OEB is altijd heel open over doping en was ook uitverkozen door de andere atleten om hun te vertegenwoordigen in de IBU volgens mij.quote:
Bjarn Daehli? Hereo van langlaufen? nahquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:44 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dan ben ik in de war met iemand anders. Björndali ofzo? FF zoeken
De (grote) dopingschandalen waren vooral bij de FInnen en Russen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:44 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dan ben ik in de war met iemand anders. Björndali ofzo? FF zoeken
Die bedoel ik ja. Ik dacht dat die was gepakt en zo ongeveer de grootste dopinggebruiker van heel de wereld was. Maar ik heb het fout danquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:47 schreef itsme het volgende:
Bjørn Erlend Dæhlie (born 19 June 1967) is a Norwegian businessman and retired cross-country skier. With eight Olympic gold medals, Dæhlie is the most successful winter Olympic champion of all time. In addition, with nine gold medals in the Nordic World Ski Championships he is together with Petter Northug the most successful World Champion male skier. In the years from 1992 to 1999,
geen doping.
gewone sprint, 2 dacht ik maar ik die zelfs een groep en website had over biatlon weet het niet meer zeker.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:48 schreef -0- het volgende:
Ik schakel nu pas in via de Duitser.
Is het massastart 10 km sprint of starten ze apart? En hoeveel schietronden zijn er.
Bij de sprint start men individueel. 2 schietronden, zie de post van TargaFlorio hierboven.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:48 schreef -0- het volgende:
Ik schakel nu pas in via de Duitser.
Is het massastart 10 km sprint of starten ze apart? En hoeveel schietronden zijn er.
Is het ook niet echt, hele goede omstandigheden.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:50 schreef Doublepain het volgende:
Die Tjech knalt er zo 5 alsof het niks is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 76% gewijzigd door #ANONIEM op 08-02-2014 15:53:18 ]
Ik had hem inderdaad gevondenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:50 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bij de sprint start men individueel. 2 schietronden, zie de post van TargaFlorio hierboven.
Klopt, maar anders is het geen achtervolging hè.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:52 schreef -0- het volgende:
[..]
Ik had hem inderdaad gevonden![]()
![]()
Wat ik wel raar vind is dat de achtervolging voortborduurt op de sprint. Als je hier wint heb je dus veel meer kans op een 2e medaille.
Dat wad volgens mij een Spanjaard, die 8 of 12 jaar geleden veel wonquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:41 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Bjorndalen is toch de grootste pakhaas? Is die niet al eerder betrapt? Of ben ik in de war met iemand anders
Net het randje idd.quote:
Haha klopt, maar het hele onderdeel is wel apart alsof je op de 10 km zou starten met de verschillen van de 5.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:53 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Klopt, maar anders is het geen achtervolging hè.
Johan Mühlegg (genaturaliseerd, was een Duitser), maar dat was bij het langlaufen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:53 schreef Blik het volgende:
[..]
Dat wad volgens mij een Spanjaard, die 8 of 12 jaar geleden veel won
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |