Danny heeft mij ook gequote. Hij kon mijn topics niet echt waarderen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Danny heeft mij ook wel eens gequote.
Toen werd weer eens pijnlijk duidelijk hoe lastig de Nederlandse taal is voor sommige mensen.
Jij bent aan het relaxen merk ik alquote:
Dat vind ik ook maar knut werkt tegen..quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Jij moet mod worden in VBL, dát moet gewoon!
Rare smaak heeft die man.quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Danny heeft mij ook gequote. Hij kon mijn topics niet echt waarderen.
Altijd #nowomannocryquote:Op vrijdag 20 december 2013 14:22 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jij bent aan het relaxen merk ik al.
Ja, want hij is cute.quote:
quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Jij moet mod worden in VBL, dát moet gewoon!
Die zijn door de mannelijke FA's aangenomen, dusquote:Op vrijdag 20 december 2013 14:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Begin mij nu af te vragen hoe Karina en Marie30 er uit zien.
* in wangetjes knijpt*quote:
Ik ben de meest incapabele mod die er geweest is denk ik.quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet serieus genomen worden doet pijn. Net als raar/droog genoemd worden, dat doet ook pijn.
haha hommoquote:Op vrijdag 20 december 2013 14:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet serieus genomen worden doet pijn. Net als raar/droog genomen worden, dat doet ook pijn.
netsplitter is er ook nogquote:Op vrijdag 20 december 2013 14:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben de meest incapabele mod die er geweest is denk ik.
behalve dat knut bij elke post een note krijgtquote:Op vrijdag 20 december 2013 14:24 schreef xcachet het volgende:
Ik kan tenminste onpartijdig optreden in dat subforum
quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:25 schreef Tjacka het volgende:
Ik ga even in een hoekje lopen huilen.
Tot ziens.
Onzin. Met mijn whatsapp aansturing kan je niet falen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
homo*quote:
Waar is die eik gebleven?quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:24 schreef Typisch het volgende:
Yvonne negeert mijn klacht over cyberpesten.
madame_paon
Dan moet je je sig even terugveranderen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dankzij mij heeft hij nu geen ban.quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
behalve dat knut bij elke post een note krijgt
quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dankzij mij heeft hij nu geen ban.
Nee. Ik zat net maar te trollen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dan moet je je sig even terugveranderen.
Ik heb haar hier voor het laatst gezien.quote:
quote:Op donderdag 28 november 2013 01:05 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Daar had ik niks mee te maken, ontzettend kansloos figuur.
En jij had sowieso allang een permban moeten hebben.
#FOK!fightquote:Op vrijdag 20 december 2013 14:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb haar hier voor het laatst gezien.
[..]
Misleidende UIquote:Op vrijdag 20 december 2013 14:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Kunnen jullie even kapen met roddelen over mij.
Ok bedankt
Ik begin jouw UI ernstig irritant te vinden.quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Kunnen jullie even kapen met roddelen over mij.
Ok bedankt
Misschien heeft ze quote alerts aan, kunnen jullie weer verder met de liefde.quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
quote:Op donderdag 28 november 2013 01:16 schreef Madame_Paon het volgende:
Als jij een keer normaal gaat doen. Je lijkt wel geobsedeerd door mij, zo vaak noem je mijn username. Zoek een hobby.
Ik hoop het niet. Ze pakte mij hard aan in dat topic.quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Misschien heeft ze quote alerts aan, kunnen jullie weer verder met de liefde.
[..]
Het is dus eigenlijk gewoon een bazin die madame_paon of poan.quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Ze pakte mij hard aan in dat topic.
quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Ze pakte mij hard aan in dat topic.
Heeft ze wel gelijk inquote:Op vrijdag 20 december 2013 14:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
zal dat 1 op 1 worden?quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:37 schreef Typisch het volgende:
als tjacka kaartjes voor ajax-feyenoord regelt dan wordt hij mijn favoriete mod
op wie moet ik mn geld inzitten?quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:37 schreef Typisch het volgende:
als tjacka kaartjes voor ajax-feyenoord regelt dan wordt hij mijn favoriete mod
Al wil je je geld verliezen op f'noord.quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op wie moet ik mn geld inzitten?
ik heb geen idee.quote:
Niemand, is geen goede bet.quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op wie moet ik mn geld inzitten?
ik wil best voor je regelen. als je maar niet bij mij op het vak kom te zitten.quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb geen idee.
[..]
Niemand, is geen goede bet.
Gewoon familie vakje oid denk ik.quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik wil best voor je regelen. als je maar niet bij mij op het vak kom te zitten.
Is het weer zo lekker dan? Ik ben nog niet buiten geweest vandaagquote:
quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik wil best voor je regelen. als je maar niet bij mij op het vak kom te zitten.
bekerwedstrijden zijn sowieso geen goede bet heb ik deze week al gemerktquote:Op vrijdag 20 december 2013 14:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb geen idee.
[..]
Niemand, is geen goede bet.
MVVquote:Op vrijdag 20 december 2013 14:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bekerwedstrijden zijn sowieso geen goede bet heb ik deze week al gemerkt
jup. en groningen - nec had ik ook fout.quote:
Dat is de hele ArenA.quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gewoon familie vakje oid denk ik.
Moet ik nog even kijken, thanx in ieder geval.quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat is de hele ArenA.
Hoeveel moet je er?
jaquote:Op vrijdag 20 december 2013 14:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is het weer zo lekker dan? Ik ben nog niet buiten geweest vandaag
[..]
Kan ik niet.quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik wil een selfie van JOU
je bent zelf thanxquote:Op vrijdag 20 december 2013 14:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Moet ik nog even kijken, thanx in ieder geval.
Vanavond gewoon 100 euro op Wright, 200 op Van Barneveld en 10k op Taylor.quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jup. en groningen - nec had ik ook fout.
maar mijn bets op pdc darts waren goed, dus geen probleem
ik ook. En van jou ook.quote:
Jammer.quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat aspect miste de foto dan weer. Al maakte de zon een hoop goed 8/10
Loop je trouwens ook wedstrijden?quote:
is geen selfiequote:
yes een 8quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat aspect miste de foto dan weer. Al maakte de zon een hoop goed 8/10
jaquote:
Nee, dat niet. Dat vind ik teveel druk. Gewoon alleen of met een vriend/vriendin.quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:52 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Loop je trouwens ook wedstrijden?
OK, leuk, ik ben wel blij met wedstrijden, zo blijf ik doelen houdenquote:Op vrijdag 20 december 2013 14:55 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Dat vind ik teveel druk. Gewoon alleen of met een vriend/vriendin.
quote:Op vrijdag 20 december 2013 15:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
dit hele ziek zijn hangt me de keel uit
quote:
Hij was drie minuten te vroeg dus had hem niet verwachtquote:Op vrijdag 20 december 2013 15:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Sorry. Hopelijk blijft de zon dan nog wel voor de wolken tenminste.
gewoon chimi hebben om je te verzorgen dan wel chillquote:Op vrijdag 20 december 2013 15:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
dit hele ziek zijn hangt me de keel uit
Even een klein beetje moeite in je advertentie steken is moeilijkquote:Op vrijdag 20 december 2013 15:05 schreef Toto69 het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)40d2&previousPage=lr
Ja die heb ik nietquote:Op vrijdag 20 december 2013 15:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gewoon chimi hebben om je te verzorgen dan wel chill
Nee man, die advertenties zijn van Geert Glas uit Assen Oost probleemwijkenquote:Op vrijdag 20 december 2013 15:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Even een klein beetje moeite in je advertentie steken is moeilijk
quote:
Je obsessie met jhaliquote:Op vrijdag 20 december 2013 15:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee man, die advertenties zijn van Geert Glas uit Assen Oost probleemwijken(zogenaamde aangetrouwde familie van Jhali
)
waarom ":N"quote:Op vrijdag 20 december 2013 15:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Je obsessie met jhali
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |