Volgens mij wordt rodelen zelfs gezien als gevaarlijker, omdat je daar eerder van de slee geslingerd kan worden.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:32 schreef komrad het volgende:
Op een of andere manier zie ik dit een beetje als sleetje rijden voor daredevils. Het is wellicht niet heel anders dan rodelen qua risico maar toch ziet het er veel gevaarlijker uit met je hoofd eerst.
Maar ja, NOC*NSFquote:Op maandag 27 januari 2014 12:56 schreef borisz het volgende:
Zozo Nederland heeft zelfs recht op één plek bij de dames.
Tijdens de zomerspelen daar wel eens een topic over geopend. De discussie nationale eisen vs internationale. Maar goed die top 8 regel zal ook wel gewoon met geld te maken hebben.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar ja, NOC*NSF![]()
Echt om te kotsen die bond, maar goed dat was al duidelijk
Nee, dat is ook gevaarlijkerquote:Op donderdag 13 februari 2014 08:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ben ik de enige die rodelen er enger uit vindt zien?
In deze run normaal gesproken niet, maar Yarnold is samen met Pikus-Pace dan ook wel echt de favorietquote:Op donderdag 13 februari 2014 08:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gaat die snelle tijd nog wel verbeterd worden?
Is het niet vreemd dat die als eerste mogen, de rest doet toch niet mee op Nikitina na.quote:Op donderdag 13 februari 2014 08:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
In deze run normaal gesproken niet, maar Yarnold is samen met Pikus-Pace dan ook wel echt de favoriet
Ik denk rodelen daar zag ik snelheden van 140 km/u.quote:Op donderdag 13 februari 2014 09:51 schreef alors het volgende:
Wat gaat eigenlijk sneller, rodelen of skeleton?
Oke, hier 120-122 dus dat dan ja.quote:Op donderdag 13 februari 2014 09:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk rodelen daar zag ik snelheden van 140 km/u.
Ja genoeg, het is geen schaatsen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 10:04 schreef alors het volgende:
Doen er ook nog andere landen dan Duitsland mee bij rodelen en skeleton?
De kans op een Duitse skeletonmedaille is niet eens zo groot, dus beter oplettenquote:Op donderdag 13 februari 2014 10:04 schreef alors het volgende:
Doen er ook nog andere landen dan Duitsland mee bij rodelen en skeleton?
Dit vind je wel een echte sport?quote:Op donderdag 13 februari 2014 10:08 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja genoeg, het is geen schaatsen.
Dit is gewoon gelukquote:Op donderdag 13 februari 2014 10:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit vind je wel een echte sport?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |