In de trainingen was hij van de 6 runs volgens mij 5 keer wat langzamer dan Dukurs, maar bij 1 run had hij een tijd die een halve seconde onder alle andere tijden lagquote:
Nopequote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
De NOS is zeker weer niet live.
ARD Johannes....wie immer ohne gewähr.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Das ist besser.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
ARD Johannes....wie immer ohne gewähr.
Eerst moest nog even 10 minuten reclame en 5 minuten reportage over twee broers uit Letland.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zou tegen de NOS zeggen....zend het vanavond ergens uit, zodat je een paar uur de tijd hebt om met de kennis van de uitslag iemand het juiste commentaar te laten geven.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zou tegen de NOS zeggen, laat de snelste tot nu toe zien en ga dan live.
Je kon uit de starttijden ook wel afleiden dat hij (en ook Martins) niet voluit ging bij de start.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
In de trainingen was hij van de 6 runs volgens mij 5 keer wat langzamer dan Dukurs, maar bij 1 run had hij een tijd die een halve seconde onder alle andere tijden lag![]()
IK heb het idee als een Jamaicaan eens zijn best gaat doen een paar jaar later gewoon 1e wordtquote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:55 schreef TLC het volgende:
Wel mooi dat iemand meedoet die met skeleton wilde meedoen na het gezien te hebben op tv, bij selectiewedstrijden weggestuurd werd omdat zijn fysiek niet goed genoeg is maar nu toch wel bovenaan op de ranglijst meedoet
Carričre move van Usain Boltquote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
IK heb het idee als een Jamaicaan eens zijn best gaat doen een paar jaar later gewoon 1e wordt
Dat is 0.2s seconde of zoquote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:09 schreef silverhill het volgende:
Volgens de commentator is 1 lichaamslengte achterstand ongeveer 1 seconde...
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:09 schreef silverhill het volgende:
Mja, 130 km/h (ofzo) is 36,1 m/s. Lichamen worden tijdens de skeleton natuurlijk erg uitgerektquote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:09 schreef silverhill het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |