Danny heeft mij ook gequote. Hij kon mijn topics niet echt waarderen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Danny heeft mij ook wel eens gequote.
Toen werd weer eens pijnlijk duidelijk hoe lastig de Nederlandse taal is voor sommige mensen.
Jij bent aan het relaxen merk ik alquote:
Dat vind ik ook maar knut werkt tegen..quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Jij moet mod worden in VBL, dát moet gewoon!
Rare smaak heeft die man.quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Danny heeft mij ook gequote. Hij kon mijn topics niet echt waarderen.
Altijd #nowomannocryquote:Op vrijdag 20 december 2013 14:22 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jij bent aan het relaxen merk ik al.
Ja, want hij is cute.quote:
quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Jij moet mod worden in VBL, dát moet gewoon!
Die zijn door de mannelijke FA's aangenomen, dusquote:Op vrijdag 20 december 2013 14:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Begin mij nu af te vragen hoe Karina en Marie30 er uit zien.
* in wangetjes knijpt*quote:
Ik ben de meest incapabele mod die er geweest is denk ik.quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet serieus genomen worden doet pijn. Net als raar/droog genoemd worden, dat doet ook pijn.
haha hommoquote:Op vrijdag 20 december 2013 14:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet serieus genomen worden doet pijn. Net als raar/droog genomen worden, dat doet ook pijn.
netsplitter is er ook nogquote:Op vrijdag 20 december 2013 14:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben de meest incapabele mod die er geweest is denk ik.
behalve dat knut bij elke post een note krijgtquote:Op vrijdag 20 december 2013 14:24 schreef xcachet het volgende:
Ik kan tenminste onpartijdig optreden in dat subforum
quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:25 schreef Tjacka het volgende:
Ik ga even in een hoekje lopen huilen.
Tot ziens.
Onzin. Met mijn whatsapp aansturing kan je niet falen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben de meest incapabele mod die er geweest is denk ik.
homo*quote:
Waar is die eik gebleven?quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:24 schreef Typisch het volgende:
Yvonne negeert mijn klacht over cyberpesten.
madame_paon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |