Geloof er niet in....er zit altijd wel een verrassing tussen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:25 schreef heywoodu het volgende:
15:42.00 Bjoerndalen
15:44.30 Svendsen
15:49.30 Fourcade
Dat zijn de starttijdenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Geloof er niet in....er zit altijd wel een verrassing tussen.
Sporza is ook live, maar dit moet je gewoon op de ARD kijken.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Op welke zender kan ik dit zien? Alleen ARD?
NOS straks ook, maar dat is pas om 15.50quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Op welke zender kan ik dit zien? Alleen ARD?
Met Kati Wilhelm.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:28 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Sporza is ook live, maar dit moet je gewoon op de ARD kijken.
Waarom dan pas?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:28 schreef Mansjester het volgende:
[..]
NOS straks ook, maar dat is pas om 15.50
Omdat we eerst nog even interviews met de schaatsers gaan doen en die ook nog even gaan analyseren.quote:
Dat hebben ze toch al een minuut of 25 gedaan?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:29 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Omdat we eerst nog even interviews met de schaatsers gaan doen en die ook nog even gaan analyseren.
Verwacht wel wat Rusjes in bloedvorm ja.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Geloof er niet in....er zit altijd wel een verrassing tussen.
Welkom bij de NOS. Vanavond komt het nog een paar keer.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:30 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat hebben ze toch al een minuut of 25 gedaan?
Niets mis met Kati, maar vind het toch jammer dat Magdalena Forsberg niet meer als expertin werkzaam is.quote:
Zonder zoeken, wie is de regerend kampioen op de sprint?quote:
Ik kan geen Duitsquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:28 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Sporza is ook live, maar dit moet je gewoon op de ARD kijken.
Svendsen?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zonder zoeken, wie is de regerend kampioen op de sprint?
http://nos.nl/os2014/quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:31 schreef -Sisyphus- het volgende:
Is er een livestream bij de NOS? Zo ja: waar. Kan hem niet vinden.
Uhm....dan moet ik gokken en als ik heel diep graaf, dan denk ik dat het een Zweed was.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zonder zoeken, wie is de regerend kampioen op de sprint?
Mooiste sport van de OS.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dit een leuk onderdeel.
Foutquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Uhm....dan moet ik gokken en als ik heel diep graaf, dan denk ik dat het een Zweed was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Één van de leukste onderdelen, met schaatsen en schansspringen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dit een leuk onderdeel.
That's the question.quote:
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
FoutDat wist ik echt niet meer. De naam Jakob Fak schoot nog wel door m'n hoofd, maar dit was helemaal uit mijn geheugen gewist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://nos.nl/os2014/live/quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:37 schreef -Sisyphus- het volgende:
Ik heb de hele NOS site afgezocht, maar zie nergens een link naar de livestream(s). Misschien heeft dat er mee te maken dat ik (via Hola) vanuit het buitenland kijk. Iemand misschien een directe URL?
Nee, helaas niet. Ik zie daar alleen tekst, niet de live streams.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:38 schreef BobW het volgende:
[..]
http://nos.nl/os2014/live/
Werkt dit?
Misschien moet je flash installeren.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:39 schreef -Sisyphus- het volgende:
[..]
Nee, helaas niet. Ik zie daar alleen tekst, niet de live streams.
Flash is gewoon geinstalleerd.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:40 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Misschien moet je flash installeren.
Hij heeft dit jaar beter gepresteerd als de jaren ervoor en is nog steeds een serieuze kanshebber op een medaille.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:40 schreef itsme het volgende:
Ik hoop dat mijn held Ole Einar Bjorndalen nog een keer kan vlammen.Hij start als 24e.
Nu heb ik biathlon dit jaar niet gevolgd maar was blij verrast dat hij nog niet is gestopt.
Hij had jaren geelden gezegd dat hij t/m de spelen van 2014 zou blijven maar het ook nog doen.
Bjorndalen is toch de grootste pakhaas? Is die niet al eerder betrapt? Of ben ik in de war met iemand andersquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:40 schreef itsme het volgende:
Ik hoop dat mijn held Ole Einar Bjorndalen nog een keer kan vlammen.Hij start als 24e.
Nu heb ik biathlon dit jaar niet gevolgd maar was blij verrast dat hij nog niet is gestopt.
Hij had jaren geelden gezegd dat hij t/m de spelen van 2014 zou blijven maar het ook nog doen.
Liggend en staand, allebei één keer.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:43 schreef kilon het volgende:
Is dit ook met staand, knielend, liggend schieten of alleen liggend omdat het een sprint is?
Nog nooit betrapt.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:41 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Bjorndalen is toch de grootste pakhaas? Is die niet al eerder betrapt? Of ben ik in de war met iemand anders
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:43 schreef kilon het volgende:
Is dit ook met staand, knielend, liggend schieten of alleen liggend omdat het een sprint is?
quote:Individuele wedstrijd (20 kilometer bij de mannen/15 kilometer bij de vrouwen) wordt individueel gestart. 4 schietrondes (liggend, staand, liggend, staand) en elke fout levert een straftijd van 1 minuut op.
Sprint (10 kilometer mannen/7,5 kilometer vrouwen) wordt ook individueel gestart. 2 keer schieten (liggend, staand) en voor elke fout moet een strafronde afgewerkt worden.
Achtervolging (12,5 kilometer mannen/10 kilometer vrouwen) wordt gestart op basis van de tijdverschillen van de sprint. Er wordt 4 keer geschoten (liggend, liggend, staand, staand) en elke fout levert een strafronde op. Degene die als eerste over de streep komt wint.
Massa-start (15 kilometer mannen, 12,5 vrouwen) wordt door iedereen gelijktijdig gestart. Ook hier vier schietrondes (liggend, liggend, staand, staand), een strafronde per fout en degene als eerste over de streep wint.
Relay (4x7,5 kilometer mannen, 4x 6 kilometer vrouwen) wordt gelijktijdig gestart door de eerste atleten van elk land. 2 keer schieten (liggend, staand), 3 patronen om bij te laden om missers alsnog te raken, als 8 patronen niet genoeg zijn alsnog strafronde. Daarna aflossing naar atleet 2, 3 en 4.
Fantastisch. Ik heb ooit eens in Noorwegen tijdens de zomer biatlon kampioenschappen op een terrein verbleven waar de athleten ook allemaal waren. Hij was nog heel aardig ook.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hij heeft dit jaar beter gepresteerd als de jaren ervoor en is nog steeds een serieuze kanshebber op een medaille.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |