Die is gestopt volgens mij, of komt in elk geval niet meer in actie in de World Cupquote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:57 schreef Leatherface het volgende:
Die oude Sykora is er niet meer bij voor de Polen?
Vergeleken bij afgelopen jaren/spelen een relatief zwak team.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:24 schreef heywoodu het volgende:
Duitsland met Birnbacher, Böhm, Lesser, Peiffer, Schempp en Stephan bij de mannen.
Bij de vrouwen gaan Dahlmeier, Henkel, Preuss, Hildebrand, Hinz en Sachenbacher-Stehle.
Individueel zie ik in principe ook niet heel erg veel nee, maar voor de estafettes zijn het toch hele goede teams mijns inziens. Niemand die echt absoluut wereldtop is, maar ze kunnen wel 4 sterke namen neerzetten, lijkt me prettiger dan bijvoorbeeld een team als Wit-Rusland.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vergeleken bij afgelopen jaren/spelen een relatief zwak team.
Individueel zie ik ze hooguit 2-3 medailles pakken, maar dan moet ook alles meezitten.
Beide estafettes zijn grote medaillekandidaten....absoluut waar!quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Individueel zie ik in principe ook niet heel erg veel nee, maar voor de estafettes zijn het toch hele goede teams mijns inziens. Niemand die echt absoluut wereldtop is, maar ze kunnen wel 4 sterke namen neerzetten, lijkt me prettiger dan bijvoorbeeld een team als Wit-Rusland.
En de gemengde estafette heeft ook prima kansquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Beide estafettes zijn grote medaillekandidaten....absoluut waar!
Ow ja....die vergeet ik altijd.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En de gemengde estafette heeft ook prima kans
40 meter per rondje, maar toch wel erg slordigquote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:19 schreef Montov het volgende:
http://nos.nl/os2014/arti(...)-blijkt-te-kort.html
Parkoers is 120 meter te kort.
Ze moeten minimaal 3 rondjes.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:33 schreef komrad het volgende:
[..]
40 meter per rondje, maar toch wel erg slordig
weet ik maar het parcours is 2,5 km dat ze 3x doen. Er is geen parcours van 7,5 kmquote:
Joh.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:24 schreef komrad het volgende:
[..]
weet ik maar het parcours is 2,5 km dat ze 3x doen. Er is geen parcours van 7,5 km
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |