Mijn ouders gaan nog altijd naar de kerk, maar nemen het ook niet zo strikt gelukkig. Maar dat ene uurtje ach...quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn wel gelovig opgevoed, maar ik en mijn broertjes niet. We zijn ook niet gedoopt enzoDus ik hoef ook niet naar de kerk
Elke zondag?quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn ouders gaan nog altijd naar de kerk, maar nemen het ook niet zo strikt gelukkig. Maar dat ene uurtje ach...
En zonder het dopen had ik mijn doopnaam Peter nooit kunnen ontvangen, wie wil dat nou niet.
Ik wilde net mijn sig aanpassen. Maar stel het wel uit.quote:
Nee ben je gek. Enkel met kerst. Het idee om elke zondag om 9:00 op te moeten staan doet gewoon al pijn.quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:16 schreef supersof het volgende:
[..]
Elke zondag?
Ik heb wel een tweede naam gekregen![]()
Goede muziek wel.quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee ben je gek. Enkel met kerst. Het idee om elke zondag om 9:00 op te moeten staan doet gewoon al pijn.
Al ben ik niet zo antigeloof als mijn muziekvoorkeur af en toe doet vermoeden. Maar dat is weer een hele andere discussie
Lijkt me echt niksquote:Op vrijdag 20 december 2013 16:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee ben je gek. Enkel met kerst. Het idee om elke zondag om 9:00 op te moeten staan doet gewoon al pijn.
Al ben ik niet zo antigeloof als mijn muziekvoorkeur af en toe doet vermoeden. Maar dat is weer een hele andere discussie
Dat heet luiheid.quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:23 schreef supersof het volgende:
[..]
Lijkt me echt niksgewoon lekker tot twaalf uur in bed liggen
Laat mij maar lekker lui zijn dan. Al trek ik de grens wel bij 12:00 anders voelt het echt of je je dag hebt verpest.quote:
Laat me lekker.quote:
Mijn ritme was een tijd lang ook pas 13-1400 uit bed hoor, daar niet van. ALleen toen sliep ik ook pas 5 uur.quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laat mij maar lekker lui zijn dan. Al trek ik de grens wel bij 12:00 anders voelt het echt of je je dag hebt verpest.
krekquote:
okequote:Op vrijdag 20 december 2013 16:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik geef voor de rest ook geen commentaar.
Hallo.quote:
Jaja. Het is dat je zo'n mooie woonboot hebt.quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik geef voor de rest ook geen commentaar.
quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Jaja. Het is dat je zo'n mooie woonboot hebt.
Ik had vandaag trouwens een Smoofie moment toen ik langs een foto van mijn hond kwam
Te koop bij de AH of eigenmerk AH?quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:31 schreef supersof het volgende:
Ik ga na mijn werk mijn kerstpakket samenstellenEten van de AH voor 15 euro
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |