quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:57 schreef Muto het volgende:
Iedereen ziet in mij een nerd. Ik ga anders worden. Ik ga anders posten.
HOEREN
Bij dat kind van die foto waarvan ik dacht dat jij de bank was?quote:
Nee sowieso elke maand wel.quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
Eén keer in je hele leven dan.
Overigens bedoelde ik daarmee dat je nooit grote Chinezen ziet.
je mag op mijn zusje komen passenquote:
Jaquote:Op vrijdag 20 december 2013 18:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bij dat kind van die foto waarvan ik dacht dat jij de bank was?
Nee. Twee kindjes zijn genoegquote:Op vrijdag 20 december 2013 18:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
je mag op mijn zusje komen passen
Ik 1, denk ik.quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:59 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik ken in totaal 3 mensen van Chinese afkomst.
Weet je zeker? Ze is heel lief.quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja
[..]
Nee. Twee kindjes zijn genoeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wraps met gehakt, mais, groene en gele paprika, kidney bonen, rode ui en chilipepers en dan nog een beetje kruiden shit. Op die bovenste wrap ligt kaas en tijm.
Het ziet er vies uit op de foto maar het was best wel lekker en ook redelijk gezond aangezien ik er verder geen saus of olie doorheen heb gesmeerd en het mager gehakt was.
Ahhhhhquote:Op vrijdag 20 december 2013 19:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vlinders in je buik zijn vervelend.
gr gr
Rupsen zijn verontrustender.quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
gr gr
quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:02 schreef Jhali het volgende:
KREKiehlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wraps met gehakt, mais, groene en gele paprika, kidney bonen, rode ui en chilipepers en dan nog een beetje kruiden shit. Op die bovenste wrap ligt kaas en lijm.
Het ziet er vies uit op de foto maar het was best wel lekker en ook redelijk gezond aangezien ik er verder geen saus of olie doorheen heb gesmeerd en het mager gehakt was.
quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:02 schreef Jhali het volgende:
KREKLekkkeeeeeeeeerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wraps met gehakt, mais, groene en gele paprika, kidney bonen, rode ui en chilipepers en dan nog een beetje kruiden shit. Op die bovenste wrap ligt kaas en tijm.
Maar over gezond, in wraps zitten echt tyfus vele kcal dat hou je niet voor mogelijk. In ééntje zit rond de 200 - 300 kcal.
Baby darling doll face honey
OP WIE BEN JE VERLIEFD!!quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
gr gr
ik vind jou viesquote:Op vrijdag 20 december 2013 19:04 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ja het ziet er echt uit als een berg rare shit omgGaat het niet om, het smaakte lekker oké.
Ja ik wilde meergranen halen maar die hadden ze nietquote:Op vrijdag 20 december 2013 19:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lekkkeeeeeeeeer
Maar over gezond, in wraps zitten echt tyfus vele kcal dat hou je niet voor mogelijk. In ééntje zit rond de 200 - 300 kcal.
Goed bezigquote:Op vrijdag 20 december 2013 19:04 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ja ik wilde meergranen halen maar die hadden ze nietHeb ook alleen dat stukkie met kaas maar gehad, heb verder gewoon die groente opgegeten
DATUM PRIKKEN OMGquote:Op vrijdag 20 december 2013 19:05 schreef Crack_ het volgende:
Als jullie mij meeten moeten jullie mij eerlijk zeggen of ik er zo uit zie zoals op foto's, oke? Hoef je niet irl te zeggen, mag ook later via dm ofzo.. Maar ik wil weten of ik irl ook nog op mijn fotos lijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |