2x5, liggend en staand, en ze moeten 10 km meen ikquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:06 schreef kamikazebanaan het volgende:
iemand die een site heeft met wat meer spelregels/uitleg zoals bijvoorbeeld de afstanden en hoe vaak ze moeten schieten?![]()
voor mij al jaren de mooiste sport op de olympische spelen maar ik snap er niets van
Om het geweer te stabiliseren.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:06 schreef Pino112 het volgende:
Wat heeft ie voor bandje om z'n linkerarm eigenlijk?
Zie de OP (onderin in de spoiler)quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:06 schreef kamikazebanaan het volgende:
iemand die een site heeft met wat meer spelregels/uitleg zoals bijvoorbeeld de afstanden en hoe vaak ze moeten schieten?![]()
voor mij al jaren de mooiste sport op de olympische spelen maar ik snap er niets van
Hij wil het spannend houden.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:10 schreef Ambrosius het volgende:
De laatste mis, gegarandeerd goud was dat.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:10 schreef itsme het volgende:
Misschien leuk verhaal. Ik keek nooit biatlon maar zat te zappen ee keer en op eurosport was een biatlon wedstrijd. Er was enorme sneeuwstorm en de atleten hadden er erge last van. Toch wist er een ondanks schiet fouten een grote voorsprong te krijgen.
Toen opeens hij was als een van de eerste gestart, werd de wedstrijd afgelast. . Zou uur later weer helemaal opnieuw de wedstrijd beginnen. Vond het zo sneu, hij had al zo veel gegeven. Guess what. hij won en sidnsdien ben ik fan en houd ik van deze sport.
JAAA OEB is blijkbaar heel snel gegaan laatste stuk.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |