dude doe het één keerequote:Op vrijdag 20 december 2013 15:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
moet ik daar van kotsen?
dat is naaierigquote:Op vrijdag 20 december 2013 15:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ook buiten grote stopplaatsen om?
Tijdens mijn stage in het Westland was dat echt rampzalig. Enkel in Naaldwijk stonden de bussen stil en anders reden ze gewoon hard door, of je nou kwam aanrennen of niet.
soms blijven ze bij ons wel even stilstaan.quote:Op vrijdag 20 december 2013 15:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ergerlijk is dat ja. Snap ook nooit zo waarom buschauffeurs dan niet langzamer rijden, dat stilstaan geen optie is begrijp ik dan wel weer.
Maar positief blijven, zon.
Tja... stilstaan blokkeert de weg daar ook wel echt. Al geloof ik dat de hokjes momenteel ook wel worden aangepast maar tijden mijn stage bij de Gemeente Westland nog niet.quote:Op vrijdag 20 december 2013 15:20 schreef Adames het volgende:
[..]
dat is naaierig![]()
hier doen ze het wel trouwens
elke bushalte heeft toch zo'n haven waar je in kan staan?quote:Op vrijdag 20 december 2013 15:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tja... stilstaan blokkeert de weg daar ook wel echt. Al geloof ik dat de hokjes momenteel ook wel worden aangepast maar tijden mijn stage bij de Gemeente Westland nog niet.
ook in limburg is het ov kutquote:Op vrijdag 20 december 2013 15:33 schreef Adames het volgende:
of is dat alleen in Limburg dat de bussen nooit te vroeg vertrekken, het uitzicht veel mooier is, de mensen aardiger en het weer altijd net wat beter.
Misschien moeten ze het in het vervolg klein-bulgarije noemen.
ohw, was het een groep, ik dacht gewoon dat het een terechte constatering was dat limburg het mooiste stukje nederland isquote:
In het weeeeeeeeeslâaan niet toentertijd in ieder geval.quote:Op vrijdag 20 december 2013 15:32 schreef Adames het volgende:
[..]
elke bushalte heeft toch zo'n haven waar je in kan staan?
quote:Op vrijdag 20 december 2013 15:33 schreef Adames het volgende:
of is dat alleen in Limburg dat de bussen nooit te vroeg vertrekken, het uitzicht veel mooier is, de mensen aardiger en het weer altijd net wat beter.
Misschien moeten ze het in het vervolg klein-bulgarije noemen.
Op de haatlijst ermee.quote:Op vrijdag 20 december 2013 15:23 schreef supersof het volgende:
[..]
soms blijven ze bij ons wel even stilstaan.
Dese vrouw reed kei hard voorbij en keek super boos ;s echt flauw
Het erge is dat de bustijden bij benadering is en dat ze twee of drie minuten daar vanaf mogen wijken. Dus gewoon drie minuten te vroeg weg kunnen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 15:23 schreef supersof het volgende:
[..]
soms blijven ze bij ons wel even stilstaan.
Dese vrouw reed kei hard voorbij en keek super boos ;s echt flauw
zit ook nog wel een verschil in stadsbus en streekbus.quote:Op vrijdag 20 december 2013 15:39 schreef Muto het volgende:
[..]
Het erge is dat de bustijden bij benadering is en dat ze twee of drie minuten daar vanaf mogen wijken. Dus gewoon drie minuten te vroeg weg kunnen.
dat heb ik nog nooit gehoordquote:Op vrijdag 20 december 2013 15:39 schreef Muto het volgende:
[..]
Het erge is dat de bustijden bij benadering is en dat ze twee of drie minuten daar vanaf mogen wijken. Dus gewoon drie minuten te vroeg weg kunnen.
ok, is ook zoquote:Op vrijdag 20 december 2013 15:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ohw, was het een groep, ik dacht gewoon dat het een terechte constatering was dat limburg het mooiste stukje nederland is
Klopt.quote:Op vrijdag 20 december 2013 15:40 schreef Adames het volgende:
[..]
zit ook nog wel een verschil in stadsbus en streekbus.
's avonds vertrekken hier de streekbussen vaak rustig een kwartier te laat zodat ze redelijk aan het einde van de rit weer mooi op tijd zijn. beter dan om de 3 halte's weer een minuut wachten
Dat is wel handig danquote:Op vrijdag 20 december 2013 15:43 schreef Muto het volgende:
[..]
Klopt.
Maar tegenwoordig kijk ik eerst op de app of mijn bus vertraagd is. Zodra hij eenmaal bij een bepaalde halte is, pak ik mijn spullen en loop ik naar de halte. Zo hoef ik nooit te wachten.
ik wil ook zo'n appquote:Op vrijdag 20 december 2013 15:43 schreef Muto het volgende:
[..]
Klopt.
Maar tegenwoordig kijk ik eerst op de app of mijn bus vertraagd is. Zodra hij eenmaal bij een bepaalde halte is, pak ik mijn spullen en loop ik naar de halte. Zo hoef ik nooit te wachten.
Voor android heet hij OVBeta dacht ik. Moet je kijken of jouw vervoerder daarop aangesloten is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |