Jaa, lekkerquote:Op vrijdag 20 december 2013 18:33 schreef Jhali het volgende:
Krekkie, gister ging er iets mis met de quote maar wil je nog zien wat voor vreten ik gemaakt heb? Mexicaans
Toen ik die dreads liet zetten was ik 14/15 dus op die daarvoor 13/14quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jeetje Crack, hoe oud ben je daar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Dat dachten er wel meer.. Maar ook alleen om het feit dat ik dreads hadquote:
Ja, ééntje dacht ik.. zal zo eens zoeken want die zit niet bij deze foto'squote:
Jaaaaaa, Crackie maar dan nog kleiner.quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ééntje dacht ik.. zal zo eens zoeken want die zit niet bij deze foto's
Nouja, meer omdat je er niet echt jonger uitziet dan de foto's die ik al van je gezien heb, waar je 19-20 was geloof ik.quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat dachten er wel meer.. Maar ook alleen om het feit dat ik dreads had
Jaquote:Op vrijdag 20 december 2013 18:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jaaaaaa, Crackie maar dan nog kleiner.
En die eerste foto van je post hierboven. Toen al dol op koken enzo?
Hmm.. ja kan ik van mezelf moeilijk inschatten maar kan wel kloppenquote:Op vrijdag 20 december 2013 18:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, meer omdat je er niet echt jonger uitziet dan de foto's die ik al van je gezien heb, waar je 19-20 was geloof ik.
quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:39 schreef Crack_ het volgende:
Toen was ik ineens vet stoer!Is dat een Nokia motherfocking 3310?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Hahahahahaha ja.quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is dat een Nokia motherfocking 3310?
Ja, daar ben ik mee geboren.. true story.quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:48 schreef Jhali het volgende:
[..]
Hahahah iel die popEng.
Je had toen al zwoele lippen
Mijn gedachten.quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:48 schreef Jhali het volgende:
[..]
Hahahah iel die popEng.
Je had toen al zwoele lippen
Ja, vooral omdat rechts en links anders isquote:Op vrijdag 20 december 2013 18:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Haha awhhhAlleen door dat rode wel beetje enge ogen.
![]()
Jaaa en dat neusjequote:Op vrijdag 20 december 2013 18:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn gedachten.
Je ziet direct dat het Crack is, ook aan haar wangen en ogen.
Ja, mijn iPhone is nog niet vol genoeg dus kan hem nog niet aanzettenquote:Op vrijdag 20 december 2013 18:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik mee geboren.. true story.
Heb jij nou al foto?!
PFFquote:Op vrijdag 20 december 2013 18:50 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ja, mijn iPhone is nog niet vol genoeg dus kan hem nog niet aanzettenRotding.
Heb niks op mijn computer staan.quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, vooral omdat rechts en links anders is. Jij kleine-ezell-foto?!
Ik vind het niet verstandig me uit te laten over de eventuele lekkerheid van minderjarigen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:50 schreef Crack_ het volgende:
ja, niet om het een of ander maar ik vind mezelf echt mega knap als ik foto's van mijzelf kijk op die leeftijd. Echt een lekker kind gewoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |