Loop je trouwens ook wedstrijden?quote:
is geen selfiequote:
yes een 8quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat aspect miste de foto dan weer. Al maakte de zon een hoop goed 8/10
jaquote:
Nee, dat niet. Dat vind ik teveel druk. Gewoon alleen of met een vriend/vriendin.quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:52 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Loop je trouwens ook wedstrijden?
OK, leuk, ik ben wel blij met wedstrijden, zo blijf ik doelen houdenquote:Op vrijdag 20 december 2013 14:55 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Dat vind ik teveel druk. Gewoon alleen of met een vriend/vriendin.
quote:Op vrijdag 20 december 2013 15:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
dit hele ziek zijn hangt me de keel uit
quote:
Hij was drie minuten te vroeg dus had hem niet verwachtquote:Op vrijdag 20 december 2013 15:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Sorry. Hopelijk blijft de zon dan nog wel voor de wolken tenminste.
gewoon chimi hebben om je te verzorgen dan wel chillquote:Op vrijdag 20 december 2013 15:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
dit hele ziek zijn hangt me de keel uit
Even een klein beetje moeite in je advertentie steken is moeilijkquote:Op vrijdag 20 december 2013 15:05 schreef Toto69 het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)40d2&previousPage=lr
Ja die heb ik nietquote:Op vrijdag 20 december 2013 15:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gewoon chimi hebben om je te verzorgen dan wel chill
Nee man, die advertenties zijn van Geert Glas uit Assen Oost probleemwijkenquote:Op vrijdag 20 december 2013 15:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Even een klein beetje moeite in je advertentie steken is moeilijk
quote:
Je obsessie met jhaliquote:Op vrijdag 20 december 2013 15:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee man, die advertenties zijn van Geert Glas uit Assen Oost probleemwijken(zogenaamde aangetrouwde familie van Jhali
)
waarom ":N"quote:Op vrijdag 20 december 2013 15:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Je obsessie met jhali
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |