm.
Het ziet er vies uit op de foto maar het was best wel lekker en ook redelijk gezond aangezien ik er verder geen saus of olie doorheen heb gesmeerd en het mager gehakt was.
quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:02 schreef Jhali het volgende:
KREKLekkkeeeeeeeeerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wraps met gehakt, mais, groene en gele paprika, kidney bonen, rode ui en chilipepers en dan nog een beetje kruiden shit. Op die bovenste wrap ligt kaas en tijm.
Maar over gezond, in wraps zitten echt tyfus vele kcal dat hou je niet voor mogelijk. In ééntje zit rond de 200 - 300 kcal.
Baby darling doll face honey
OP WIE BEN JE VERLIEFD!!quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
gr gr
ik vind jou viesquote:Op vrijdag 20 december 2013 19:04 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ja het ziet er echt uit als een berg rare shit omgGaat het niet om, het smaakte lekker oké.
Ja ik wilde meergranen halen maar die hadden ze nietquote:Op vrijdag 20 december 2013 19:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lekkkeeeeeeeeer
Maar over gezond, in wraps zitten echt tyfus vele kcal dat hou je niet voor mogelijk. In ééntje zit rond de 200 - 300 kcal.
Goed bezigquote:Op vrijdag 20 december 2013 19:04 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ja ik wilde meergranen halen maar die hadden ze nietHeb ook alleen dat stukkie met kaas maar gehad, heb verder gewoon die groente opgegeten
DATUM PRIKKEN OMGquote:Op vrijdag 20 december 2013 19:05 schreef Crack_ het volgende:
Als jullie mij meeten moeten jullie mij eerlijk zeggen of ik er zo uit zie zoals op foto's, oke? Hoef je niet irl te zeggen, mag ook later via dm ofzo.. Maar ik wil weten of ik irl ook nog op mijn fotos lijk?
Helaas.quote:
Dat zou walgelijk zijnquote:
Durf ik hier niet te zeggenquote:
dmquote:Op vrijdag 20 december 2013 19:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Helaas.
[..]
Dat zou walgelijk zijn
[..]
Durf ik hier niet te zeggen
Omfg echt?quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
jep
iemand heeft de vrouw van geert gebeld.
hij leeft.
https://soundcloud.com/voor-fok/gesprek-met-de-vrouw-van-geertquote:Op vrijdag 20 december 2013 19:08 schreef Jhali het volgende:
[..]
Omfg echt?Ergens linkje? Zal ik mijn ma dat eens onder de neus drukken.
Als je moeder t überhaupt echt heeft gezegd danquote:Op vrijdag 20 december 2013 19:08 schreef Jhali het volgende:
[..]
Omfg echt?Ergens linkje? Zal ik mijn ma dat eens onder de neus drukken.
quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als je moeder t überhaupt echt heeft gezegd dan
Nou wederom krijgt hij hem niet echt aan de telefoon en je hoort van allerlei mensen die hem kennen of gekend hebben oooh ja hij leeft wel maar van hem zelf verneem je niets meerquote:Op vrijdag 20 december 2013 19:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als je moeder t überhaupt echt heeft gezegd dan
waarom zitten haar armen bij haar buik?quote:
Zijn haar hangtieten.quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
waarom zitten haar armen bij haar buik?
toto houdt van amputees?quote:
Hij leeft wel.quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:13 schreef Jhali het volgende:
[..]
Nou wederom krijgt hij hem niet echt aan de telefoon en je hoort van allerlei mensen die hem kennen of gekend hebben oooh ja hij leeft wel maar van hem zelf verneem je niets meerMag toch hopen dat zijn eigen zus wel weet of hij leeft of niet. Maar goed, ben verder wel klaar met die zaak, interesseert me ook geen reet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |