Koop Icetea. Dan kom ik langs.quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:31 schreef supersof het volgende:
Ik ga na mijn werk mijn kerstpakket samenstellenEten van de AH voor 15 euro
AHquote:Op vrijdag 20 december 2013 16:31 schreef supersof het volgende:
Ik ga na mijn werk mijn kerstpakket samenstellenEten van de AH voor 15 euro
Gewoon alles wat in de AH te koop isquote:Op vrijdag 20 december 2013 16:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Te koop bij de AH of eigenmerk AH?
Ik zou gewoon een kerststol van de Lidl eisen
Lekker poetsen met de kerst, ja toch?quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:32 schreef Muto het volgende:
[..]
Koop Icetea. Dan kom ik langs.
Ik moet ook mijn kerstpakket nog uitkiezen. Kan kiezen uit heel veel huishoudelijke producten enzo.
De winkel is leukquote:
Neuh, ik dacht meer aan koekjes, chocolade, snoep en chipsquote:Op vrijdag 20 december 2013 16:32 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik moet ook mijn kerstpakket nog uitkiezen. Kan kiezen uit heel veel huishoudelijke producten enzo.
Niet erg persoonlijk maar leuk meegenomen. Een kaasplankje krijgen is ook niet allesquote:Op vrijdag 20 december 2013 16:34 schreef supersof het volgende:
[..]
Gewoon alles wat in de AH te koop is
Dan moet je betalen bij de kassa en met de bon en de kaart naar de balie gaan en dan krijg je contant 15 euro terug
Kreeg je geeneens de mogelijkheid om de waarde van het pakket aan een goed doel te geven?quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:32 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik denk dat ik voor een tosti-ijzer/broodroostertje ga.quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Lekker poetsen met de kerst, ja toch?
dan kom ik ook.quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Neuh, ik dacht meer aan koekjes, chocolade, snoep en chips
nee kan niet jij gaat naar spanjequote:
Vind het wel leukquote:Op vrijdag 20 december 2013 16:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet erg persoonlijk maar leuk meegenomen. Een kaasplankje krijgen is ook niet alles
[..]
Kreeg je geeneens de mogelijkheid om de waarde van het pakket aan een goed doel te geven?
Ja. Of zo'n cadeaukaart van Bol, Wehkamp etc. Maar mijn baas heeft besloten dat we de waarde niet mogen weten. Dus pas na het kiezen van die kaart weet je hoeveel het waard is.quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet erg persoonlijk maar leuk meegenomen. Een kaasplankje krijgen is ook niet alles
[..]
Kreeg je geeneens de mogelijkheid om de waarde van het pakket aan een goed doel te geven?
Zondag pas.quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:40 schreef supersof het volgende:
[..]
nee kan niet jij gaat naar spanje
Totally worth it.quote:
Owja, een momentje. Eens kijken waar die staat.quote:
Die zie je snel over het hoofd ja.quote:
Werk er al ruim 3,5 jaarquote:Op vrijdag 20 december 2013 16:34 schreef supersof het volgende:
[..]
De winkel is leukom te werken wat minder,
ahahha dikke friendzonequote:Op vrijdag 20 december 2013 16:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
ZOMG, Crack_ noemde me schattig.
zomgquote:Op vrijdag 20 december 2013 16:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
ZOMG, Crack_ noemde me schattig.
Graag.quote:
quote:
Ja,quote:
Hmm, soms. Ben niet altijd in de stemming daarvoor.quote:
quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ja,
[..]
Hmm, soms. Ben niet altijd in de stemming daarvoor.
Oh.quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ja,
[..]
Hmm, soms. Ben niet altijd in de stemming daarvoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |