Ben je ookquote:Op vrijdag 20 december 2013 18:50 schreef Crack_ het volgende:
ja, niet om het een of ander maar ik vind mezelf echt mega knap als ik foto's van mijzelf kijk op die leeftijd. Echt een lekker kind gewoon.
Ohjaquote:Op vrijdag 20 december 2013 18:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind het niet verstandig me uit te laten over de eventuele lekkerheid van minderjarigen.
Das andersquote:
JA DOE, ik wil kleine Chineesjes zien.quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
Duurt zo lang.Maar misschien zo, wilde sowieso nog een keer foto's inscannen/
Ik doe het straks wel, ja.quote:
Jaaa, is leeeukquote:Op vrijdag 20 december 2013 18:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
Duurt zo lang.Maar misschien zo, wilde sowieso nog een keer foto's inscannen/
Zeldzaam.quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:53 schreef Jhali het volgende:
Nee niet diersoortIk wil ''rare'' zeggen (het Engelse woord) maar ik weer niet hoe je dat in het Nederlands zegt
Ik ga morgen naar Amsterdam, u wot mate.quote:
Ja, dat dus.quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:55 schreef 2Happy4U het volgende:
Mijn Engels vocabulaire is beter dan mijn Nederlandse.
Mijn eloquentie laat in alle talen te wensen over.quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:55 schreef 2Happy4U het volgende:
Mijn Engels vocabulaire is beter dan mijn Nederlandse.
Daar heb ik ook problemen meequote:Op vrijdag 20 december 2013 18:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn eloquentie laat in alle talen te wensen over.
Eén keer in je hele leven dan.quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:55 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ik ga morgen naar Amsterdam, u wot mate.
Ik heb heel vaak dat ik wel op het Engelse woord kan komen en niet op het Nederlandse dus dat is volgens mij een beetje het tegenovergestelde van niet buiten de provincie komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |