Volgens mij wordt rodelen zelfs gezien als gevaarlijker, omdat je daar eerder van de slee geslingerd kan worden.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:32 schreef komrad het volgende:
Op een of andere manier zie ik dit een beetje als sleetje rijden voor daredevils. Het is wellicht niet heel anders dan rodelen qua risico maar toch ziet het er veel gevaarlijker uit met je hoofd eerst.
Maar ja, NOC*NSFquote:Op maandag 27 januari 2014 12:56 schreef borisz het volgende:
Zozo Nederland heeft zelfs recht op één plek bij de dames.
Tijdens de zomerspelen daar wel eens een topic over geopend. De discussie nationale eisen vs internationale. Maar goed die top 8 regel zal ook wel gewoon met geld te maken hebben.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar ja, NOC*NSF![]()
Echt om te kotsen die bond, maar goed dat was al duidelijk
Nee, dat is ook gevaarlijkerquote:Op donderdag 13 februari 2014 08:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ben ik de enige die rodelen er enger uit vindt zien?
In deze run normaal gesproken niet, maar Yarnold is samen met Pikus-Pace dan ook wel echt de favorietquote:Op donderdag 13 februari 2014 08:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gaat die snelle tijd nog wel verbeterd worden?
Is het niet vreemd dat die als eerste mogen, de rest doet toch niet mee op Nikitina na.quote:Op donderdag 13 februari 2014 08:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
In deze run normaal gesproken niet, maar Yarnold is samen met Pikus-Pace dan ook wel echt de favoriet
Ik denk rodelen daar zag ik snelheden van 140 km/u.quote:Op donderdag 13 februari 2014 09:51 schreef alors het volgende:
Wat gaat eigenlijk sneller, rodelen of skeleton?
Oke, hier 120-122 dus dat dan ja.quote:Op donderdag 13 februari 2014 09:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk rodelen daar zag ik snelheden van 140 km/u.
Ja genoeg, het is geen schaatsen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 10:04 schreef alors het volgende:
Doen er ook nog andere landen dan Duitsland mee bij rodelen en skeleton?
De kans op een Duitse skeletonmedaille is niet eens zo groot, dus beter oplettenquote:Op donderdag 13 februari 2014 10:04 schreef alors het volgende:
Doen er ook nog andere landen dan Duitsland mee bij rodelen en skeleton?
Dit vind je wel een echte sport?quote:Op donderdag 13 februari 2014 10:08 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja genoeg, het is geen schaatsen.
Dit is gewoon gelukquote:Op donderdag 13 februari 2014 10:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit vind je wel een echte sport?
Wel een Spanjaard.quote:Op donderdag 13 februari 2014 10:09 schreef M90 het volgende:
Bij schaatsen ook niet zoveel Duitsers hoor
Ik kijk vanwege de snelheid.quote:Op donderdag 13 februari 2014 10:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit vind je wel een echte sport?
Zal wel iets met de verschillende bonden te doen hebben, wat ze willen laten zienquote:Op donderdag 13 februari 2014 10:13 schreef Aguero het volgende:
Waarom meten ze hier op de honderdste en bij het rodelen op de duizendste?
Bij het dubbelrodelen kwamen 2 teams exact gelijk op goud op de Spelen van 72, daarna zijn ze daar in duizendsten gaan metenquote:Op donderdag 13 februari 2014 10:13 schreef Aguero het volgende:
Waarom meten ze hier op de honderdste en bij het rodelen op de duizendste?
Er moet ook eerst iets gebeurenquote:Op donderdag 13 februari 2014 10:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bij het dubbelrodelen kwamen 2 teams exact gelijk op goud op de Spelen van 72, daarna zijn ze daar in duizendsten gaan meten
Bij skeleton is dat nog niet gebeurd
Geen idee, maar lijkt me nietquote:Op donderdag 13 februari 2014 10:18 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Er moet ook eerst iets gebeuren![]()
Gaan ze dat nou bij alpineskiën ook doen dan?
20 ritten op de 500 meter. Dat zijn 40 deelnemers. Met veel kanshebbers.quote:Op donderdag 13 februari 2014 10:08 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja genoeg, het is geen schaatsen.
In de trainingen was hij van de 6 runs volgens mij 5 keer wat langzamer dan Dukurs, maar bij 1 run had hij een tijd die een halve seconde onder alle andere tijden lagquote:
Nopequote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
De NOS is zeker weer niet live.
ARD Johannes....wie immer ohne gewähr.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Das ist besser.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
ARD Johannes....wie immer ohne gewähr.
Eerst moest nog even 10 minuten reclame en 5 minuten reportage over twee broers uit Letland.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zou tegen de NOS zeggen....zend het vanavond ergens uit, zodat je een paar uur de tijd hebt om met de kennis van de uitslag iemand het juiste commentaar te laten geven.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zou tegen de NOS zeggen, laat de snelste tot nu toe zien en ga dan live.
Je kon uit de starttijden ook wel afleiden dat hij (en ook Martins) niet voluit ging bij de start.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
In de trainingen was hij van de 6 runs volgens mij 5 keer wat langzamer dan Dukurs, maar bij 1 run had hij een tijd die een halve seconde onder alle andere tijden lag![]()
IK heb het idee als een Jamaicaan eens zijn best gaat doen een paar jaar later gewoon 1e wordtquote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:55 schreef TLC het volgende:
Wel mooi dat iemand meedoet die met skeleton wilde meedoen na het gezien te hebben op tv, bij selectiewedstrijden weggestuurd werd omdat zijn fysiek niet goed genoeg is maar nu toch wel bovenaan op de ranglijst meedoet
Carrière move van Usain Boltquote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
IK heb het idee als een Jamaicaan eens zijn best gaat doen een paar jaar later gewoon 1e wordt
Dat is 0.2s seconde of zoquote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:09 schreef silverhill het volgende:
Volgens de commentator is 1 lichaamslengte achterstand ongeveer 1 seconde...
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:09 schreef silverhill het volgende:
Mja, 130 km/h (ofzo) is 36,1 m/s. Lichamen worden tijdens de skeleton natuurlijk erg uitgerektquote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:09 schreef silverhill het volgende:
Je kan zo head first van de glijbaan gaan.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:13 schreef TLC het volgende:
Kun je dit zelf ook eens ergens doen ? dit lijkt me zo gaaf
Werd gisteren gezegd dat er maar 700 mensen wereldwijd zijn die dit doenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:13 schreef TLC het volgende:
In het Tiki Taka bad van Duinrelquote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je kan zo head first van de glijbaan gaan.
Hoe ging je 3000 meter?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In het Tiki Taka bad van Duinrel
Jazeker!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:13 schreef TLC het volgende:
Nicequote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jazeker!![]()
Je hoeft geeneens zover weg (Duitsland) om het te doen.
Uiteraard krijg je eerst les enzo, want zonder ervaring naar beneden gaan ist verboten.
Ik moet nog, ik zit in de laatste rit. Maar ik ga alles geven, gewoon knallen, vol d'r in en we zien wel waar het schip strandt.quote:
Ok, ik heb iets heel anders gehoord. Maar dat terzijde.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik moet nog, ik zit in de laatste rit. Maar ik ga alles geven, gewoon knallen, vol d'r in en we zien wel waar het schip strandt.
Pure laster van die krentenbaard.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ok, ik heb iets heel anders gehoord. Maar dat terzijde.
Dus je ontkent het gebruik van dexidrine?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Pure laster van die krentenbaard.
Wat is daar mis mee dan?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dus je ontkent het gebruik van dexidrine?
Er zijn 4 banen in Duitsland, Wintersberg, Altenberg, Königssee en de laatste ben ik even vergeten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Ja, maar dat is een hele andere spanning.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:49 schreef DeLuna het volgende:
Ik vind het wel grappig hoe wij hier roepen dat het niet spannend is. Ik denk dat de deelnemers daar zelf anders over denken
Ik vind het qua kijken na 1x ook wel beslist.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:48 schreef Redefine het volgende:
Tot nu toe alleen bij het mannen rodelen een verschil bij de eerste twee runs. Daarna en bij alle andere onderdelen, tot nu steeds hetzelfde podium op de runs.
Ik weet wel dat de Britten specifiek in het skeleton veel geld hebben gestokenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom wordt het rodelen strak gedomineerd door zeh germans en dit niet specifiek?
Sowieso vandaag een dag waar erg snel de spanning uit is. Na het biathlon is er eigenlijk niet veel meer (aerials dan nog als aardigheidje). Is er een keer geen schaatsen, gelijk ook nauwelijks andere prikkelende onderdelen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het qua kijken na 1x ook wel beslist.
Dit is weer een typische daredevil sport die ze in de VS erg sterk aanhangen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom wordt het rodelen strak gedomineerd door zeh germans en dit niet specifiek?
Wat vind je dan wel prikkelende onderdelen?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Sowieso vandaag een dag waar erg snel de spanning uit is. Na het biathlon is er eigenlijk niet veel meer (aerials dan nog als aardigheidje). Is er een keer geen schaatsen, gelijk ook nauwelijks andere prikkelende onderdelen.
En over skeleton en de andere ijsbaan sporten. Spanning qua uitslagen zit er jammer genoeg niet in nee.
Super combinatie was anders ook mooiquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Sowieso vandaag een dag waar erg snel de spanning uit is. Na het biathlon is er eigenlijk niet veel meer (aerials dan nog als aardigheidje). Is er een keer geen schaatsen, gelijk ook nauwelijks andere prikkelende onderdelen.
En over skeleton en de andere ijsbaan sporten. Spanning qua uitslagen zit er jammer genoeg niet in nee.
Rodelen is meer een daredevil sportquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dit is weer een typische daredevil sport die ze in de VS erg sterk aanhangen.
Het gaat niet zozeer over de onderdelen zelf, maar om de spanning die ontbeert of minder interessante wedstrijden van die sport.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat vind je dan wel prikkelende onderdelen?
In de ochtend waren er genoeg mooie sporten. Ik doel puur op de namiddag die een beetje als een ballon leegloopt vandaag.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:11 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Super combinatie was anders ook mooi
Klopt, maar zo zien de Amerikanen het niet. 'Met je hoofd naar voren op een sleetje gaan liggen. Vet! Dat wil ik ook.'quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Rodelen is meer een daredevil sport
Ach, is wel persoonlijke smaak natuurlijk.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
In de ochtend waren er genoeg mooie sporten. Ik doel puur op de namiddag die een beetje als een ballon leegloopt vandaag.
Schansspringen is ook maar zo zo. Eigenlijk alleen een stuk of 20 sprongen is leuk om te kijken. Toch heel erg veel meer van hetzelfde. Schaatsen en shorttrack doe ik het voor de komende dagen. En de snowboardcross kijk ik erg naar uitquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het gaat niet zozeer over de onderdelen zelf, maar om de spanning die ontbeert of minder interessante wedstrijden van die sport.
Na het biathlon:
- Het skeleton. Vind ik een leuke sport, maar totaal geen spanning.
- Schansspringen, prachtige sport, maar slechts kwalificatie.
- IJshockey, mooie sport. Maar poulefase en ook nog eens matige wedstrijden.
- IJsdansen vind ik zelf niet zo boeiend, maar is dan nog de uitzondering op de regel voor de liefhebbers.
Heel veel wintersporten werken met favorietengroepen helaas.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:17 schreef Redefine het volgende:
Nou helpt het bij deze sporten ook niet dat ze tot en met de derde run van snel naar langzaam gaan. Andersom is altijd wel wat leuker om te zien. Maar dat komt in run vier.
Niet helemaal. Wat IJsdansen betreft is het een kwestie van smaak ja. Maar de andere sporten zijn vandaag niet echt spannend of minder belangrijke wedstrijden.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:16 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ach, is wel persoonlijke smaak natuurlijk.
Snowboardcross kijk ik ook erg naar uit ja. Dat heb ik in Vancouver ontdektquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Schansspringen is ook maar zo zo. Eigenlijk alleen een stuk of 20 sprongen is leuk om te kijken. Toch heel erg veel meer van hetzelfde. Schaatsen en shorttrack doe ik het voor de komende dagen. En de snowboardcross kijk ik erg naar uit
Jammer genoeg wel ja. Maar bij sneeuwonderdelen kunnen ze ook niet veel anders.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heel veel wintersporten werken met favorietengroepen helaas.
De snowboardcross is erg tof ja, al kan ik die helaas niet zien maandag. Maar dat vind ik de leukste snowboard sport.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Schansspringen is ook maar zo zo. Eigenlijk alleen een stuk of 20 sprongen is leuk om te kijken. Toch heel erg veel meer van hetzelfde. Schaatsen en shorttrack doe ik het voor de komende dagen. En de snowboardcross kijk ik erg naar uit
Skicross vind ik leukerquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:18 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Snowboardcross kijk ik ook erg naar uit ja. Dat heb ik in Vancouver ontdekt
1, om precies te zijn.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:24 schreef Redefine het volgende:
De Britten hebben in ieder geval een sport gevonden waarop ze toch wat zekere medailles kunnen binnen halen.
Ik doelde op meerde Spelen. Vier jaar geleden ook al goud. Met Amy Williams, nu bij de BBC.quote:
Ik vind zomersporten toch veel leuker. Buiten Shorttrack, schaatsen, snowboardcross, skieen en curling weinig dat me echt boeit. Doe mij maar atletiekquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:21 schreef DeLuna het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik de winterspelen dit keer wel veel leuker vind, maar dat komt misschien omdat ik nu wat 'voorwerk' heb gedaan door alvast wat wereldbekers van sporten te kijken. Dan weet je een beetje wie er goed zijn en dat maakt het toch al leuker
Mee eens. Atletiekquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik vind zomersporten toch veel leuker. Buiten Shorttrack, schaatsen, snowboardcross, skieen en curling weinig dat me echt boeit. Doe mij maar atletiek
Atletiek vind ik bij de Paralympische Spelen eigenlijk boeiender... verder natuurlijk zwemmen, triatlon vond ik mooi, handboogschietenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik vind zomersporten toch veel leuker. Buiten Shorttrack, schaatsen, snowboardcross, skieen en curling weinig dat me echt boeit. Doe mij maar atletiek
Ja, judo vind ik ook echt geweldigquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mee eens. AtletiekZwemmen
Judo
Hockey is leuk
en dan nog genoeg interessante fodderdonderdelen als BMXcross, wegwielrennen, omnium op de baan, gewichtheffen bij lagere gewichtsklassen, wildwaterkano en moderne vijfkamp
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:30 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Atletiek vind ik bij de Paralympische Spelen eigenlijk boeiender...
Taekwondo heb ik 2 jaar gedaan dus dat begrijp ik. Atletiek ook een aantal jaar. Maar eigenlijk vrijwel geen wedstrijden.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ja, judo vind ik ook echt geweldigVeruit de leukste gevechtssport
Boksenen en taekwando is wel heel kut vaak
Met Rick van der Ven ook een van de meest epische momenten
Alle hardloopnummers vind ik wel tof maar hoogspringen en dergelijke kan me los weinig boeien. tienkamp vind ik dan wel weer leuk.quote:
Speerwerpen, verspringen en hinkstap zijn topquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:33 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Alle hardloopnummers vind ik wel tof maar hoogspringen en dergelijke kan me los weinig boeien. tienkamp vind ik dan wel weer leuk.
Hoogspringen met de meest geniale finale sinds tijden en jij loopt te hatenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:33 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Alle hardloopnummers vind ik wel tof maar hoogspringen en dergelijke kan me los weinig boeien. tienkamp vind ik dan wel weer leuk.
Kogelstoten en discus bij de vrouwenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Speerwerpen, verspringen en hinkstap zijn top
Die verwar je met het WK 2013 denk ik, ik vond Ukhovs overwinning niet zo spannend.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hoogspringen met de meest geniale finale sinds tijden en jij loopt te haten
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Kogelstoten en discus bij de vrouwen
Excuseer. Die van het wk bedoelde ik. Op zich vind ik hoogspringen altijd wel interessant, maar met goed niveau en veel kanshebbers is het wel een stuk mooier nogquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die verwar je met het WK 2013 denk ik, ik vond Ukhovs overwinning niet zo spannend.
Bij de vrouwen weet ik zo even niet meer
Vrij terecht als je je bedenkt dat ze in Turijn topfavoriet was, maar door een bob aangereden werd en haar benen brak, dat ze in Vancouver 4e werd en dat ze daarna nog even een miskraam heeft gehad en stopte met de sport omdat ze niks meer zag zitten.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wel echt een hysterisch wijf zeg
quote:
Gaat natuurlijk nergens om die verschillen. 2 tienden en meer bij de start verliezen, die moeten gewoon meer dan een tandje bij steken op het vlak van krachttraining, explosiviteit na de spelen. Dit is ook gewoon niet goed voor het image van deze (mooie) sportquote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:52 schreef Nober het volgende:
Toch nog wel wat spanning voor brons met nog 1 run om 17:15.
Tretiakov 2:48.27
M. Dukurs + 0.54
Antoine + 2.26
Daly + 2.30
T. Dukurs + 2.57
Chudinov + 2.61
Tregybov + 2.70
Fairbairin + 2.90
http://www.sochi2014.com/en/skeleton-men-s-heat-3
Wellicht minder belastend.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:32 schreef Uccie het volgende:
"Daly...brak twee polsen bij het BMX en ging toen over naar het Skeleton"
....want dat is lekker veilig
Dat snap ik wel, maar de commentator bracht het alsof hij daarna wat veiligers ging doen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wellicht minder belastend.
Skeleton is veiliger want je valt nooit ver omdat je 10cm boven de baan ligt, wel hogere snelheid maar dan weer geen directe tegenstanders...quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, maar de commentator bracht het alsof hij daarna wat veiligers ging doen.
Het ziet er echt doodeng uit, alsof je bij het minst of geringste foutje de baan uitvliegt en je nek breekt.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Skeleton is veiliger want je valt nooit ver omdat je 10cm boven de baan ligt, wel hogere snelheid maar dan weer geen directe tegenstanders...
Dan zou de baan niet aan de veiligheidseisen voldoen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het ziet er echt doodeng uit, alsof je bij het minst of geringste foutje de baan uitvliegt en je nek breekt.
Dat zeiden ze in Vancouver ook...quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dan zou de baan niet aan de veiligheidseisen voldoen.
Ja als je zoals deze mensen, weet wat je doet.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dan zou de baan niet aan de veiligheidseisen voldoen.
Is er daar iemand uit de baan gevlogen dan?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:44 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dat zeiden ze in Vancouver ook...
Een georgiër maar dat was bij t rodelenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Is er daar iemand uit de baan gevlogen dan?
Weet wel dat er iets was met iemand die dood was gegaan en een eigen baan zou krijgen o.i.d.
Ik weet wel dat één van onze bobslee-kandidaten niet gestart is omdat het te gevaarlijk zou zijn.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Weet wel dat er iets was met iemand die dood was gegaan en een eigen baan zou krijgen o.i.d.
Ja, maar bij het bobben is niemand verongelukt.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik weet wel dat één van onze bobslee-kandidaten niet gestart is omdat het te gevaarlijk zou zijn.
En dat is dan ook een andere baan, denk ik...of niet?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, maar bij het bobben is niemand verongelukt.
Bij het rodelen wel trouwens.
Weet ik niet.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
En dat is dan ook een andere baan, denk ik...of niet?
Ik denk steeds, wat doet Tom Daly op een sleetjequote:
Ja, schansspringen en eredivisietje naast elkaar, is mooi. Wordt wel lastig want moet nog eea voor school doenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ga jij zo meteen ook naar Eredivisie?
Die heet Daleyquote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik denk steeds, wat doet Tom Daly op een sleetje
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:51 schreef marcodej het volgende:
Komt door de pakken. Van 4 naar 12.
Ohquote:
Bij rodelen dacht ik. Maar bedoelde meer te zeggen dat de baan daar ook goed was gekeurd en het alsnog mis gingquote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Rodelen is ook gevaarlijker dan skeleton dacht ik.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:54 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Bij rodelen dacht ik. Maar bedoelde meer te zeggen dat de baan daar ook goed was gekeurd en het alsnog mis ging
Wat waar hoequote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:53 schreef marcodej het volgende:
Wereldrecord van Boebka uit de boeken: 6m16 door Lavillenie.
Rus heeft nog geen een keer boven de 56.29 gezeten.quote:
Enige Fransoos die ik een baas vindquote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:53 schreef marcodej het volgende:
Wereldrecord van Boebka uit de boeken: 6m16 door Lavillenie.
En Martins waarschijnlijk weer 2equote:
Alles gewonnen bij de start natuurlijk. Ze dalen ongeveer even sterk af volgens mij.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:07 schreef heywoodu het volgende:
Tretiakov, fantastisch gedaan
Natuurlijk heeft hij hier achterlijk vaak kunnen trainen, maar Dukurs zo'n enorm pak slaag geven doe je niet zomaar even
Daar pakt hij zeker een groot deel, maar ook onderin deed hij het (op de derde run na) gewoon echt fantastisch.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Alles gewonnen bij de start natuurlijk. Ze dalen ongeveer even sterk af volgens mij.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |