SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door Tjacka op 06-01-2014 12:11:37 ]Groot fan van User Wotte
Volgens Wikipedia is ze 2 jaar geleden gestopt, om een gezin te stichten.quote:Op zaterdag 21 december 2013 07:21 schreef Bart het volgende:
Doet Magdalena Neuner mee? Die is![]()
![]()
![]()
Toffe sport dit verder. Combi van inspanning en concentratie/nauwkeurigheid spreekt me wel aan.
quote:Op zondag 5 januari 2014 15:35 schreef -0- het volgende:
[..]
Volgens Wikipedia is ze 2 jaar geleden gestopt, om een gezin te stichten.
WTF ze is nu 26
Wel zonde.
Bedankt.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:56 schreef heywoodu het volgende:
Ik zou deze post graag aan willen dragen voor in de OP, makkelijker en duidelijker gaan de verschillen tussen de diverse afstanden/onderdelen (in zo weinig woorden) niet uitgelegd worden:
SPT / Biathlon - seizoen 12/13 #2: WK
Helemaal mee eens. Ik vind het een schitterende sport, maar een gouden medaille zo afhankelijk maken van een ander (medaille)evenement blijft absolute onzin.quote:Op maandag 6 januari 2014 13:34 schreef Coelho het volgende:
Bizar natuurlijk dat achtervolging Olympisch is. Dat is hetzelfde als de 10KM bij het schaatsen starten en op voorhand Kramer al 10 seconden voorsprong geven omdat hij die bij de 5KM bij elkaar gereden had
dat is net zo iets als bij de noordse combinatie ook medailles geven voor het schansspringen, slaat idd nergens op!quote:Op maandag 6 januari 2014 14:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ik vind het een schitterende sport, maar een gouden medaille zo afhankelijk maken van een ander (medaille)evenement blijft absolute onzin.
Ja exact dit! Ik vind het echt geen kutonderdeel op zich, maar het hoort niet zo te zijn dat je door het verkloten van 1 race ook kansloos bent bij een totaal andere wedstrijd. En als het dan geen totaal andere wedstrijd is, geef dan geen medaille voor de sprint.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:01 schreef komrad het volgende:
[..]
dat is net zo iets als bij de noordse combinatie ook medailles geven voor het schansspringen, slaat idd nergens op!
Als Kramer tussendoor ook nog 4 keer moet gaan schieten, dan wordt het een heel ander verhaal, vandaar ook een slechte vergelijking.quote:Op maandag 6 januari 2014 13:34 schreef Coelho het volgende:
Bizar natuurlijk dat achtervolging Olympisch is. Dat is hetzelfde als de 10KM bij het schaatsen starten en op voorhand Kramer al 10 seconden voorsprong geven omdat hij die bij de 5KM bij elkaar gereden had
Waarom een slechte vergelijking? Die biatleten hebben schieten en langlaufen als specialiteit. Kramer rondjes schaatsen. Het gaat er me om dat het bizar is dat je aan de hand van de uitslag van wedstrijd één medailles vergeeft en bovendien de uitslag gebruikt als aanvang van een tweede medaillewedstrijd. Je gaat bij bobsleeėn ook niet na elke run medailles uitdelen volgens de cumulatieve tussenstand.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als Kramer tussendoor ook nog 4 keer moet gaan schieten, dan wordt het een heel ander verhaal, vandaar ook een slechte vergelijking.
Verder hoop ik dat Andrea nog 1 keer een medaille weet te pakken, hoewel ik er voor vrees en kan iemand aub een "h" in de TT zetten? Ik weet dat Biatlon ook mag, maar het doet pijn aan de ogen.
Als je de analogie naar het schaatsen wilt vergelijken, dan zou Kramer met 5 seconden voorsprong starten op de achtervolging en dan vertrekken de rest van de schaatsers niet in aparte ritten, maar in dezelfde wedstrijd. Als meerdere rijders achter Kramer aan gaan rijden, dan houdt ook een Kramer het niet vol om alleen voorop te blijven rijden en dus krijg je een heel ander soort wedstrijd als dat jij het doet voorkomen, namelijk alsof iedereen weer volgens de traditionele ritten 1 tegen 1 gaat rijden.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:42 schreef Coelho het volgende:
[..]
Waarom een slechte vergelijking? Die biatleten hebben schieten en langlaufen als specialiteit. Kramer rondjes schaatsen. Het gaat er me om dat het bizar is dat je aan de hand van de uitslag van wedstrijd één medailles vergeeft en bovendien de uitslag gebruikt als aanvang van een tweede medaillewedstrijd. Je gaat bij bobsleeėn ook niet na elke run medailles uitdelen volgens de cumulatieve tussenstand.
Ik begrijp je, maar als je eerste afstand slecht gaat dan maak je in de tweede wedstrijd toch ook geen 3 minuten meer goed?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als je de analogie naar het schaatsen wilt vergelijken, dan zou Kramer met 5 seconden voorsprong starten op de achtervolging en dan vertrekken de rest van de schaatsers niet in aparte ritten, maar in dezelfde wedstrijd. Als meerdere rijders achter Kramer aan gaan rijden, dan houdt ook een Kramer het niet vol om alleen voorop te blijven rijden en dus krijg je een heel ander soort wedstrijd als dat jij het doet voorkomen, namelijk alsof iedereen weer volgens de traditionele ritten 1 tegen 1 gaat rijden.
Bij Biahlon is er ook geen 15km waarop je de voorsprong van de 7,5 km mee mag nemen.
3 minuten is idd wel heel veel om goed te maken, maar door het schieten kunnen er behoorlijke verschillen ontstaan (een dergelijke "hindernis" heb je bij weinig andere sporten, omdat die meestal uit 1 discipline bestaat).quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:52 schreef Coelho het volgende:
[..]
Ik begrijp je, maar als je eerste afstand slecht gaat dan maak je in de tweede wedstrijd toch ook geen 3 minuten meer goed?
quote:Sister act: Best Olympics story already happened
Doping scandals, whispers of bribery and concerns about Russia's security and anti-gay laws might have buried the fabled "Olympic Spirit" ahead of February's Sochi games, but we have good news for people who like good news: It has been found, as remarkable as ever, in the selfless act of a U.S. biathlete.
Tracy Barnes qualified this weekend for the Olympics, but she won't be going. Barnes declined her spot on the U.S. team so that her twin sister, Lanny, could go instead. Parents, here's the part where you go get the kids and read them an awesome lesson on how to be a great brother or sister.
Lanny Barnes -- born five minutes before her sister -- seemed a lock to qualify after stringing together several strong results during the team's trials. But then she got sick and couldn't compete. Lanny's missed races meant she didn't finish enough trials to make the squad -- though she was next in line if one of the qualifiers was unable to compete.
Or, in the case of Tracy Barnes, if one of the qualifiers chose not to compete.
Recognizing both the great season her sister was enjoying and the Olympics opportunity her illness robbed Lanny of, Tracy Barnes took one for the team. And for the family.
"I can't even begin to describe what it means to me that Tracy made such a huge sacrifice for me," Lanny Barnes wrote in an e-mail to The Durango (Colorado) Herald. "We have been training together every day for the past 15 years and I know how hard she has worked to make this team."
In an e-mail to friends Monday, Tracy Barnes wrote, "Yesterday I was named to the Olympic Team! I cannot think of any greater honor in the world, save one. ... [Lanny] is having a stellar year and I for one want to see where she can take it ... what heights she can climb to."
"In honor of friendship, cooperation and sacrifice, I declined my spot on the Olympic team."
Wow. And here I was puffing my chest out because my son shared his sticker book Tuesday with his little brother.
Speaking of proud parents, Deb Barnes told the Herald, "It’s just really a selfless thing to do... Tracy's a pretty amazing young woman. She's thought this through. This is where she wants to be."
Which means February 9, Lanny will be right where she wants to be: on the starting line in Sochi, for her third Olympic games.
Die is gestopt volgens mij, of komt in elk geval niet meer in actie in de World Cupquote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:57 schreef Leatherface het volgende:
Die oude Sykora is er niet meer bij voor de Polen?
Vergeleken bij afgelopen jaren/spelen een relatief zwak team.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:24 schreef heywoodu het volgende:
Duitsland met Birnbacher, Böhm, Lesser, Peiffer, Schempp en Stephan bij de mannen.
Bij de vrouwen gaan Dahlmeier, Henkel, Preuss, Hildebrand, Hinz en Sachenbacher-Stehle.
Individueel zie ik in principe ook niet heel erg veel nee, maar voor de estafettes zijn het toch hele goede teams mijns inziens. Niemand die echt absoluut wereldtop is, maar ze kunnen wel 4 sterke namen neerzetten, lijkt me prettiger dan bijvoorbeeld een team als Wit-Rusland.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vergeleken bij afgelopen jaren/spelen een relatief zwak team.
Individueel zie ik ze hooguit 2-3 medailles pakken, maar dan moet ook alles meezitten.
Beide estafettes zijn grote medaillekandidaten....absoluut waar!quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Individueel zie ik in principe ook niet heel erg veel nee, maar voor de estafettes zijn het toch hele goede teams mijns inziens. Niemand die echt absoluut wereldtop is, maar ze kunnen wel 4 sterke namen neerzetten, lijkt me prettiger dan bijvoorbeeld een team als Wit-Rusland.
En de gemengde estafette heeft ook prima kansquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Beide estafettes zijn grote medaillekandidaten....absoluut waar!
Ow ja....die vergeet ik altijd.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En de gemengde estafette heeft ook prima kans
40 meter per rondje, maar toch wel erg slordigquote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:19 schreef Montov het volgende:
http://nos.nl/os2014/arti(...)-blijkt-te-kort.html
Parkoers is 120 meter te kort.
Ze moeten minimaal 3 rondjes.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:33 schreef komrad het volgende:
[..]
40 meter per rondje, maar toch wel erg slordig
weet ik maar het parcours is 2,5 km dat ze 3x doen. Er is geen parcours van 7,5 kmquote:
Joh.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:24 schreef komrad het volgende:
[..]
weet ik maar het parcours is 2,5 km dat ze 3x doen. Er is geen parcours van 7,5 km
Geloof er niet in....er zit altijd wel een verrassing tussen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:25 schreef heywoodu het volgende:
15:42.00 Bjoerndalen
15:44.30 Svendsen
15:49.30 Fourcade
Dat zijn de starttijdenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Geloof er niet in....er zit altijd wel een verrassing tussen.
Sporza is ook live, maar dit moet je gewoon op de ARD kijken.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Op welke zender kan ik dit zien? Alleen ARD?
NOS straks ook, maar dat is pas om 15.50quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Op welke zender kan ik dit zien? Alleen ARD?
Met Kati Wilhelm.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:28 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Sporza is ook live, maar dit moet je gewoon op de ARD kijken.
Waarom dan pas?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:28 schreef Mansjester het volgende:
[..]
NOS straks ook, maar dat is pas om 15.50
Omdat we eerst nog even interviews met de schaatsers gaan doen en die ook nog even gaan analyseren.quote:
Dat hebben ze toch al een minuut of 25 gedaan?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:29 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Omdat we eerst nog even interviews met de schaatsers gaan doen en die ook nog even gaan analyseren.
Verwacht wel wat Rusjes in bloedvorm ja.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Geloof er niet in....er zit altijd wel een verrassing tussen.
Welkom bij de NOS. Vanavond komt het nog een paar keer.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:30 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat hebben ze toch al een minuut of 25 gedaan?
Niets mis met Kati, maar vind het toch jammer dat Magdalena Forsberg niet meer als expertin werkzaam is.quote:
Zonder zoeken, wie is de regerend kampioen op de sprint?quote:
Ik kan geen Duitsquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:28 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Sporza is ook live, maar dit moet je gewoon op de ARD kijken.
Svendsen?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zonder zoeken, wie is de regerend kampioen op de sprint?
http://nos.nl/os2014/quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:31 schreef -Sisyphus- het volgende:
Is er een livestream bij de NOS? Zo ja: waar. Kan hem niet vinden.
Uhm....dan moet ik gokken en als ik heel diep graaf, dan denk ik dat het een Zweed was.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zonder zoeken, wie is de regerend kampioen op de sprint?
Mooiste sport van de OS.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dit een leuk onderdeel.
Foutquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Uhm....dan moet ik gokken en als ik heel diep graaf, dan denk ik dat het een Zweed was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Één van de leukste onderdelen, met schaatsen en schansspringen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dit een leuk onderdeel.
That's the question.quote:
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
FoutDat wist ik echt niet meer. De naam Jakob Fak schoot nog wel door m'n hoofd, maar dit was helemaal uit mijn geheugen gewist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://nos.nl/os2014/live/quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:37 schreef -Sisyphus- het volgende:
Ik heb de hele NOS site afgezocht, maar zie nergens een link naar de livestream(s). Misschien heeft dat er mee te maken dat ik (via Hola) vanuit het buitenland kijk. Iemand misschien een directe URL?
Nee, helaas niet. Ik zie daar alleen tekst, niet de live streams.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:38 schreef BobW het volgende:
[..]
http://nos.nl/os2014/live/
Werkt dit?
Misschien moet je flash installeren.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:39 schreef -Sisyphus- het volgende:
[..]
Nee, helaas niet. Ik zie daar alleen tekst, niet de live streams.
Flash is gewoon geinstalleerd.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:40 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Misschien moet je flash installeren.
Hij heeft dit jaar beter gepresteerd als de jaren ervoor en is nog steeds een serieuze kanshebber op een medaille.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:40 schreef itsme het volgende:
Ik hoop dat mijn held Ole Einar Bjorndalen nog een keer kan vlammen.Hij start als 24e.
Nu heb ik biathlon dit jaar niet gevolgd maar was blij verrast dat hij nog niet is gestopt.
Hij had jaren geelden gezegd dat hij t/m de spelen van 2014 zou blijven maar het ook nog doen.
Bjorndalen is toch de grootste pakhaas? Is die niet al eerder betrapt? Of ben ik in de war met iemand andersquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:40 schreef itsme het volgende:
Ik hoop dat mijn held Ole Einar Bjorndalen nog een keer kan vlammen.Hij start als 24e.
Nu heb ik biathlon dit jaar niet gevolgd maar was blij verrast dat hij nog niet is gestopt.
Hij had jaren geelden gezegd dat hij t/m de spelen van 2014 zou blijven maar het ook nog doen.
Liggend en staand, allebei één keer.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:43 schreef kilon het volgende:
Is dit ook met staand, knielend, liggend schieten of alleen liggend omdat het een sprint is?
Nog nooit betrapt.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:41 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Bjorndalen is toch de grootste pakhaas? Is die niet al eerder betrapt? Of ben ik in de war met iemand anders
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:43 schreef kilon het volgende:
Is dit ook met staand, knielend, liggend schieten of alleen liggend omdat het een sprint is?
quote:Individuele wedstrijd (20 kilometer bij de mannen/15 kilometer bij de vrouwen) wordt individueel gestart. 4 schietrondes (liggend, staand, liggend, staand) en elke fout levert een straftijd van 1 minuut op.
Sprint (10 kilometer mannen/7,5 kilometer vrouwen) wordt ook individueel gestart. 2 keer schieten (liggend, staand) en voor elke fout moet een strafronde afgewerkt worden.
Achtervolging (12,5 kilometer mannen/10 kilometer vrouwen) wordt gestart op basis van de tijdverschillen van de sprint. Er wordt 4 keer geschoten (liggend, liggend, staand, staand) en elke fout levert een strafronde op. Degene die als eerste over de streep komt wint.
Massa-start (15 kilometer mannen, 12,5 vrouwen) wordt door iedereen gelijktijdig gestart. Ook hier vier schietrondes (liggend, liggend, staand, staand), een strafronde per fout en degene als eerste over de streep wint.
Relay (4x7,5 kilometer mannen, 4x 6 kilometer vrouwen) wordt gelijktijdig gestart door de eerste atleten van elk land. 2 keer schieten (liggend, staand), 3 patronen om bij te laden om missers alsnog te raken, als 8 patronen niet genoeg zijn alsnog strafronde. Daarna aflossing naar atleet 2, 3 en 4.
Fantastisch. Ik heb ooit eens in Noorwegen tijdens de zomer biatlon kampioenschappen op een terrein verbleven waar de athleten ook allemaal waren. Hij was nog heel aardig ook.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hij heeft dit jaar beter gepresteerd als de jaren ervoor en is nog steeds een serieuze kanshebber op een medaille.
OEB is altijd heel open over doping en was ook uitverkozen door de andere atleten om hun te vertegenwoordigen in de IBU volgens mij.quote:
Bjarn Daehli? Hereo van langlaufen? nahquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:44 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dan ben ik in de war met iemand anders. Björndali ofzo? FF zoeken
De (grote) dopingschandalen waren vooral bij de FInnen en Russen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:44 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dan ben ik in de war met iemand anders. Björndali ofzo? FF zoeken
Die bedoel ik ja. Ik dacht dat die was gepakt en zo ongeveer de grootste dopinggebruiker van heel de wereld was. Maar ik heb het fout danquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:47 schreef itsme het volgende:
Bjųrn Erlend Dęhlie (born 19 June 1967) is a Norwegian businessman and retired cross-country skier. With eight Olympic gold medals, Dęhlie is the most successful winter Olympic champion of all time. In addition, with nine gold medals in the Nordic World Ski Championships he is together with Petter Northug the most successful World Champion male skier. In the years from 1992 to 1999,
geen doping.
gewone sprint, 2 dacht ik maar ik die zelfs een groep en website had over biatlon weet het niet meer zeker.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:48 schreef -0- het volgende:
Ik schakel nu pas in via de Duitser.
Is het massastart 10 km sprint of starten ze apart? En hoeveel schietronden zijn er.
Bij de sprint start men individueel. 2 schietronden, zie de post van TargaFlorio hierboven.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:48 schreef -0- het volgende:
Ik schakel nu pas in via de Duitser.
Is het massastart 10 km sprint of starten ze apart? En hoeveel schietronden zijn er.
Is het ook niet echt, hele goede omstandigheden.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:50 schreef Doublepain het volgende:
Die Tjech knalt er zo 5 alsof het niks is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 76% gewijzigd door #ANONIEM op 08-02-2014 15:53:18 ]
Ik had hem inderdaad gevondenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:50 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bij de sprint start men individueel. 2 schietronden, zie de post van TargaFlorio hierboven.
Klopt, maar anders is het geen achtervolging hč.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:52 schreef -0- het volgende:
[..]
Ik had hem inderdaad gevonden![]()
![]()
Wat ik wel raar vind is dat de achtervolging voortborduurt op de sprint. Als je hier wint heb je dus veel meer kans op een 2e medaille.
Dat wad volgens mij een Spanjaard, die 8 of 12 jaar geleden veel wonquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:41 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Bjorndalen is toch de grootste pakhaas? Is die niet al eerder betrapt? Of ben ik in de war met iemand anders
Net het randje idd.quote:
Haha klopt, maar het hele onderdeel is wel apart alsof je op de 10 km zou starten met de verschillen van de 5.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:53 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Klopt, maar anders is het geen achtervolging hč.
Johan Mühlegg (genaturaliseerd, was een Duitser), maar dat was bij het langlaufen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:53 schreef Blik het volgende:
[..]
Dat wad volgens mij een Spanjaard, die 8 of 12 jaar geleden veel won
Tja, service he?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:56 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dan is het al nagenoeg duidelijk wie er wint, maar goed.
Tussentijdquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:57 schreef Mansjester het volgende:
Is die 8.31 de eindtijd van Svendsen? Excuses voor mijn onwetendheid
Dan wordt het al lastig om te winnen.quote:
1 foutje zou nog net kunnen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:58 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dan wordt het al lastig om te winnen.
Liggend.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is eigenlijk makkelijker? Liggend of staand schieten?
Liggend, maar daar heb je ook een kleiner raakvlak. Weet niet waar nu echt de meeste fouten bij worden gemaakt.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom denk je dat sluipschutters en zo meestal liggen?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja maar dat incalculerend bedoelde ik ookquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
Liggend, maar daar heb je ook een kleiner raakvlak. Weet niet waar nu echt de meeste fouten bij worden gemaakt.
Omdat ze staand te veel opvallen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:00 schreef Zorro het volgende:
[..]
Waarom denk je dat sluipschutters en zo meestal liggen?
O, dan is het wat andersquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja maar dat incalculerend bedoelde ik ook
Bij liggend net een wat hoger percentage:quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
Liggend, maar daar heb je ook een kleiner raakvlak. Weet niet waar nu echt de meeste fouten bij worden gemaakt.
Ja, staan, vallen, wat is het nou?quote:
Verloofde zelfsquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het vriendje van Andrea is goed begonnen.
Kan nog best toch? Al zal er wel iemand foutloos zijn die redelijk is op de ski's.quote:
Dat valt dan nog wat tegen, OEB had een foutje en Eder niet.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:03 schreef Max23 het volgende:
Eder maar 3 sec voor op Bjoerndalen na het staande schieten
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:03 schreef Nober het volgende:
Eder, Moravec, Shipulin, vind ik wel een leuk podium #antinoorwegen.
http://datacenter.biathlonresults.com/?view=live_split4quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:03 schreef Mansjester het volgende:
Heeft er iemand de doorkomsttijden? Net zoals een tijdrit bij wielrennen. Ben een beetje het overzicht kwijt
http://services.biathlonresults.com/Datacenter_IBU.aspxquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:03 schreef Mansjester het volgende:
Heeft er iemand de doorkomsttijden? Net zoals een tijdrit bij wielrennen. Ben een beetje het overzicht kwijt
Onmogelijk.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:03 schreef Nober het volgende:
Eder, Moravec, Shipulin, vind ik wel een leuk podium #antinoorwegen.
http://www.sochi2014.com/en/biathlon-men-s-10-km-sprintquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:03 schreef Mansjester het volgende:
Liggend één fout dacht ik?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:05 schreef heywoodu het volgende:
Rastorgujevs eens foutloos maar dan is hij weer niet zo snel op de ski's
Oh ja natuurlijk, dit was zijn tweede alquote:
Is ook wel het mooie van deze sport, je moet goed zijn op beide onderdelen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:05 schreef heywoodu het volgende:
Rastorgujevs eens foutloos maar dan is hij weer niet zo snel op de ski's
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
http://datacenter.biathlonresults.com/?view=live_split4
Daar ergens even zoeken
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:04 schreef TheArt het volgende:
[..]
http://services.biathlonresults.com/Datacenter_IBU.aspx
Kan je alle tijden zien.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
http://www.sochi2014.com/en/biathlon-men-s-10-km-sprint
2x5, liggend en staand, en ze moeten 10 km meen ikquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:06 schreef kamikazebanaan het volgende:
iemand die een site heeft met wat meer spelregels/uitleg zoals bijvoorbeeld de afstanden en hoe vaak ze moeten schieten?![]()
voor mij al jaren de mooiste sport op de olympische spelen maar ik snap er niets van
Om het geweer te stabiliseren.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:06 schreef Pino112 het volgende:
Wat heeft ie voor bandje om z'n linkerarm eigenlijk?
Zie de OP (onderin in de spoiler)quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:06 schreef kamikazebanaan het volgende:
iemand die een site heeft met wat meer spelregels/uitleg zoals bijvoorbeeld de afstanden en hoe vaak ze moeten schieten?![]()
voor mij al jaren de mooiste sport op de olympische spelen maar ik snap er niets van
Hij wil het spannend houden.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:10 schreef Ambrosius het volgende:
De laatste mis, gegarandeerd goud was dat.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:10 schreef itsme het volgende:
Misschien leuk verhaal. Ik keek nooit biatlon maar zat te zappen ee keer en op eurosport was een biatlon wedstrijd. Er was enorme sneeuwstorm en de atleten hadden er erge last van. Toch wist er een ondanks schiet fouten een grote voorsprong te krijgen.
Toen opeens hij was als een van de eerste gestart, werd de wedstrijd afgelast. . Zou uur later weer helemaal opnieuw de wedstrijd beginnen. Vond het zo sneu, hij had al zo veel gegeven. Guess what. hij won en sidnsdien ben ik fan en houd ik van deze sport.
JAAA OEB is blijkbaar heel snel gegaan laatste stuk.![]()
Denk toch dat ie een goede kans maakt hoor. Het zal van Schempp of Lesser moeten komen gok ik.quote:
Een Rus, op de OS, in Rusland..ik verwacht een monsterslot.quote:
mijn dank is grootquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zie de OP (onderin in de spoiler)
was meer na de eerste ronde tov OEB dus kan zijn dat hij instortquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:12 schreef Max23 het volgende:
Die Rus is ondanks zijn foutje nog 5 sec sneller na het staande schieten
Shipulin had wel een redelijke voorsprong, zijn tijd na de tweede keer schieten lieten ze helaas niet zien.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:12 schreef TheArt het volgende:
[..]
Denk toch dat ie een goede kans maakt hoor. Het zal van Schempp of Lesser moeten komen gok ik.
Of Shipulin natuurlijk.
5 seconden sneller dan OEBquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:13 schreef Felagund het volgende:
[..]
Shipulin had wel een redelijke voorsprong, zijn tijd na de tweede keer schieten lieten ze helaas niet zien.
En de Tsjech.quote:
Daar had niemand Bergsma denk ik.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:15 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik ook. Bij schaatsen net ook al
Ik dacht ik dat ingevuld had, maar ben nu niet meer zeker.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar had niemand Bergsma denk ik.
Ow ja, die is 3quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar had niemand Bergsma denk ik.
Panzerfaust is verboten.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:16 schreef vaarsuvius het volgende:
Geen goede GER meer? Die hadden vroeger ook veel goede deelnemers
Ja Zeker weten. Dan zou hij in 6 spelen een medaille hebben gewonnen en meestal meer dan 1.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:15 schreef DeeBee het volgende:
Wel medaille voor OEB denk, ook wel legendarisch.
Subtop momenteel met af en toe een uitschieter.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:16 schreef vaarsuvius het volgende:
Geen goede GER meer? Die hadden vroeger ook veel goede deelnemers
Dan zie ik niet in wie OEB nog kan verslaan.quote:
Yep.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:18 schreef Pandaplint het volgende:
Waar kijken jullie trouwens? Op de NOS?
ARDquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:18 schreef Pandaplint het volgende:
Ja, de stream.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:18 schreef Pandaplint het volgende:
Eerste (individuele) goud in 12 jaar ookquote:
Sporzaquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:18 schreef Pandaplint het volgende:
sporzaquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:18 schreef Pandaplint het volgende:
Die is langzamer op de ski's.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
le Guellec nog iets voor Bjorndalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |